Onko liikaa, jos 20v mies juo mäyräkoirallisen olutta viitenä päivänä viikossa?
Kommentit (31)
Miksi tissuttelet jotain kaljaa! Siirry tiukkaan viinaan, pari pulloa päivässä.
On se aika paljon. Itse vetelin parikymppisenä vastaavia määriä ja kyllähän siihen jossain vaiheessa kyllästyy. Ei muuta kuin hyviä herkutteluhetkiä!
Siis viiden päivän aikana menee yksi mäyräkoira? Vai mäyris jokaisena viitenä päivänä?
Ensimmäinen vaihtoehto on tissuttelua, jälkimmäinen alkoholismia.
Siis jokaisena viitenä päivänä mäyräkoirallisen vai yhteensä mäyräkoirallisen viiden päivän kuluessa?
Siis jokaisena viitenä päivänä mäyräkoira. Eli viikossa tulisi yhteensä 60 pulloa olutta.
AP
Ihan kohtuukäytön rajoissahan tuo vielä on. Anna mennä, älä turhaan kelaile.
On alkkis. Joutaa hoitoon ja mahdollisimman pian.
Vierailija kirjoitti:
Siis jokaisena viitenä päivänä mäyräkoira. Eli viikossa tulisi yhteensä 60 pulloa olutta.
AP
Huh huh, riskikäytön raja on kyllä paukkunut rikki jo tooodella monta pulloa sitten :(
Lopeta vielä kun voit, tai jos et voi, niin hanki apua.
Miten ihmeessä voit ap kysellä, että onko tuo kohtuukäyttöä? Joko tää on provo tai ap:n realiteetit on hiukan hukassa.
24 pulloa olutta viikossa on virallinen suurkulutuksen raja.
Vähän riippuu, jos tekee tuota 20 vuotta niin ei se ainakaan humallu siitä yhdestä mäyriksestä. No, vatta alkaa kasvamaan eikä seksiä tartte niin usein. Niin kyllä se 10 vuoden kuluttua tarttee jo ministerinsalkullisen päivässä. Minäkin olin 20 vuotta jokapäivä päissään, mutta alko kyllästyttämään niin olen vähentänyt. Nii, no pääsin eroon nalkuttavasta akasta. Nyt ei ole oikeen kunnollista syytä niin menee välillä muutama kuukausi ilman yhtään kaljaa.
Kannattaisi pitää vaikka 3 kuukauden tauko. Johan tuo määrä sattuu jo vatsaankin.
Sun keho tuhoutuu tosta juomisesta. Yksinkertaisesti :(
Tällä kaverilla on paha ongelma ja joku kyselee täällä kommentteja. Kysymys kuuluu, miksi joku roikkuu tuollaisessa tyypissä?
Vierailija kirjoitti:
AP
Alkoholisti pahimmasta päästä, hommaa sille hoitopaikka klinikalle.
Miten se olut saadaan sinne mäyräkoiran sisään,eläinrääkkäykseltä tuo vaikuttaa.