Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette saaneet miehenne kiinni pettämisestä? Epäilen, että miehelläni on suhde...

Vierailija
16.07.2016 |

Haluaisin kuulla, miten te muut olette saaneet miehenne (puolisonne) kiinni pettämisestä. Epäilen, että miehelläni on suhde työkaverinsa kanssa (olen saanut johtolankoja), mutta hän kiistää asian. Tarvitsisin varmuuden asiasta.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun raskausaikana kävin normaaleissa sukupuolitautitesteissä ja sain kuulla olevani HIV-positiivinen, oli se aika varma merkki että mies on hypännyt vieraissa. Tunnusti, erosimme. Lapsi on terve, kiitos siitä!

Mistä tiesit, että tartunta oli tullut pettämisestä eikä jostain suhteesta ennen sinua?

Vierailija
22/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tietää yhteisen ystävän kautta. Tämä kertoi minulle, eikä minun ollut vaikea uskoa, kun jokin epäilyksen siemen oli jo herännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun raskausaikana kävin normaaleissa sukupuolitautitesteissä ja sain kuulla olevani HIV-positiivinen, oli se aika varma merkki että mies on hypännyt vieraissa. Tunnusti, erosimme. Lapsi on terve, kiitos siitä!

Mistä tiesit, että tartunta oli tullut pettämisestä eikä jostain suhteesta ennen sinua?

Suhteen alkuaikoina kävimme molemmat testeissä ennen kuin jätimme kumin pois. Luulin tämän olevan kohtalaisen yleinen käytäntö mutta ei kai sitten...

Vierailija
24/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä alkoi olla ihmeellisiä menoja, joihin en "mahtunut" mukaan. Otti myös puhelimen vessaan mukaan ja piti iltaisin äänettömällä. Seksi loppui kokonaan ja miehestä tuli jotenkin kylmä mua kohtaan. Sain kaiken selville ja jätin hänet. Ruinaa vieläkin takaisin, mutta en huoli enää ikinä!

Vierailija
25/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin tutulle selvänäkijälle ja hän kertoi, miten asiat on. Pokkana sanoin miehelle, että tiedän, että petät mua ja se säikähti niin paljon, että lipsautti vahingossa melkein tunnustuksen ja rupesi aneleen anteeksi. Ei saanut, homma oli jatkunut jo liian kauan, mulle riitti valehtelu ja vehkeily.

Vierailija
26/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julmasti paljastui miehen suhde, kun oltiin yhdessä viettämässä hääpäiväämme. Mä olin miehen koneella, johon oli jäänyt miehen sähköposti auki. Sieltä luin sitten viestin, jossa oli lähettäjänä nainen, jota en tuntenut. Vieläkin oksettaa ja silmissä sumenee, kun muistelen viestin sisältöä. Kysyin mieheltä saman tien, kuka on tämä nainen ja mies säikähti ihan kauheasti, kun huomasi, että minulla oli hänen sähköpostinsa auki. Ei olisi mitkään selittelyt auttaneet. Mies oli pitänyt jo puoli vuotta salasuhdetta. Epäilyksiä mulla oli ollut, mutta ei mitään todisteita. Siinä ne sitten oli mun silmien edessä näytöllä.

Vierailija
27/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteen alkuaikoina kävimme molemmat testeissä ennen kuin jätimme kumin pois. Luulin tämän olevan kohtalaisen yleinen käytäntö mutta ei kai sitten...

Mitä mies kertoi selitykseksi?

Vierailija
28/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä hyökätään kännykän ja facebookin ratsaajien kimppuun. Ollaan murhaajiakin pahempia rikollisia, mutta kun itselle epäilyt heräsi niin nämä oli ne väylät, joista sain varmuuden. Eikä mies ikinä syyllistänyt kännykän tai koneen penkomisesta vaikka kerroin, että olin ne katsonut ja lukenut.

Se on rikos. Mun mies on juristi ja häntä loukkaisi rikokset varmasti. Jos epäilisin niin vaatisin selitystä. Jos selityksestä huolimatta en voisi luottaa, eroaisin, koska ilman luottamusta ei ole mitään. Kännykkää ratsatessa - oli petetty tai ei - on luottamus menetetty ja tehty rikos, jonka uhrina on oma puoliso. Vaikka pettämistä ei olisi tapahtunut niin tuskin itsekään voisin kokea avioliittoa samaksi tai jatkaa, jos tietäisin tehneeni rikoksen puolisoani vastaan. Tuskin hänkään haluaisi vaimokseen rikollista, en ainakaan usko. Liitto siis akatuisi kännykän ratsaamiseen, vaikka olisi oltu uskollisiakin. Jos ei luota ja täytyy tutkia niin miksi ei mieluummin eroa. Mitä on avioliitto ilman luottamusta?

Vierailija
29/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/36 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julmasti paljastui miehen suhde, kun oltiin yhdessä viettämässä hääpäiväämme. Mä olin miehen koneella, johon oli jäänyt miehen sähköposti auki. Sieltä luin sitten viestin, jossa oli lähettäjänä nainen, jota en tuntenut. Vieläkin oksettaa ja silmissä sumenee, kun muistelen viestin sisältöä. Kysyin mieheltä saman tien, kuka on tämä nainen ja mies säikähti ihan kauheasti, kun huomasi, että minulla oli hänen sähköpostinsa auki. Ei olisi mitkään selittelyt auttaneet. Mies oli pitänyt jo puoli vuotta salasuhdetta. Epäilyksiä mulla oli ollut, mutta ei mitään todisteita. Siinä ne sitten oli mun silmien edessä näytöllä.

Oliko nainen tuttu vai vieras?

Vierailija
31/36 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun seksi lakkaa yhtäkkiä kiinnostamasta.

Tai lisääntyy. Eroottissävyiset viesti jonkun pimun kanssa johtaa siihen että pitää itsensä johonkin runkata. 

Huonosta omatunnosta johtuva hyvittelykin on oivallinen merkki.

Vierailija
32/36 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa miestä pettämisestä kiinni jos mies ei halua jäädä kiinni.

Vierailija
33/36 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä "satunnainen" pettäminen ja varsinainen suhde ovat varmaan kaksi eri asiaa kuitenkin.

Pettämistä molemmat. Ei kai se vähemmän satu kuitenkaan, vaikka olisi vain kerran pettänyt?

Vierailija
34/36 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin exääni liiankin kauan, kun vasta kolmannen kiinnijäämisen jälkeen sanoin terve ja hyvästi...ja jokaisella kerralla kuulin asiasta täysin ulkopuolisilta ihmisiltä..! Mies petti lähinnä harrastuksensa parissa, ja siellä aina joku porukasta tiesi ja otti minuun yhteyttä, onneksi. Muuten olisi jäänyt ihan pimentoon, miekkosen käytös ei muistaakseni koskaan muuttunut mitenkään niin merkittävästi, että olisin kiinnittänyt huomiota. Lisäksi nämä pettämiset olivat yksittäisiä kertoja, sitten ehkä olisin tajunnut itsekin jos kyseessä olisi ollut joitakin jatkuvia salasuhteita samojen naisten kanssa.

Vierailija
35/36 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko nainen tuttu vai vieras?

Sieltä luin sitten viestin, jossa oli lähettäjänä nainen, jota en tuntenut...Oliko nainen tuttu vai vieras

Kyllä nyt ollaan niin jännän äärellä, että pitää laittaa popparit uuniin.

Vierailija
36/36 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun luottamus poikaystävääni kohtaan on jonain päivänä sitä luokkaa että mun pitää tonkia puhelimia ja sähköposteja, niin silloin suhde on automaattisesti ohi vaikkei mitään löytyisikään. Mä en pysty seurustelemaan ihmisen kanssa johon en luota 100%. En sano ettenkö mäkin voi joutua petetyksi, mutta että alkaisin etsimään todisteita epäilyjeni tueksi vakoilemalla puhelimia, niin siihen musta ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän