Pori Jazz 2016
Kommentit (6)
En lopulta jaksanut lähteä kirjuriin. Tarkoitus kyllä oli.
Aiemmin kävin melkein joka vuosi kun tykkäsin siitä tyylikkäästä piknik- meinigistä kuohuviinipulloineen ja eväineen.
Mutta nyt kun pitää jonottaa jotain mautonta hanajuomaa hikisissä teltoissa koko touhusta on mennyt se juttu.
Nyt se on sitten ihan samanlainen viinateltta ja bakamaja- tapahtuma kuin kaikki suomen muutkin tapahtumat.
Vierailija kirjoitti:
En lopulta jaksanut lähteä kirjuriin. Tarkoitus kyllä oli.
Aiemmin kävin melkein joka vuosi kun tykkäsin siitä tyylikkäästä piknik- meinigistä kuohuviinipulloineen ja eväineen.
Mutta nyt kun pitää jonottaa jotain mautonta hanajuomaa hikisissä teltoissa koko touhusta on mennyt se juttu.
Nyt se on sitten ihan samanlainen viinateltta ja bakamaja- tapahtuma kuin kaikki suomen muutkin tapahtumat.
Et sitten ole alueella käynytkään :D Minä ostin jonottamatta viinipullon ja pidettiin ihan samanlainen piknik kuin aiemminkin.
sain tarpeekseni jo siitä kun jazzkadulla kiinnitin huomion vain selkä suorassa ja naama kurtussa käveleviin minihamepissiksiin, vieressä tietty joku mopoauton omistava Jonne joka olisi mielummin ollut pelaamassa konsoliaan. Uutena ilmiönä oli lihavahkojen suominaisten seuraan lyöttäytyneet turvapaikanhakijat, se oli mielestäni hauskaa.
Eli festivaalista en tiedä muutoinnkuin jazzkatu/kirjuri alueelta, mutta seura työnsi tällä kertaa luotaan. Yöajan känniörveltäjistä en ole koskaan muutoinkaan niin välittänyt, eivät ole haitanneet, saavat jatkossakin olla omien valintojensa orjia.
Eli joko olen tullut vanhaksi, tai sitten ei vaan jostain syystä kiinnosta enää.
Oli varmaan jotain tosi laadukasta viiniä ...?
Näköjään täällä taas arvostelee sellaiset jotka eivät paikan päällä edes käyneet...Minä olin siellä to-la ja todella hauskaa oli. Piknik ja kuoharit vaikka välillä sateli, hyvää monipuolista musaa eli jazzia niille jotka sitä halusi ja soulia ym sitä kuunteleville. Tykkäsin erityisesti Sealista ja Joss Stonesta, upeita live-esiintyjiä!
Se meno on ollut sellaista seesteisen pikkuporvarillista jo vuosia! Ensin ne samat pikkupoliitikot seuraavat Suomi-Areenaa (perseestä) ja siihen päälle "jatsit" (perseestä sekin).