Plussaa!!! (ehkä)
Sain äsken apteekista ostamallani (jee, niitä saa nyt siis myös sieltä) Acon 10-testillä hailakan plussan, siis niin että se testiviiva näkyy, mutta ei ole kovin vahva. Koska en malttanut odottaa, tein testin supermarketin vessassa ja koska en ollut uskoa tulosta, marssin vielä takaisin apteekkiin ja kysyin minua palvelleelta farmaseutilta, näkeekö hänkin tikussa kaksi viivaa. Ja kyllä hänkin niin väitti näkevänsä! Hiukan nyt jälkikäteen hävettää, mutta kun olin niiin innoissani...
Ostin vielä kotiin toisen Aconin testin, jonkalaista en ollut koskaan nähnyt missään (piti pissata kuppiin, imaista sieltä pari tippaa pipetillä ja laskea ne sitten pipetistä testiin) ja silläkin tuli sama tulos, hailakka plussa.
Nyt pelottaa, että kysessä on kemiallinen raskaus, koska viiva on niin haalea. Ei auta kuin odottaa viikonloppuun ja testata vielä uudestaan, ja toivoa että kuukautiset ei alkaisi. Kierrosta tai sen pituudesta ei ole mitään hajua, sillä tämä on ensimmäinen luomukierto ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Oviksen tunsin kovista alavatsakivuista, se oli tasan kaksi viikkoa sitten. Viimeisten kuukaustisten alkamisesta laskettuna tänään on menossa kp 32. Ennestään meillä on pian 3-vuotias poika.
Voi kun tämä raskaus olisikin totta...;( Vielä en kuitenkaan uskalla iloita.
kyllä sinä taidat raskaana olla...usko vaan !
itse tein myös acon 10 llä mut tosin iyselleni tuli vahva plussa.
mut ei se muuten viivaa näyttäis josset ois raskaana!
mut teeppä uus testi niin varmistut!
Hanna+ masuasukki 8+4