Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omien ostosten perään tulee laittaa kapula hihnalle seuraavaa varten. Mikä siinä on niin vaikeaa?

Vierailija
21.07.2016 |

Jotkut ei koskaan opi.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitä seuraavaa ei ole siellä takana, tulee tehtyä turhaa työtä sekä itselle että kassahenkilölle.

Vierailija
2/56 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan kestoaihe taas täällä.

Mun elämää ei haittaa, jos jollakin kapula jää laittamatta. En voi käsittää miten kapula voi olla niin intohimoja herättävä aihe.  ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tasan samantekevää kuka sen kapulan hihnalle laittaa. Jos edellä oleva ei sitä laita, niin jälkimmäinen tekee sen, eikä valita tyhjästä.

Vierailija
4/56 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapulaa ei voi laittaa, jos siihen ei vielä yletä. Sitten kun ylettää, niin takana oleva tuhahdellen kurkottaakin noukkimaan sen puoliksi minuun nojaten. Puoli sekuntia kun olisi vielä malttanut, niin olisin laittanut sen ihan itse.

Vierailija
5/56 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä seuraavana tulevaakaan ammuta, jos hän sen kapulan sinne laittaa.

Vierailija
6/56 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille on ylipäänsä vaikeaa ottaa ketään muuta huomioon. Tämä näkyy erityisesti marketeissa, jossa ensin parkkeerataan auto viivan yli vieden kaksi paikkaa, sen jälkeen tukitaan liukuportaat ja käytävät seisoskelemalla tai kävelemällä mahdollisimman keskellä mateluvauhtia. Kassan jälkeen jäädään pakkaamaan omia ostoksia kulkuväylälle, ettei seuraava vahingossakaan pääse liukuhihnan päähän (jossa ostokset kuuluisi pakata). Poislähtiessä jätetään ostoskärryt parkkiruutuun, kun se 10m on ihan liian pitkä matka palauttaa kärryt.

Vierailija
7/56 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskieuroopassa pärjätään ilman kapuloita, siellä ihmiset on niin huomaavaisia ja sivistyneitä. Suomessa ihmiset ovat juntteja, kokoajan olevinaan kiire ja nyrpeä asenne muihin ihmisiin. Kytätään ostoksia ja kapulan asettaminen on joku valtataistelu. Hävettää taas olla suomalainen.

Vierailija
8/56 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä!!!! Kai siihenkin on joku panttisysteemi kehitettävä (kärryt, pullonpal.) että tollot tajuaa laittaa sen ITSE!! OMIEN OSTOKSIEN PERÄÄN!!!

Vierailija
9/56 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksa tosta mieltäni pahoittaa. Mä laitan ostokseni siihen hihnalle ja jos ei ole kapulaa laitettu niin voivoi.

Vierailija
10/56 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on kohteliaampaa, jos nimenomaan seuraava laittaa. Ja etenkin jos siihen ei tule ketään, tulee turhaa työtä kassalle. Miksi kohteliaampaa noinpäin? Siksi, että sen voi tulkita viestiksi "minähän en sinun ostoksiasi maksa". Tuntuu kohteliaammalta, että seuraava tekee sen erotuksen. Mutta ylipäätään onko tuolla nyt mitään väliä.

Vierailija
11/56 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ekahan ne ostokset maksaa, joka jättää kapåulan laittamatta. Minäkään en välitä jos edellinen ei välitä laitaa kapulaa, enkä tietenkään mainitse missä välissä omat ostokseni alkaa kun en ole vuorossa vielä vaan odotan sitä. On kiva katsoa sitä joka jätti kapulan laittamatta kun hätääntyneesti alkaa sopertamaan ettei nuo ole enää minun ostoksiani, siinävaiheessa kysyn miksi et sitten laita kapulaa ostostesi perään?

Vierailija
12/56 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen virkannut omat pötkyläni jotka laitan ostosteni slku ja loppupäähän. Jos joku kehtaa laittaa pötkylän vielä omatekemäni pöykylän perään, asetan vittuillessani tuotteen siihen. Kassalle ilmoitan että ostokseni loppuu omatekemääni pötkylään.

Vierailija
13/56 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja vaan yrittää, että Kalevauva tekisi tästä biisin. Zzzzz. Ja mammat menee retkuun, oikein monirivisiä vastauksia. Tärkeä aihe.

Vierailija
14/56 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palannut Suomeen neljän vuoden ulkomailla asumisen jälkeen, enkä ole tällaisesta "säännöstä" kuullutkaan. Kyllä on tullut pahoitettua mieliä kassajonossa! Tuli kyllä samantien kiire palata takaisin.. Asuin kaupungissa missä oli enemmän ihmisiä kuin Suomessa mutta siellä niin liikenne kuin kassajonot kulkivat jouhevammin kuin täällä..! Oikeasti! Kyllä suomalaiset ovat ennätyksellisen pikkumielisiä!

Vierailija
15/56 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä jaksa tosta mieltäni pahoittaa. Mä laitan ostokseni siihen hihnalle ja jos ei ole kapulaa laitettu niin voivoi.

Eiköhän se ole ihan sinun oma tehtäväsi laittaa se kapula, minkä ihmeen takia edessä olevan pitäisi vahtia tuleeko sieltä joku ja missä vaiheessa ja koska lastaa tavaransa hihnalle! Jokainen laittaa itse kapulan kun tulee hihnan kohdalle. Tietysti.

Vierailija
16/56 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen virkannut omat pötkyläni jotka laitan ostosteni slku ja loppupäähän. Jos joku kehtaa laittaa pötkylän vielä omatekemäni pöykylän perään, asetan vittuillessani tuotteen siihen. Kassalle ilmoitan että ostokseni loppuu omatekemääni pötkylään.

Mieheni teki myös omatekoisen pötkylän hihnalle. Oppipahan jonottajat olemaan. Sitten se teki katan, ja löi nyrkillä vartijan tajuttomaksi.

Vierailija
17/56 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voisi koskaan laittaa ostoksiani hihnalle, missä rahvaan ostokset ovat olleet. Ja hyi mitä bakteereja siinä kapulassa on.

Vierailija
18/56 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ekahan ne ostokset maksaa, joka jättää kapåulan laittamatta. Minäkään en välitä jos edellinen ei välitä laitaa kapulaa, enkä tietenkään mainitse missä välissä omat ostokseni alkaa kun en ole vuorossa vielä vaan odotan sitä. On kiva katsoa sitä joka jätti kapulan laittamatta kun hätääntyneesti alkaa sopertamaan ettei nuo ole enää minun ostoksiani, siinävaiheessa kysyn miksi et sitten laita kapulaa ostostesi perään?

Aivan oikein eihän sinun vuorosi ole vielä, vaan olet jonottamassa vasta vuoroasi. Eikä ole sinun asiasi vahtia edellisen asiakkaan ostosten etenemistä.

Vierailija
19/56 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni teki myös omatekoisen pötkylän hihnalle. Oppipahan jonottajat olemaan. Sitten se teki katan, ja löi nyrkillä vartijan tajuttomaksi.

Johan hiljeni.

Vierailija
20/56 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan hiljeni.

Katamiehen vaimo on Anneli Auer? Nyt hiljeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi