Ennustan sinulle
Omien näkemyksieni kautta. Kerro ikäsi, sukupuolesi, sekä kolme muuta asiaa itsestäsi, joiden koet olevan relevantteja itsessäsi.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Nainen 47 v. Teini-ikäiset lapset, ihana mies. Pätkätyöt mietityttävät iän karttuessa.
Jokin uudenlainen tai lisäkoulutus voisi tehdä hyvää sinulle, muttet ole miettinyt sitä vaihtoehtoa kovin. Olet enimmäkseen onnellinen. Itsetuntosi on melko hyvä. Tulevaisuus mietityttää.
N47, ihastunut varattuun mieheen, jonka kanssa on sielujen sympatiaa. Kyllästynyt sinkkuuteen, erittäin. Peruspositiivinen & pidetty ihminen olen, mutta elämänkumppania ei löydy...
Tulevatko kaikki tilaamani eläinpaidat ensi viikolla?
-Mies 29v + 2v-
Vierailija kirjoitti:
Nainen 31 v. Sairastan masennusta, käyn terapiassa ja olen tällä hetkellä työtön
Menneisyytesi ei ole ollut helppo, etkä luota tulevaisuutesikaan olevan. Elät päivä kerrallaan. Et tiedä, mistä löytäisit elämällesi suunnan, mutta toivot paljon sen löytyvän. Olet hyväsydäminen.
55v nainen, työ lasten ja nuorten kanssa, musikaalinen, 3 lasta
Vierailija kirjoitti:
40 v nainen ilmeisesti raskaana
Elämäsi on sotkuinen. Harrastat irtosuhteita ja/tai miesystäväsi vaihtuvat usein. Elämästäsi puuttuu intohimoa. Krooninen tylsistyminen on kasvanut osaksi sinua - yrität päästä siitä eroon millä vain keinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, 29, suuresta perheestä, tuore äiti, luova ihminen.
Olet pirteä ja osaat löytää asioista valoisat puolet. Lapsesi kanssa sujuu, äitiys ei ole vienyt kaikkia mehuja sinusta. Sinulla on suuri tukiverkko, ja katsot hymyissä suin tulevaisuuteen päin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen 25v. Äiti ilmiselvä narsisti ja tästä traumoja, mies ulkomaalainen, hoitoalalla työskentelen.
Olet hieman katkera, etkä osaa luottaa ihmisiin. Yrität ajatella mahdollisimman paljon menneisyyttäsi, mutta joskus se puskee pintaan. Pyrit kohtelemaan ihmisiä hyvin.
nainen 19v. Ainut lapsi, herkkä ja kiinnostunut naisista
Vierailija kirjoitti:
Nainen 27v. Olen yksinäinen, tylsistynyt ja epätoivoisen ihastunut luultavasti yksipuolisesti.
Et koe paineita perheen perustamisessa, mutta haluaisit löytää rakkautta. Olet hieman ujo, mutta suhteellisen helposti lähestyttävä. Haluat älykkään kumppanin.
Pidän tauon, jatkan myöhemmin. Voitte toki kertoa osuinko oikeeseen.
t. Ap
Äts,vastasit kaikkiin joissa vastaus tarjolla.
Ennustaavoin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, 29, suuresta perheestä, tuore äiti, luova ihminen.
Olet pirteä ja osaat löytää asioista valoisat puolet. Lapsesi kanssa sujuu, äitiys ei ole vienyt kaikkia mehuja sinusta. Sinulla on suuri tukiverkko, ja katsot hymyissä suin tulevaisuuteen päin.
Oikein meni kaikilta osin! :) Alku ei ollut lapsen kanssa helppo, mutta nyt elämä alkaa olla taas raiteillaan. Kiitos, ja kaikkea hyvää sinulle!
35, nainen, yh, yksinäinen ja ylipainoj
Ennustaavoin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 43v, kaipaan naisseuraa, musiikki tärkeä juttu, kesäloma jatkuu lomautuksella töistä.
Tunnet itsesi ikäistäsi nuoremmaksi. Olet peruskohtelias. Olet yksinäinen, ja haluaisit löytää kumppanin.
Pitää paikkansa :) Löydänkö kumppanin?
Ennustaavoin kirjoitti:
Omien näkemyksieni kautta. Kerro ikäsi, sukupuolesi, sekä kolme muuta asiaa itsestäsi, joiden koet olevan relevantteja itsessäsi.
Hei!
Eli olen 38 vuotias nainen. Olen äiti. Rakastan Agatha Chriestien kirjoja ja en voi sietää cheekkiä 😄
Ethän sä näille ennusta yhtään mitään!!!
Kerrot vaan omat arvelusi siitä, millaisia ovat ja millaisessa elämäntilanteessa.
Eikö ennustaminen ole sitä, että ennustaja valottaa hieman tulevaisuuden tapahtumia?
nainen 39, opiskeleva äiti ja vaimo. haluaisin kaiket päivät vain kirjoittaa ja lukea!
Nainen 29v, perheellinen, vakaa elämäntilanne, silti stressaa..