Trivago mainoksen näyttelijätär
Muistaako joku minkä niminen tää on. Oon ihan varmasti nähnyt jossain suomalaisessa sarjassa. Ei vaan tuu mieleen kuka hän on.
Kommentit (46)
Emma Leth, englantilainen malli on mainoksessa kyseessä. Kylhä tota painais ;)
En ikinä tule käyttämään Trivagoa, niin paljon vit tuttaa koko mainos ämmää myöden.
Luulen että mainos on kansainvälinen ja että ääni dubattu suomeksi.
Trivago luulee pääsevänsä hotellihaun Googleksi jättimäisellä mainostamisella.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä tule käyttämään Trivagoa, niin paljon vit tuttaa koko mainos ämmää myöden.
Luulen että mainos on kansainvälinen ja että ääni dubattu suomeksi.
Trivago luulee pääsevänsä hotellihaun Googleksi jättimäisellä mainostamisella.
Dubattu? Ei vittu katso vaikka huulia ja kuuntele samaan aikaan.
Ei kannata käyttää Trivagoa muuhun kun hotellien selaamiseen. Halvimman hinnan saa aina hotellin omilta sivuilta, mahdollisesti ketjun omalla kanta-asiakaskortilla (joita saa yleensä ilmaiseksi). Trivago ottaa aina osansa, sillä ne mainokset kustannetaan.
Kun se pyörii niiden lakanoiden välissä mä NIIIIIIIIN ottaisin sen aamiaiseksi...
Annika on näissä tämän päivän mainoksissa, mutta onhan Trivagolta pyörinyt muitakin mainoksia. Tämä heille tiedoksi ketkä hymähtelevät kaikkitietävästi niille vastaajille keiden mielestä mainos on dubattu. Ehkä joku niistä mainoksista tosiaan on? :)
Eikös ole Gabrielle Miller?
http://room5.trivago.co.uk/who-is-the-trivago-girl-an-interview-with-gabrielle-miller/
Noita erikielisiä trivagomainoksia on ihan hupaisa katsoa, kun sama mutta eri.
Mitä mainosta tarkoitatte? Ainakin täällä Keski-Euroopassa siinä Trivagon Venetsia-mainoksessa on tuo Mehdi Nebbou. Ranskalainen näyttelijätär.
Suomalaisessa mainoksessa on se Riku Niemisen kumppani ja lasten äiti Annika Poijärvi, kuten tuolla joku jo sanoi ja sai jostain syystä alanuolia.
Ei kun se Mehdi Nebbou onkin Trivago-mainoksen mies. Keski-Euroopan Venetsia-mainoksen nainen on malli Emma Leth ! On muuten tosi paljon Leena Pöystin näköinen!
Puhutaanko nyt siitä naisesta, joka puhuu, vai siitä, jota se partamies kantaa?
Annika Poijärvi, Riku Niemisen kumppani eli munamiehen vaimoke. Virginie sarjassa näytteli pääosaa.