Miksi kaikki TEINIT täällä ovat ULKOMAALAISIA?
N17 135 kg puoliksi algerialainen.
Conversetyttö (puoliksi?) turkkilainen.
Kelakorttityyppi joku keskiaasialainen tai puolalainen tai mikä nyt olikaan.
Sitten oli myös se joku pokemon tms käyttäjä, joka oli kanssa puolalainen.
Miksi ulkomaalaistaustaiset teinit ovat vallanneet palstan?
Kommentit (46)
Se joku kysymysketjun tekijä steam numeronumero oli myös ulkomaalainen. Latino. Tuo unohtui.
Ap
Kelakorttityyppi on 3/4 osaa puolalainen ja 1/4 keskiaasialainen. Kuulostaa ruokaohjeelta. Conversetyttö on puoliksi turkkilainen muistaakseni, bulgarianturkkilainen tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ottilia :) kirjoitti:
En mä oo, vaa 🇫🇮🇸🇪
S E?
Ap
Suomenruotsalainen, tarkoitin. Siis molemmat vanhemmat syntyneet Suomessa mut isän suku ruotsinkielisiä ja Ruotsista
Vierailija kirjoitti:
Se joku kysymysketjun tekijä steam numeronumero oli myös ulkomaalainen. Latino. Tuo unohtui.
Ap
Joo, isänsä on 🇨🇺 N17 isä 🇩🇿🇫🇷
Vierailija kirjoitti:
Kelakorttityyppi on 3/4 osaa puolalainen ja 1/4 keskiaasialainen. Kuulostaa ruokaohjeelta. Conversetyttö on puoliksi turkkilainen muistaakseni, bulgarianturkkilainen tarkemmin.
"Lisää 3/4 dl puolalaista ja 1/4 dl keskiaasialaista! Pistä Kelakorttityyppisi uuniin ja..."
Teen tuollaisen keittokirjain.
En ole ollut teini neljään vuoteen, mutta puoliksi ulkomaalainen kuitenkin. Palstan rajat kiinni, prkl.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan supisuomalainen, mukavaa vaihtelua.
t. 14-v tyttö
Todellakin! Suomalainen teini on täällä harvinaisuus!
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut teini neljään vuoteen, mutta puoliksi ulkomaalainen kuitenkin. Palstan rajat kiinni, prkl.
Lasketko tuon 4v siitä kun täytit 18 vai 20? Mistä sinä olet puoliksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lisää 3/4 dl puolalaista ja 1/4 dl keskiaasialaista! Pistä Kelakorttityyppisi uuniin ja..."
Teen tuollaisen keittokirjain.
👌👍😂 tuo siitä aina tulee mieleen...
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Onneksi osaan turkkia ja puolaa.
Eikun puhumaan conversetytölle ja Kelakorttityypille!
Kaikki olemme pohjimmiltamme afrikkalaisia, kun katsoo mistä koko ihmisrotu on lähtenyt liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketko tuon 4v siitä kun täytit 18 vai 20? Mistä sinä olet puoliksi?
19. Valko-Venäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo, isänsä on 🇨🇺 N17 isä 🇩🇿🇫🇷
Joku teini koittaa päteä? Joo me tiedetään noi lyhenteet kyllä, lopeta jo. Djaziri eli Algeria jne.
Minä en ole :D Olen täysin kantasuomalainen henkeen ja vereen.