Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit lähdössä lomalle ja huh miten työlästä se heillä onkaan!

Vierailija
20.07.2016 |

Nurmikko pitää olla tiptop ajettu ja kaikki trimmerillä siistitty puiden ympäriltä yms. Isäntä pesi auton, vahasi sitä päivän ja toinen päivä meni auton imuroimiseen :D
En tajua tuota järjetöntä puunausta ennen lomille lähtöä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuh. Kaikki eivät vaan toimi samalla tavalla kuin sinä.

Lapsena ihmettelin, kun meillä äiti aina puunasi kodin, pesi pyykkikorit tyhjäksi ja laittoi muutenkin kaiken mahdollisen kuntoon. Nyt aikuisena olen huomannut, että kyllä se on munkin mielestä kiva tulla lomalta siistiin kotiin! Ja jos aikoo olla esim. viikonkin pois, niin hyvä se nurmikko on leikata, ettei ole sitten hurjan pitkä lomalta palattua.

Vierailija
2/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplla taitaa olla ihan vitun kiinnostava elämä. En ihmettele kun ottaa huomioon miten paska kämppä sulla on kun kukaan ei tule kylään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamalaa, minäkin sorrun kämpän siivoamiseen ennen lomalle lähtöä! Mutta lomailun hyvä fiilis katkeaa kuin kananlento, jos tulen sotkuiseen kotiin. No, sotkuja olen opetellut katsomaan - mutta kyllä silti elän mieluummin puhtaan hajuisessa kodissa kuin lialta löyhkäävässä.

Monet ajavat nurmikon myös siksi, että kotitalo näyttää asutulta. Ehkä pelko varkaista...

Vierailija
4/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin siivoan ennen lomalle lähtöä. Paljon mukavampaa tulla siistiin kotiin. Toisaalta 3 on myös oikeassa varkaista.

Vierailija
5/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, ite puunaan yksiöni jota yksin asun aina kun lähden edes viikonlopuksi pois, Mikään ei oo vastenmielisempää kun palata sekaseen kämppään reissun jälkeen.

Vierailija
6/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos siitä ei ota stressiä ja ahdistu sitä myöten.

Muistan lapsuudessa, kun loman alkaminen oli aina yhtä ketun tappelua, kun mutsi vaan puunas ja mäkätti.

Perus viikkosiivous päivää ennen lähtöä saa luvan riittää. Nurtsi leikattu, jos ei niin, maailma ei siihen kaadu.

Vierailija
7/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, ite puunaan yksiöni jota yksin asun aina kun lähden edes viikonlopuksi pois, Mikään ei oo vastenmielisempää kun palata sekaseen kämppään reissun jälkeen.

Mun mielestä esim ripulipaska rappukäytävässä olisi vastenmielisempää.

Mutta mikä kullekin..

Vierailija
8/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mites teillä 😊

Vierailija
9/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos me lähdettäis nyt lomalle, mun pitäis ajaa nurmikko, trimmeröidä reunat, asentaa kastelujärjestelmät kasvimaalle ja kasvihuoneeseen, asentaa kasvihuoneen automaattinen kattoluukun avaaja. Pestä monta koneellista pyykkiä. Tyhjentää, pestä ja hiekoittaa kolme kissanhiekkalaatikkoa. Kyllä siinä äkkiä aikaa menee, kun laittaa kaiken niin, ettei kaaos ole vastassa kun lomalta kotiin tulee. Kaikki tämä on helpompi tehdä nyt kuin viikon päästä.

Vierailija
10/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mahtaa mamma siellä rehkiä sisällä. Isäntä saa pikkujuttuihin menemään pari päivää, ettei tarvitse ottaa moppia kouraan.

Vierailija
11/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Mä olen tässä nyt parisen päivään vaan lähinnä lojunnut meidän terassilla ja palstaillut.

Meilläkin naapuri tekee lähtöä. Eilen tosiaan raahas kaikki matot ulos, imuroi, pesi lattioita jne. Mies siellä puuhasteli pihaa kuntoon ja särvi olutta.

Pitkin päivää pesukone jylläs ja ripusteli pyykkejä ja pakkaili laukkuja. Mies hakkaili halkoja ja naukkaili lisää olutta.

Välillä se nainen on mulle jotain huudellut, että kyllä se joidenkin kelpaa vaan olla. Silleen katkeranhysteerisenä. ;)

Kyllä! Mulla on tää viikko täysin omaa lomaa. Olen tässä hissukseen siivoillut ja pessyt paikkoja, mutta eilen vaan olin ja tämän aamun. Kohta teen jotain järkevää ja illalla saatan avata vinkun, olla lisää terassilla. Ne lähtee huomenaamulla, katotaanpa vaan millä mielellä.

Jos edelliset vuodet paikkansa pitää, niin tuo naapurin mies juo tänään muutaman olusen enemmän ja on tuolla pihan perillä "piilossa" tai sitten karkaa meidän puolelle istumaan.

Toiset naiset vaan tekee omasta elämästään niin kiukkusta ja hankalan näköistä. Ehkä hän sitten viihtyy tuollaisena neuroottisena puunaajana.

ex-rouva paritalosta

Vierailija
12/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleja toimiahan nuo ovat eikä liity lomaan mitenkään.

Nurmikko on ajettava kerran viikossa olipa lähdössä lomalle tai ei.

Vierailija
13/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa kuinka helppoa on kerrostalosta lähteä lomalle: ei tarvitse leikata nurmikkoa.

Vierailija
14/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lomalle lähtö on operaatio. Koiravahti tulee kotiimme hoitamaan kahta koiraa ja möklle menee veljeni hoitamaan pihaa. Matkall neljän hengen varusteet. Kyllä siinä oikeasti on hommaa.

Vierailija
15/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaaleja toimiahan nuo ovat eikä liity lomaan mitenkään.

Nurmikko on ajettava kerran viikossa olipa lähdössä lomalle tai ei.

Eihän tarvii. Kahden viikon välein on juurikin sopiva kierto.

Vierailija
16/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nurmi pitää ajaa juuri ennen lähtöä jo varkaitakin ajatellen ja mielellään pitäisi jonkun käydä se lomallakin ajamassa, jos poissaolo jatkuu pidempään.

Vierailija
17/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ajamaton nurmi ja hoitamaton piha on rosvomagneetti numero yksi.

Vierailija
18/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota mitään paineita lomalle lähdöstä mutta siivoan kyllä talon perussiistiksi koska on kivempi tulla siistiin kotiin. Jos lähdetään kuukauden automatkalle tietenkin on mukavampaa lähteä puhtaalla autolla.

Nurmikkoa onneksi on vain vähän mutta parempi sekin lyhentää ettei punkit riehaannu, sen verran pitkään ollaan aina poissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä