Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ystävä järjesti "sokkotreffit" haluaisin ja en haluaisi mennä.
23.07.2016 |
Eli puolituttu kaverini järkkäs mulle treffit kahden viikon päähän. Mä tiiän kuka mies on, mut hän ei välttämättä kuka mä oon. Oon aika ihastunu miehee. Toisaalta tekis mieli mennä, mut sitten pelottaa, jos se tapaaminen on kuinka vaivautunut tai mistä mä ees puhun sille.
Kommentit (2)
Jos et halua niin älä mene. Simple as.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mä oisin niin onnellinen jos joku järkkäis mulle tollaset :D
Tottakai meet! Et sä siinä häviä mitään.