Miten olette saaneet miehenne kiinni pettämisestä? Epäilen, että miehelläni on suhde...
Haluaisin kuulla, miten te muut olette saaneet miehenne (puolisonne) kiinni pettämisestä. Epäilen, että miehelläni on suhde työkaverinsa kanssa (olen saanut johtolankoja), mutta hän kiistää asian. Tarvitsisin varmuuden asiasta.
Kommentit (36)
Kun seksi lakkaa yhtäkkiä kiinnostamasta.
Itse aloin epäillä puhelimen piilottelusta, ärtyisyydestä ja yleistyneistä "lenkki- ja salikäynneistä".
Missä jamassa suhteenne on? Onko seksiä, läheisyyttä? Yhteisiä lapsia? Onko miehen käytös sinua kohtaan muuttunut?
Ei näihin mitään erityisiä vinkkejä ole. Kun on epäilys, niin sattuma korjaa satoa.
Itse löysin leffaliput taskusta. Mies oli sanonut olevansa ihan muualla. Puhelin on tietty varma täky. Ota kuitenkin huomioon, että ammattimaisilla pettäjillä on toinen puhelin, jota et näe koskaan.
Yleisiä merkkejä ovat maaninen tai liioitellun rauhallinen olotila. Ulkonäköön huomion kiinnittäminen aiemmasta poikkeavalla tavalla. Myös seksihalut voivat muuttua suuntaan tai toiseen. Mies on ylihalukas tai ei halukas ollenkaan.
Kaikki muutokset... se on avainsana.
Find my iphone- sovellus, niin saat selville missä hän käy.
Katso ohjeet netistä.
Ja tiedoksi, ainahan ne miehet kieltää pettävänsä, omani kehtasi valehdella 11 vuotta.
Kun raskausaikana kävin normaaleissa sukupuolitautitesteissä ja sain kuulla olevani HIV-positiivinen, oli se aika varma merkki että mies on hypännyt vieraissa. Tunnusti, erosimme. Lapsi on terve, kiitos siitä!
Meidän yhteinen lapsi kertoi. Mies oli niin tyhmä, että luuli ettei 4v tajua kun isi hakee vieraan naisen kyytiin ja naisen lähtiessä antaa vielä suukon. Joo, eihän se lapsi tiennyt, että isillä on suhde, mutta onhan tuo nyt aika julmaa laittaa pieni lapsi tuollaiseen tilanteeseen, kun älykääpiönkin pitäis ymmärtää, että lapsi kertoo tuon äidilleen.
Aloittajan kannattaisi laihduttaa ja lopettaa nalkutus?
Vierailija kirjoitti:
Kun raskausaikana kävin normaaleissa sukupuolitautitesteissä ja sain kuulla olevani HIV-positiivinen, oli se aika varma merkki että mies on hypännyt vieraissa. Tunnusti, erosimme. Lapsi on terve, kiitos siitä!
Kai teit miehestä rikosilmoituksen? Sillä jos oli itse jo tietoinen omasta tartunnastaan niin kyseessä on rikosasia.
Täällä hyökätään kännykän ja facebookin ratsaajien kimppuun. Ollaan murhaajiakin pahempia rikollisia, mutta kun itselle epäilyt heräsi niin nämä oli ne väylät, joista sain varmuuden. Eikä mies ikinä syyllistänyt kännykän tai koneen penkomisesta vaikka kerroin, että olin ne katsonut ja lukenut.
Olen kertonut ennenkin mutta sain valokuvan kirjekuoressa työpaikalleni.
Haha, mun ex LUULI että olin ratsannut hänen puhelimensa ja tunnusti :D
Pelkkä "satunnainen" pettäminen ja varsinainen suhde ovat varmaan kaksi eri asiaa kuitenkin.
Voi olla että seksielämä pysyy ihan ennallaan, vaikka miehellä ois toinen. Joten ei oo merkki.
Lenkillä käynnit voi olla !
Yksi vaihtoehto asian selvittämiseksi on palkata yksityisetsivä, niitä lienee ainakin isommilla paikkakunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut ennenkin mutta sain valokuvan kirjekuoressa työpaikalleni.
Kerro. Mitä kuvassa oli ja kuka sen lähetti ja miten kerroit miehelle ja mitä hän sanoi?
Kyllä sen pettäjän käytöksestä näkee, muuttuu tylyksi, vältteleväksi ja puhelin pysyy piilossa.