Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 166 pitkä ja painan 55, mutta en näytä hoikalta enkä sirolta :(

Vierailija
28.02.2006 |

Mulla on leveät hartiat, leveä lantio enkä muutenkaan ole kovin pieniluinen (isot kädet jne.) Onko kohtalotovereita? :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen vielä suakin lyhyempi, 163cm pitkä ja 55kg painoinen. Mun pitäisi varmaan painaa 47kg, jotta näyttäisin sirolta - tai sitten näyttäisin jo luisevalta. En nyt laihikselle kuitenkaan ryhdy, mutta kade olen kaikille siroille naisille. Joilla vaatteet kuin vaatteet istuu hyvin.

Vierailija
2/5 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan samat mitat kuin sulla ja myös kuvailemasi ruumiinrakenne :) ja ei ole kyllä mikään siro olo mullakaan. Onpa miehenikin kerran saanut kuulla New Yorkissa nahkatakkiostoksilla ollessamme myyjältä, että hänellä on harvinaisen leveäharteinen vaimo :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja monet paidat jotka muuten olisivat sopivia, kiristävät hartioiden kohdalta....

4:lle: kyllä näen elämässäni muutakin, mut saa kai tästäkin aiheesta puhua, vaikka se vain pieni ulkonäöllinen haitta onkin :)

ap

Vierailija
4/5 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen juuri viimeksi olin paitaostoksilla ja välillä meinasi itku(ja naurukin) tulla kun muuten koko S kävisi hyvin. mutta hartia/hihasaumat on jossain solisluiden kohdalla ;)

T. 5

Vierailija
5/5 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tälle erää onnelinen, kun bmi on 25 eli en ole ylipainoinen. Sinä olet hyvin hoikka - hoikempi kuin minun laskennallinen tavoitteeni: 162/56.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan