Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko teistä pärjää ilman

Vierailija
23.07.2016 |

Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei käytä Facebookia? Jos et käytä itse, miksi et? Tunnetko jääväsi jostain paitsi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelen ystävieni kanssa mieluummin livenä.

Vierailija
2/6 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelen ystävieni kanssa mieluummin livenä.

Minä myös. Sen mitä nyt vapaa aikaa on. Ei ole ko. touhuun aikaa eikä varsinkaan mielenkiintoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla syy on ihan puhtaasti se etten halua tukea jonkun Mark Zuckerbergin lompsaa. Välillä ottaa päähän kun jotkut asiat ovat vain facebookissa, ja sinne olisi "pakko" liittyä. Noh, en liity. Tämä on valintani.

Vierailija
4/6 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on niin tylsä elämä, että ei ole mitään mitä kertoa.

Vierailija
5/6 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian epäsosiaalinen sosiaaliseen mediaan enkä halua jakaa kaikkia tietoja vapaasti yrityksille ja muille uteliaille.

Vierailija
6/6 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä jääneeni paitsi mistään.

Ainoa mikä joskus pännii on kirpputoriryhmät.... Ostaisin enemmän lapselle käytettynä vaatetta jos se olisi mitenkään helpommin toteutettavissa kuin omalla (keksityllä) nimellä facessa. Huutonettiä käytän, mutta jokunen vuosi sitten sieltä katosi esim kaikki laadukkaat ulkovaatteet....ilmeisesti menivät faceen. Popin ryhmään kuuluin hetken, mutta eihän siellä ollut mitään millä hakea esim tiettyä kokoa.

Eli face-tunnukset on....käyn siellä ehkä kerran vuodessa kun kaveri/linkki vie johonkin kiinnostavaan yksittäiseen aiheeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme