Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku mies kirjoitti nettitreffeillä parin lauseen jälkeen: "voin muuttaa sinne"

Vierailija
22.07.2016 |

Oon tässä ihan lyhyessä ajassa käynyt nettitreffipalstalla kaks samankaltaista keskustelua.

Joku toisella puolella Suomea asuva mies on laittanut viestiä ja oon sitten vastannut siihen että kiitos viestistäsi, mutta asut kyllä valitettavasti ihan liian kaukana. Sit on tullut lyhyt ja ytimekäs seuraava viesti että "voin muuttaa sinne".

Öööh? Kuinka epätoivoinen täytyy olla että sanoo tuntemattomalle, kuvattomalle ihmiselle heti noin? :D Että ihan mikä vaan kelpaa, kunhan vaan sais edes jonkun naisen? Ai että ei väliä painolla, naamalla, luonteella, harrastuksilla tai muullakaan, olet valmis muuttamaan samalle paikkakunnalle kanssani vaikka heti? En jaksa keskustella enempää. Estoon. Eikä nää kaks viimeaikaista keskustelua oo edes ainoat tämänkaltaiset....

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he tarkoittaa vaan sitä että heidän tilanteensa on sellainen että ovat vapaita vaikka muuttamaan jos asiat niin kehittyy... Aika ehdoton olet mutta kukin tavallaan toki.

Vierailija
2/10 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on niitä jotka ei millään meinaa ymmärtää että välimatka on joillekin este. Ei kaikilla ole aikaa, rahaa ja mielenkiintoa reissata useita tunteja johonkin suuntaan. Ties miten monta kertaa saanut viestiä jopa 400-600km päässä asuvilta ukoilta. Miten reissaat tuollaista matkaa jatkuvasti ja millä rahalla? Ehei. Sitten äijä suuttuu kun sanoo sille että välimatkaa on liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttuni nimenomaan muutti toiselle puolelle Suomea nettideittikaverin vuoksi. Taisi olla vain plussaa että pääsi kauas exästään, joka taisi deittailun alkaessa olla nyxä.

Joskus ihmiset ovat tuollaisissa tilanteissa. Se kertoo enemmän siitä että he eivät tiedä mitä itsensä kanssa tekisivät kuin että heille kelpaisi kuka vain. Suhde ei ehkä kestä, mutta saavat jonkun suunnan.

Vierailija
4/10 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toivoin löytäväni puolison, mietin muutamia ehtoja tulevalle kumppanille.

1. suomalainen

2. vain pari vuotta nuorempi tai vanhempi

3. poliisi, palomies tai vastaava miehinen ammatti

4. noin 190cm pitkä ja tumma

Löysin ihan sattumalta lomamatkallani itseäni 9 vuotta nuoremman, brittiläisen kuvataideopettajan, joka on vaalea ja 177cm pitkä. Rakastan häntä edelleen enemmän kuin mitään. Älkää asettako liikaa kriteerejä kumppanille. Muuten voitte kulkea onnenne ohi.

Vierailija
5/10 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kerran sattui tuommoinen juttukaveri kohdalle. Siis sillä oli mukamas hyväpalkkainen työ, alalla jota ei ole ihan kaikkialla, yhden keskustelun aikana rupesi jo selittämään että hän voi kyllä muuttaa luokseni. Juu ei. Taisi olla 10 vuotta itseäni nuorempikin, jos nyt sitten mikään piti paikkaansa.

Vierailija
6/10 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on niitä jotka ei millään meinaa ymmärtää että välimatka on joillekin este. Ei kaikilla ole aikaa, rahaa ja mielenkiintoa reissata useita tunteja johonkin suuntaan. Ties miten monta kertaa saanut viestiä jopa 400-600km päässä asuvilta ukoilta. Miten reissaat tuollaista matkaa jatkuvasti ja millä rahalla? Ehei. Sitten äijä suuttuu kun sanoo sille että välimatkaa on liikaa.

Mä olen ollut aina sitä tyyppiä, ettei mikään matka ole liikaa jos kolahtaa. Eli ottaisin loukkauksena minäkin. Varmaan toinen juttu, jos esim. lapsia kuvioissa.

Vierailija
7/10 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut aina sitä tyyppiä, ettei mikään matka ole liikaa jos kolahtaa. Eli ottaisin loukkauksena minäkin. Varmaan toinen juttu, jos esim. lapsia kuvioissa.

Mutta kaikille se ei ole mahdollista, joten miksi loukkaantua siitä jos joku toinen ei pysty samaan?

Vierailija
8/10 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos toisella on lemmikeitä joita ei voi jättää pitkäksi aikaa yksin? Mitä jos toisella on epäsäännölliset työajat, yö- ja viikonloppuduuniakin miten sattuu? Harrastusporukka kokoontuu aina lauantaisin klo 11-13? Käy auttamassa vanhaa isoäitiään sunnuntaisin tunnin verran eikä pystyisi sen vuoksi matkustamaan mihinkään pitkälle? Suuttuisit varmaan tästäkin kun ei luovu omista asioistaan sinun vuoksi?

Vierailija
9/10 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kaikille se ei ole mahdollista, joten miksi loukkaantua siitä jos joku toinen ei pysty samaan?

Niin, en loukkaantuisi kenellekään nettitreffeillä. Mutta siinä vaiheessa, kun olisin tutustunut ja tosissani, olisi kova paikka jos välimatka olisi toisen mielestä este. Koska sehän tarkoittaa, ettei pohjimmiltaan kiinnosta riittävästi.

Vierailija
10/10 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos toisella on lemmikeitä joita ei voi jättää pitkäksi aikaa yksin? Mitä jos toisella on epäsäännölliset työajat, yö- ja viikonloppuduuniakin miten sattuu? Harrastusporukka kokoontuu aina lauantaisin klo 11-13? Käy auttamassa vanhaa isoäitiään sunnuntaisin tunnin verran eikä pystyisi sen vuoksi matkustamaan mihinkään pitkälle? Suuttuisit varmaan tästäkin kun ei luovu omista asioistaan sinun vuoksi?

En suuttuisi. Aikuiset ihmiset keksivät ratkaisuja. Tunnen ihmisiä, jotka ovat reissanneet etäsuhteessa lemmikkien kanssa vuosia. Omankin mieheni kanssa matkailuvaihe on koettu, samoin vanhan läheisen sairaus. Välillä parisuhteen voi pistää taustallekin, kun elämässä tapahtuu muuta.

Tietty jos ei halua suhdetta kyseisen ihmisen kanssa, ei tarvitse joustaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi