Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei syö tekemääni ruokaa koska käytin 17% nauhanjauhelihaa ja 7% ruokakermaa

Vierailija
21.07.2016 |

olisi pitänyt olla 10% jauheliha ja 4% kerma.

Silti toissapäivänä veti kebabin hyvällä ruokahalulla.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mies ei sitten syö.

Vierailija
2/19 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne loput 76% sitten oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän varmaan osaa ihan itsekin ruokansa tehdä?

En olisi syönyt minäkään... mutta muusta syystä. Jauheliha ok, mutta nuo kamalat teolliset kermakkeet, ei kiitos.

Vierailija
4/19 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun monet syö lounaaksi salaatin. Ja sitten hiljaa iltapäivällä työpaikan kahvipöydästä 10 keksiä ja kotona jäätelöpaketin.

Vierailija
5/19 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tekee varmaan itse ruokansa, jos sun tekemä sapuska ei kelpaa. Ingen problem.

Vierailija
6/19 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin mun mieheltä. Eilen kitisi koska oli kanaa ruuaksi

Vierailija
7/19 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nauhanjauheliha uusi versio jauhenlihasta ? Jos on niin käyttöniksit kehiin. Äkkipäätään mieleen tulee spagettityyppinen lihasuikalehöystö.

Vierailija
8/19 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te kokkaatte puolisolle ruoan ja ei kelpaa ja vielä maristaan päälle? Miksi ette etukäteen kysy, että hei teen nyt tätä ruokaa, syötkö säkin vai teenkö vaan itselleni? Ja sitten se toinen puoliso tekee itse oman ruokansa tai on syömättä jos ei kelpaa.

Vierailija
9/19 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna miehen sitten olla nälässä.. mä olisin ikionnellinen jos joku kokkais terveellistä ruokaa mulle :)

Vierailija
10/19 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee ruoan. Minulle ei tulisi ikinä mieleen marista kun saan valmiin ruoan nenäni eteen. Ja jos jostain syystä miehen valitsema ruoka ei minulle maistu, teen tietysti itse oman ruokani.

Millainenkohan haloo tälläkin palstalla repeäisi, jos mieheni tulisi tänne kirjoittamaan, että tekee kaikki ruoat perheessä, mutta vaimo vaan marisee kun ei ollut juuri oikeanlaiset rasva-arvot jauhelihassa.

Vierailija
11/19 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

dieetti mielessä täyttyyhän tuosta aika nopsaan päivän rasvat

Vierailija
12/19 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä kiinnosta prosentit. Jos ruoka on pahaa niin se on pahaa.

Vierailija
13/19 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olisi pitänyt olla 10% jauheliha ja 4% kerma.

Silti toissapäivänä veti kebabin hyvällä ruokahalulla.

Syödäänkö teillä oikeaa ruokaa ollenkaan?

Vierailija
14/19 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei syö jauhen lihaa, porsaan ja naudan liha kelpaa.

Vierailija
15/19 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama mies joka tilasi makkaraperunat ja sai raivokohtauksen kun ei ollut rasvatonta maitoa (ainoastaan kevytmaitoa). Tämä tapahtui juhannuksena campingin kahviossa.

Vierailija
16/19 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sama mies joka tilasi makkaraperunat ja sai raivokohtauksen kun ei ollut rasvatonta maitoa (ainoastaan kevytmaitoa). Tämä tapahtui juhannuksena campingin kahviossa.

Tää on aina yhtä huvittavaa kun kuvitellaan, että se kevyempi tuote valitaan kaloripitoisuuden vuoksi :D Valitsen sen lighkolan sen hamppariaterian kanssa vai ja ainoastaan maun en keveyden vuoksi. 

Vierailija
17/19 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kokataan kuohukermasta. Yök teidän kevytvesillenne. Yhteenlaskettu painomme 125 kg. ;)

Vierailija
18/19 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein tortilloja, johon paistoin vähärasvaista naudan jauhelihaa (10% rasvaa). No paistoin sen tosi kuivaksi ja osittain rapeaksi ja totta kai pannulle jäi sitä rasvaa kuitenkin. Mies söi muistaakseni 4 tortillaa suurella määrällä lihaa ja sen jälkeen alkoi valittaa kun liha on niin kamalan rasvaista. Oikein "lilluu" rasvassa, kuten mainitsi. 

Mä heitin samantien kaikki loput lihat koirille. Eipä lillu enää.

Vierailija
19/19 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän valituksen, jos olette asiasta aiemminkin keskustelleet ja mies on kertonut preferenssinsä. Meillä mies tekee aika paljon ruokaa, mutta valitettavasti tykkää käyttää _paljon_ chiliä. Olen useaampaan kertaan sanonut ruuan olevan makuuni ihan liian tulista, mutta se ei ole muuttanut mitään. Itse kun yritän tehdä ruokia joista tiedän miehen pitävän, niin ärsyttäähän se jos täytyy tehdä itselleen erikseen omat ruuat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän