Lue keskustelun säännöt.
Hörhelöinen sisustus ja alhainen älykkyystaso?
28.02.2006 |
Mistä se johtuu, että kaikki tuntemani ihmiset, jotka pitävät pitsiverhoista, keräävät jotain tilpehööri sarjaa ja koti on täynnä mitä mauttominta krääsää ovat hieman hmm....alhaisesti koulutettuja tai niitä, jotka eivät todellakaan kehitä itseään vapaa-aikana lukemalla, liikkumalla tai syömällä terveellisesti?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minusta sisustustyyli ei kerro älykkyydestä, se on yksinkertaistavaa yleistämistä. Sen sijaan eri sukupolvia edustavat ihmiset sisustavat mielestäni pääpiirteittäin erilailla, vanhemmat ihmiset suosivat tiettyä tyyliä ja nuoremmat taas erilaista. Mutta molemmista ryhmistä löytyy toki eroja, suuntaan ja toiseen. Ja on niitä, joita sisutaminen ei kiinnosta vähääkään. Miksi pitäisi? Itseasiassa elämässä on monta mielenkiintoisempaa asiaa kuin sisustus!
Itse olen akateemisesti koulutettu, minulla on parikin tutkintoa. Rahallisesti en kuitenkaan tienaa paljon mitään, moni vähemmän koulutettu tienaa tuplasti. Sisustus, jos sitä sellaiseksi voi sanoa, on kodikasta mutta turhaa tavaraa välttävää. Miksi? Pidän väreistä, valkoiset seinät ei houkuttele. Toisaalta mies on pölyallergikko, ja itse en pidä pölystä muuten, niin turhat tavarat on karsittu. Mielestäni en edusta sen enempää röyhelöistä kuin moderniakaan tyyliä, pääasia että asukkaita miellyttää.