Ei mitään elämää
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Tässähän minä oisin.
Eihän se mua nyt auta🙄😄
Ap
Eikö oikeasti ole elämää? Siinä tapauksessa täältä löytyy kohtalotoveri, tosin, minulta löytyy mies, muuta minulla ei olekaan. En ymmärrä miten mun elämä rajoittuu kun mies ilmestyy elämääni. En ole enään ollenkaan rento ja jotenkin kadotan itseni, tunnen olevani jokin oheistuote. Jähmetyn paikoilleni.
Onhan sulla vauvafoorumi. Mitä muuta se ihminen tarvitsee?
Vierailija kirjoitti:
Eikö oikeasti ole elämää? Siinä tapauksessa täältä löytyy kohtalotoveri, tosin, minulta löytyy mies, muuta minulla ei olekaan. En ymmärrä miten mun elämä rajoittuu kun mies ilmestyy elämääni. En ole enään ollenkaan rento ja jotenkin kadotan itseni, tunnen olevani jokin oheistuote. Jähmetyn paikoilleni.
No e sellaista elämää mikä täyttäis tän tyhjyyden. Käyn töissä ja siinä se sit onkin. Kaverit ihan minimissä ja niilläkin omat elämät.Yksin oikeestaan aina. Mies kun oli niin oli elämääkin, oli menoa ja meininkiä, miehen lapset ja koko muu perhe. Oli yhteistä tekemistä monenlaista, nyt ei mitään.
Ap
aikamoistameininkiä kirjoitti:
Onhan sulla vauvafoorumi. Mitä muuta se ihminen tarvitsee?
Rakkautta ja läheisyyttä, tulevaisuuden.
Ap
Hanki ensin itsellesi jotakin muuta elämää. Kun olet kiinnostunut jostakin muusta kuin miehen saamisesta, alkaa miehiä ilmestyä elämääsi... Pelotat kaksilahkeiset pois, jos jokaista sinkkumiestä katselet sillä silmällä.
Ilman miestä voi olla ihan hyvää elämää. Suurimmalla osalla miehiä ei ole miestä, ja ihan mukavasti he pärjäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän minä oisin.
Eihän se mua nyt auta🙄😄
Ap
Auttaa se kun tulet sinäkin tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän minä oisin.
Eihän se mua nyt auta🙄😄
ApAuttaa se kun tulet sinäkin tänne.
Ai minne?🤔
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hanki ensin itsellesi jotakin muuta elämää. Kun olet kiinnostunut jostakin muusta kuin miehen saamisesta, alkaa miehiä ilmestyä elämääsi... Pelotat kaksilahkeiset pois, jos jokaista sinkkumiestä katselet sillä silmällä.
Ilman miestä voi olla ihan hyvää elämää. Suurimmalla osalla miehiä ei ole miestä, ja ihan mukavasti he pärjäävät.
En minä jokasta miestä katso sillä silmällä.
Ap
Tässähän minä oisin.