Kuinka usein putsaatte kissan paskalaatikon?
Kommentit (27)
Ei vaan kysymys kuuluu, että miten tyhjennän kissan pissa / paskalaatikon??: No tietenkin kippaan laatikon aina kännissä la-ilta puolenyön aikaan (tai milloin satun baarista tulemaan kotiin) 6. kerroksen parvekkeen reunalta alas, Hah hah haa! Onneksi on nurkkakämppä, niin ei paljoa roisku alakerran parvekkeisiin. Eli kippaan ikään kuin kerrostalon kulman taaksen :-)
Vierailija kirjoitti:
Kerran päivässä, yhdet pissat ja kakat siellä silloin. Tää nykyinen kissa on vessapihi yksilö, edellinen teki tuplat kumpaakin päivittäin.
Koko hiekan vaihto parin viikon välein.
Hiekkamerkki vaihtelee mitä milloinkin. En ole koskaan opettanu kissojani diivoiksi. Etenkin edellisen kissan kanssa matkustimme paljon, joten oppi, että pahviloota ja huoltsikan marketin hiekka kelpaa yhtä hyvin kuin kotoinen hiilisuodattimella varustettu umpivessa heiluriovella :)
Mitähän minä olen mahtanut tehdä väärin kun kaikilla kolmella kissalla on aivan eri vaatimukset hiekan suhteen :D
Yksi kissoista hyväksyy kaikki hiekat.
Toinen hyväksyy pissaamiseen kaikki muut paitsi kristallihiekan. Kakat siis tehdään vain kristallihiekkaan.
Kolmas hyväksyy nipinnapin kristallihiekan kakkaamiseen muttei pissaamiseen. Ja auta armias jos laittaa katon santalaatikkoon....valitettavasti tämä kissa on myös sellainen joka harrastaa "suihkupissoja". Ne pissat löytyvät aivan muualta kuin itse laatikosta :D
Meillä sitten onkin neljä eri laatikkoa ja kaikissa eri hiekat. Ihan siitä syystä että nyt jokaiselle löytyy se miellyttävin vaihtoehto.
Ja kerran päivässä putsataan kakat ja pissat pois. Kerran viikossa vaihdetaan hiekat paitsi kristallihiekkalaatikkoon.
Päivittäin kerään kakat. Pesen laatikon ja vaihdan pelletit kolmen päivän välein. :)
Uunotar Jokivarresta kirjoitti:
Päivittäin kerään kakat. Pesen laatikon ja vaihdan pelletit kolmen päivän välein. :)
Laatikon pesu on niin helppoa, kun kissan laatikossa on pellettiä.
Paakkuuntuvaa hiekkaa ja laatikon pohjalle tarttunutta paskaa sai kaapia ja pesemällä pestä. :x
Kakat kerään 1-2 kertaa päivässä. Kusipurut laitan bioon 2-3 kertaa viikossa. Pellettejä lisään tarvittaessa. Koko laatikon pesen kahden kuukauden välein ja vaihdan samalla kaikki pelletit. Naurettavan helppoa!
Reissaajakissi..=))) Ihana!