Nainen ei uskaltanut istua junassa viereeni, koska minulla oli niin mahtava seisokki
Hänellä oli siis paikkalippu, ja oli jo istahtamassa kunnes havaitsi jöpötykseni. Poistui paikalta punastuneena, mutta ei sanonut mitään. Toivottavasti löysi jostain tyhjän istumapaikan itselleen. En minä voi sille mitään, jos joskus ottaa eteen ilman syytä.
Kommentit (10)
Eikö hän edes huomauttanut sinulle seisokistasi? Ymmärrän. Nännitkin joskus nöpöttää mm.kylmän vaikutuksesta, vaikken sitä itse edes tunne eikä sillä ole mitään tekemistä kiihottumisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän edes huomauttanut sinulle seisokistasi? Ymmärrän. Nännitkin joskus nöpöttää mm.kylmän vaikutuksesta, vaikken sitä itse edes tunne eikä sillä ole mitään tekemistä kiihottumisen kanssa.
Ei sanonut mitään, mutta hänen silmänsä melkein pulpahtivat ulos, kun hän huomasi pullotuksen lahkeessani. No, sainpahan istua rauhassa koko matkan ajan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sanonut mitään, mutta hänen silmänsä melkein pulpahtivat ulos, kun hän huomasi pullotuksen lahkeessani. No, sainpahan istua rauhassa koko matkan ajan. Ap
Onko sinulla puolimetrinen penis, vai miksi sen naisen silmät pulpahtivat ulos? Ehkä luulet liikoja itsestäsi, ja nainen vaihtoi istumapaikkaa vain hajun vuoksi.
Pullottava peenis on käytännöllinen vappua edeltävällä viikolla. Sima pulloon peeniksellä.
Seisova iso peenis on tarpeen joka hetki, siitä naiset tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Pullottava peenis on käytännöllinen vappua edeltävällä viikolla. Sima pulloon peeniksellä.
Seisova iso peenis on tarpeen joka hetki, siitä naiset tykkää.
olikohan tarjan kirjoitus.
Ap, et sitten tajua olevasi nolo. Niiin nolo.
Mä olisin istunut mielelläni viereesi. Ja ehkä katsonutkin sitä!
Mä olisin myös istunut mielelläni viereesi. Ja varmasti katsonut sitä ja esitellyt puolestani ylpeästi omaani.
T. Homo
Olisit mennyt vessaan sen "mahtavan" seisokin kanssa.