Miksi kaikki TEINIT täällä ovat ULKOMAALAISIA?
N17 135 kg puoliksi algerialainen.
Conversetyttö (puoliksi?) turkkilainen.
Kelakorttityyppi joku keskiaasialainen tai puolalainen tai mikä nyt olikaan.
Sitten oli myös se joku pokemon tms käyttäjä, joka oli kanssa puolalainen.
Miksi ulkomaalaistaustaiset teinit ovat vallanneet palstan?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki olemme pohjimmiltamme afrikkalaisia, kun katsoo mistä koko ihmisrotu on lähtenyt liikkeelle.
Joo. Sen jälkeen kun isovanhemmat lähti Afrikasta, niin meidän suvulle kasvoi aivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se joku kysymysketjun tekijä steam numeronumero oli myös ulkomaalainen. Latino. Tuo unohtui.
Ap
Joo, isänsä on 🇨🇺 N17 isä 🇩🇿🇫🇷
Joku teini koittaa päteä? Joo me tiedetään noi lyhenteet kyllä, lopeta jo. Djaziri eli Algeria jne.
Lyhenteet? Tuossahan on vain lippuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se joku kysymysketjun tekijä steam numeronumero oli myös ulkomaalainen. Latino. Tuo unohtui.
Ap
Joku teini koittaa päteä? Joo me tiedetään noi lyhenteet kyllä, lopeta jo. Djaziri eli Algeria jne.
Varmaan on koneella. Mullaki näkuu CU, DZ JA FR.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan supisuomalainen, mukavaa vaihtelua.
t. 14-v tyttö
Todellakin! Suomalainen teini on täällä harvinaisuus!
Ap
Jos asuvat Suomessa, puhuvat ja kirjoittavat suomea ja monilla on suomalaisia geenjäkin, miksi ihmeessä puhut heistä "ulkomaalaisina"?
Ja toisaalta, miksi palstalla pitäisi edes olla etnistä profilointia, senhän kieltää lakikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Varmaan on koneella. Mullaki näkuu CU, DZ JA FR.
Laitoin puhelimella nuo liput whatsapp emojeista, enpä tiennytkään. Kiitos selityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan supisuomalainen, mukavaa vaihtelua.
t. 14-v tyttö
Todellakin! Suomalainen teini on täällä harvinaisuus!
Ap
Jos asuvat Suomessa, puhuvat ja kirjoittavat suomea ja monilla on suomalaisia geenjäkin, miksi ihmeessä puhut heistä "ulkomaalaisina"?
Ja toisaalta, miksi palstalla pitäisi edes olla etnistä profilointia, senhän kieltää lakikin.
Tosikko hei, ap ei vaatinut mitään etnistä profilointia tmv vaan hyväntahtoisesti ja uteliaasti kyseli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki olemme pohjimmiltamme afrikkalaisia, kun katsoo mistä koko ihmisrotu on lähtenyt liikkeelle.
Joo. Sen jälkeen kun isovanhemmat lähti Afrikasta, niin meidän suvulle kasvoi aivot.
Hajosin 😂😂😂👌 toi oli hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Onneksi osaan turkkia ja puolaa.
Eikun puhumaan conversetytölle ja Kelakorttityypille!
Älä vaan yllytä hamsterimiestä siihen... KKT on 14-vuotias ja conversetyttökin sitä ikäluokkaa.
Missä nuo teinit nyt luuraavat, luulisi Kelakorttityypin ainakin olevan kärppänä kommentoimassa 😏 ja Ottilia :) onkin uusi tuttavuus, tervetuloa AV-teinien yhteisöön!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Onneksi osaan turkkia ja puolaa.
Eikun puhumaan conversetytölle ja Kelakorttityypille!
Älä vaan yllytä hamsterimiestä siihen... KKT on 14-vuotias ja conversetyttökin sitä ikäluokkaa.
KKT on -02 ja conversetyttö -01 jos muistan oikein...
Olen -01 syntynyt ja puoliksi bulgarianturkkilainen niin kuin joku/jotkut osasivat kertoa. Hauskaa huomata että minut on täällä huomattu vaikka en nyt tänne mielestäni niin aktiivisesti kirjoittelekaan kuten vaikka N17 tai Kelakorttityyppi :D Ottilia :) moi ja tervetuloa tänne mun puolesta myös :)
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa emme ole, tuo on vanhentunut tieteellinen teoria joka on sittemmin todistettu vääräksi.
No tämä selittää tuon aivottoman mekkaloinnin rasismista. ... teinejä. ....
No nyt pelasi ajatus. Siis 20, tietenkin.