Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri laulaa... Miten ilmaista hienovaraisesti että me kuulemme?

Vierailija
21.07.2016 |

Naapuri siis laulaa aina kun miehensä on illan poissa kotoa. Sellaisesta ymmärrettävästä syystä että hänen laulunsa kuulostaa aivan hirvittävältä. :D

Varmaan ajattelee ettei kukaan kuule häntä, mutta varmaan kaikki saman kerroksen asukkaat kuulevat tuon. Käy vähän sääliksi naisparka.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen saa laulaa kotonaan. Voit yhtyä lauluun jos haluat. Varmaan kyllä ymmärtää muutenkin että saattaa kuulua naapuriin.

Vierailija
2/17 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maailmaan laulua mahtuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhmä saa olla jos ei tajua että laulu kuuluu naapuriin. Kuuluuhan kaikki muukin seiniä pitkin tuleva töminä yms. Musiikki ja tv on ihan eri asia, koska se ei kaiu tilassa samalla tavalla. Laulu vastaa oikeastaan huutamista.

Vierailija
4/17 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun näät niin kehu sen laulamista ja sano että kuuntelette sitä aina miehen kanssa 

Vierailija
5/17 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laula takaisin. Voitte laulaa vaikka kilpaa.

Vierailija
6/17 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat säestämään nokkahuilulla. Musisoitte yhdessä 😊

Vierailija
7/17 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettekohan te mun naapureita? Sori häiriöstä!

Tykkään laulaa, mutta olen jo kouluikäisenä tajunnut, että muut eivät tykkää mun laulusta. Siksi olen antanut itselleni luvan laulaa vain silloin, kun mies ei ole kuulolla. Tämän asian suhteen en kuitenkaan välitä teistä, naapurit. Enhän minä öisin mekasta. Jatkan lauluani hienovaraisista vihjeistänne huolimatta.

Vierailija
8/17 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Anna laulaa.

Vierailija
9/17 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laulan kun mies poissa, ihan omaksi iloksi vaikka en osaakkaan kauheen hyvin, ei vois vähempäää kiinnostaa mitä mieltä naapurit on siitä kun laulan epävireessä vaikka bohemian rhapsodyn läpi :D

Vierailija
10/17 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin? Meidänkin naapuri laulaa, ettei vaan olisi sama :D

Vierailija
11/17 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin? Meidänkin naapuri laulaa, ettei vaan olisi sama :D

Lahdessa.

ap

Vierailija
12/17 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuin kerrostalossa, lauloin aina päiväsaikaan kämppiksen poissaollessa himassa siivotessani ja pestessäni pyykkiä jne. Antaumuksella ja vaikka tunnin putkeen. Kämppis sanoi joskus himaan tullessaan, että kuului tonne ekaan kerrokseen saakka sun laulu. En antanut vittuakaan vaan lauloin silti :) mun puolesta kuka vaan saa laulaa ei-hiljaisuuden aikaan kotonaan niin paljon kuin lähtee. Jos häiritsee, kuuloketta korviin tai omaa musiikkia peittämään sen. Et todellakaan ilmaise hienovaraisesti mitään, anna ihmisen laulaa, se helpottaa stressiä ja tekee monista epämiellyttävistä askareista ihan ok-settiä.

Vierailija
13/17 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minä vaan, eikö voi laulaa sillai sievästi, siis jos moneen kerrokseen kuuluu, niin on se kyllä aikamoista huutamista.

Vai onko teillä korvissa vikaa, ai niin, siis huono kuulo, jotta pitää huutamalla hoilottaa. Se on kyllä karmean kuulosta.

Terkuin apsolutisen sävelkorvan omaava ja joskus siitä kärsivä.

Mutta mikäs siinä, jos on pakko, niin sitten on pakko.

Joskus kyllä kannattaa lähimmäisiäänkin kunnioittaa.

Vierailija
14/17 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apsolutinen sävelkorva. Näen, että kärsit.

Vierailija
15/17 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laulan, ei kyllä ole miestä.

Vierailija
16/17 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitat vaan ovikelloa ja ojennat hänelle Suuren toivelaulukirjan.

Vierailija
17/17 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin me tarvitsemme virkamieskoneistoa laatimaan uusia kieltoja ja sääntöjä, kun kansa itse hoitaa kyllä rajoittamisen. Ei kotona saa laulaa päivällä, ainakaan jos ei ole täydellinen ääni...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi