Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö lasten kanssa festareilla?

Vierailija
28.02.2006 |

Kyse EI ole ihan näistä perinteisimmistä nuorison suosimista festareista. Haluaisimme miehen kanssa molemmat ensi kesänä 2-3-päiväisille festareille, johon tulee esiintyjiä monesta maasta, ja olemme viimeksi olleet ennen lasten syntymää eli toistakymmentä vuotta sitten. Miten lasten kanssa oikein on sujunut, onko kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ole varsinaisesti festarit, vaikka musiikkiesityksiä olikin.

Näytti olevan paljon muitakin lapsiperheitä paikalla :)

Riippuu paljon tosiaan festareista ja lasten iästä tietenkin.

Olen nähnyt esim. Tuska-festareilla alakouluikäisiä ja minusta se on ok. Vanhemmat olivat selvinpäin, lapsilla earit (korvasuojat) ja klo 20.00 jälkeen ei muksuja näkynyt. Mutta Tuska onkin kovasti erilainen verrattuna vaikka RMJ:seen, Ruisrockiin ym.

Vierailija
2/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen itsekin alle 30 v. ja ennen lapsen saamista tykkäsin käydä festareilla, mutta lapsen etu ajaa tietenkin oman edun edelle!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme väsyneet ainaiseen kotona oloon, ja emme koskaan käy missään. Kymmeneen vuoteen emme ole siis olleet kahdestaankaan missään. Toki menisimme mieluummin ilman lapsia, mutta kun ei heitä voi yksin kotiinkaan jättää. Kyllä kai on ihan lastenkin etu, että tekisimme jotain, joka meitä piristää ja jaksaisimme me aikuisetkin paremmin. ap

Vierailija
4/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin lähdenkö Tuskaan vuoden ikäisen kanssa.

Vierailija
5/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas mietin ottaisinko Tuskaan mukaan 2,5v.:n :)

Pohdin, että kun itse haluaisin jatkaa pidempään (katsoa myöhäänkin esiintyvät bändit), niin saakohan porteilla tehtyä esim. niin että hoitaja tulee hakemaan muksun ajoissa nukkumaan?

Tuska on tosiaan ainoa " nuorisofestari" johon lapsen voisin hyvillä mielin viedä. Humalaisia ei ole kovin paljoa, yhtäkään tappelua en ole nähnyt (Tuskailija vuodesta 2000) ja muutenkin tietynlainen yhteishenki on aivan uskomaton!

Vuonna 2003 Hesarissa Tuska oli Suomen toiseksi turvallisin (ei tappeluita ym. poliisin puuttumista vaativaa) musiikkijuhla. Ohi meni ainoastaan Kuhmon kamarimusiikkijuhlat!! :D

Vierailija
6/6 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän arveluttaa, miten lapset jaksavat konsertissa hiljaa, ne kun on sisätiloissa, eikä mitään ulkokeikkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan