Kertoisinko miehelleni vai en? Kertokaapa te viisaat...
Mieheni eräs hyvä ystävä soitti minulle ja kertoi, että olen unelmiensa nainen. Rivien ja vuodatuksen välistä päättelin, että on ollut minuun ihastunut jo pitkään. Olen pelastanut hänen elämänsä jne. Hän sanoi myös että on aina välillä sitä mieltä, että olen väärässä paikassa, kun olen mieheni kanssa. Ei kuitenkaan missään vaiheessa suoraan sanonut, että a)minun pitäisi olla hänen kanssaan b)on minuun rakastunut. Asia tuli kuitenkin selväksi.
Pitäisikö kertoa asiasta miehelleni? Toisaalta vuodatus saattoi olla humalaisen päähänpisto. Toisaalta heillä on ilmeisen hyvä ystävyyssuhde (itse en näe tyyppiä kuin 1-3 kertaa vuodessa), enkä haluaisi, että tällainen päähänpisto sotkisi sitä...
Kommentit (22)
Miehen kaveri (siis nimenomaan kaveri, ei ystävä) tuli baarissa iskemään minua ja kun en lämmennyt, hän väitti ettei kännissä tunnistanut minua.
Ajattelin, että on parempi että mies kuulee jutusta minulta ja kerroin tapauksesta miehelle. En kuitenkaan kertonut kovin tarkasti ja sanoin asian naureskellen, tyyliin " X oli aivan perseet eilen baarissa, tuli muakin kosiskelemaan." Mieskään ei tästä johtuen ottanut sitä niin vakavasti ja kavereita ovat edelleen. (itse en ole koskaan ollut kaveri ko. tyypin kanssa)
Minusta siis kannattaa asiasta mainita, mutta niin ettei se ollut mitään vakavaa ja naureskelet vaikka päälle. Osoita ystävällekin että otit sen huumorina ja kännisekoiluna niin välit pysyvät kunnossa ja kuitenkin ystävä tajuaa että sinä olet uskollinen miehellesi ja kerrotte asiat toisillenne. Jos sama meno jatkuu ystävän osalta, sitten kannattaa jutella vakavasti miehen kanssa.
kaikenlaista ja kerroin miehelle. Ei uskonut, että hänen hyvä ystävänsä voisi tehdä tuollaista. Ja meidän suhteessa ei tuolloin ollut mitään vikaa etteikö olisi voinut uskoa minua. Tämän jälkeen usko mieheen hävisi ja jätin hänet. Omasta kokemuksestani sanoisin, etten kertoisi, ellei tuo höpinä jatku. Jos toistuu, niin pyri saamaan puhelua nauhalle tms. jos miehesi ei meinaa uskoa.