Lyhyet ja sirot naiset tämä on teille!
Olette viehättävimpiä olentoja mitä tiedän ja tuotte paljon iloa elämääni tässä ajoittain niin ikävässä maailmassa pelkällä olemassaolollanne! :) Hyvää viikonloppua teille kaikille! T: Pitkä ja roteva mies
Kommentit (44)
156/43kg, 28v. Yleensä vaan läskit ja kaljut kiinnostuu minusta. Tykkään pitkähiuksisista ja lihaksikkaista rokkarimiehistä.
Kiitos samoin, hyvää viikonloppua. :o)
Pakko sanoa, että piristi. Just taas tänään isä ivasi mua pituudesta silleen muka hauskasti ota puhelinluettelo mukaan et yllät hör hör -tyylillä. 150cm, 21v
Joku pedari mielistelemässä lasten kokoisia taskupimperoita..
Jotenkin koomisen näköisiä nämä pikkumyyt. Kaupungilla saa katsoa kahteen kertaan, että meneekö tuossa isä ala-asteikäisen tyttärensä kanssa vai pariskunta. ;D
Eivätkä he nyt mitään varsinaisia seksisymboleitakaan ole, söpöjä ja sööttejä kyllä, mutta eivät näyttäviä ja kauniita. Kyllä +165cm on naisen mitta ja muotojakin tulee hieman olla.
N170cm/63kg
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin koomisen näköisiä nämä pikkumyyt. Kaupungilla saa katsoa kahteen kertaan, että meneekö tuossa isä ala-asteikäisen tyttärensä kanssa vai pariskunta. ;D
Eivätkä he nyt mitään varsinaisia seksisymboleitakaan ole, söpöjä ja sööttejä kyllä, mutta eivät näyttäviä ja kauniita. Kyllä +165cm on naisen mitta ja muotojakin tulee hieman olla.
N170cm/63kg
Tiedoksesi, että ei sitä omaa pituuttaan voi valita eikä myöskään muotojansa. Turha siis haukkua ominaisuudesta, johon ei ole voinut itse vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
N170cm/63kg
Bitter much?
Suurin osa aasialaisista naisista on alle 160cm ja hoikkia. Melkein puolet maapallon naisista.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa aasialaisista naisista on alle 160cm ja hoikkia. Melkein puolet maapallon naisista.
On niillä vinot silmätkin, mutta mitä se tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Joku pedari mielistelemässä lasten kokoisia taskupimperoita..
Kannattaa jatkossa pitää oksettavan katkerat kommentit omana tietonasi roteva lorttonen.
Että lähes kaikki aasialaiset miehet ovat pedareita, koska tykkäävät pienistä naisista.
Totta.. Lähes kaikki kauniit Hollywood näyttelijättäretkin ovat alle 164cm.
Vierailija kirjoitti:
N170cm/63kg
Muuten siroilla naisilla voi olla hyvinkin muodokkaat pyöreät peput ja tissit. :) Vai puhuitko AV-muodokkuudesta=läskistä? Pitkät naiset, missi, mallit jne. ovat toisten naisten ja homomiesten suosiossa. Heteromiesten suosikit sitten ihan eri asia. ;)
Olen 152 ja 47kg.. Pidän lyhyistä poikamaisista miehistä. En rotevista ja pitkistä.
Minä 162cm, 50 kg, siro, kurvikas. Mun mies 192 cm, 102 kg, lihaksikas ja harteikas. Miehen miehekkyys ja minun sirous ja feminiinisyys vaan entisestään korostuu , kun olemme yhdessä. Ja tosiaan, ollaan 40 vuotiaita. Opposites attract.
Vierailija kirjoitti:
Että lähes kaikki aasialaiset miehet ovat pedareita, koska tykkäävät pienistä naisista.
Ovat itse samanlaisia sinttejä ja pienet pilit kaupan päälle. Ja pedofiliaa Aasiasta kyllä löytyy vaikka millä mitalla.
Jep. Ei voisi olla ap:n kanssa enempää samaa mieltä, koska pienten sirojen naisten kanssa *** on niin paljon tyydyttävämpää kuin isojen rohjojen. Ihan jo anatomisesti vaikkapa s**mettaminen on paljon vaikeampaa pitkän naisen kanssa, jos on pieni nainen kuten itse olen. Joten kaunis kiitos ap:lle ja antoisaa viikonloppua :)
Lasketko minutkin lyhyeksi ja siroksi jos olen 162/54?