Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kunpa ei tarvitsisi enää ikinä nähdä ex-miestä!

Vierailija
19.07.2016 |

Lapsia saa nähdä niin kuin tykkää, mutta mä en halua olla sen kanssa missään tekemisissä. Harmi vaan, että ositus ym on vielä tekemättä ja asun täällä meidän yhteisessä talossa :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaannuit ja otit eron, mutta kaikki ei mennyt niin kuin olit unelmissasi kuvitellut?

Vierailija
2/8 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juristi hoitamaan ositus. Sähköpostilla ja viesteillä hoidatte tapaamisjärjestelyt. Lapset osanee jo itse kävellä isän autolle sieltä kotiovelta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARGH! Lapset kokee eron järkyttävimmän seurauksen ja menettää arjen jakamisen toisen vanhemman kanssa ja sinä omit surun itsellesi? Lapset joutuu sen seurauksen kokemaan, mutta sinun ei ole mikään pakko lastesi isää tavata. Osituksen voi hoitaa ihan vaikka sähköpostilla, kuten tapaamisjärjestelytkin.

Grow up!

Vierailija
4/8 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se sitten ole vielä edes exä. Kiva fantasia.

Vierailija
5/8 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ositus se suurin murhe tässä onkin. Sen ehtii ja kannattaakin hoitaa vasta sitten kun tilanne on vähän rauhoittunut. Ensin pidätte huolen, että lapset pärjää ja sitten vasta murehditte itseänne.

Vierailija
6/8 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo mitä toivot. En olen lasteni isää nähnyt sen jälkeen kun hän muutti pois,  mutta ei ole lapsetkaan. Koska eroa ei ehditty panna virallisesti vireille niin virallisesti olen leski. 

Vierailija
7/8 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, että nykyteknologia tämän ihan mahdollistaa. Osituksen, elatus- ja tapaamissopimukset, lasten tapaamisiin ja muut heihin liittyvät asiat voi hoitaa ihan sähköpostilla. Osituksen, elatus- ja tapaamissopimukset voi hoidattaa vaikka juristilla, jos kokee että omat voimat ei riitä pitämään puoliaan, kun lapset vaatii kaiken mahdollisen tuen.

Vierailija
8/8 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen tilanne kuin ap:llä. Ex löysi suuren rakkauden ja lähti. Minä totesin faktat, en jäänyt tuleen makaamaan ja olisin toivonut, että lasten vuoksi olisimme sopineet käytännön asuat sopuisasti. Mutta ei. Ex- mies mököttää minulle, heittää kaikessa kapuloita rattaisiin, ei vastaa viesteihini. En voi ymmärtää. Eikö asiat menneet juuri kuten hän toivoi. Kertokaa viisaammat, miksi näin. Taustatietoja. Omaisuus on enimmäkseen minun ja löysin uuden kumppanin pari vuotta eron jälkeen. En kuitenkaan asu hänen kanssaan yhdessä.