Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette saaneet miehenne kiinni pettämisestä? Epäilen, että miehelläni on suhde...

Vierailija
16.07.2016 |

Haluaisin kuulla, miten te muut olette saaneet miehenne (puolisonne) kiinni pettämisestä. Epäilen, että miehelläni on suhde työkaverinsa kanssa (olen saanut johtolankoja), mutta hän kiistää asian. Tarvitsisin varmuuden asiasta.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen pettäjän käytöksestä näkee, muuttuu tylyksi, vältteleväksi ja puhelin pysyy piilossa.

Vierailija
2/36 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin viestit. Olen hirviö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia? 

ap

Vierailija
4/36 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä johtolankoja olet saanut?

Vierailija
5/36 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känny tarkkailuun

Vierailija
6/36 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seksi lakkaa yhtäkkiä kiinnostamasta.

Vierailija
7/36 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin epäillä puhelimen piilottelusta, ärtyisyydestä ja yleistyneistä "lenkki- ja salikäynneistä". 

Missä jamassa suhteenne on? Onko seksiä, läheisyyttä? Yhteisiä lapsia? Onko miehen käytös sinua kohtaan muuttunut?

Vierailija
8/36 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näihin mitään erityisiä vinkkejä ole. Kun on epäilys, niin sattuma korjaa satoa. 

Itse löysin leffaliput taskusta. Mies oli sanonut olevansa ihan muualla. Puhelin on tietty varma täky. Ota kuitenkin huomioon, että ammattimaisilla pettäjillä on toinen puhelin, jota et näe koskaan. 

Yleisiä merkkejä ovat maaninen tai liioitellun rauhallinen olotila. Ulkonäköön huomion kiinnittäminen aiemmasta poikkeavalla tavalla. Myös seksihalut voivat muuttua suuntaan tai toiseen. Mies on ylihalukas tai ei halukas ollenkaan. 

Kaikki muutokset... se on avainsana. 

Vierailija
9/36 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Find my iphone- sovellus, niin saat selville missä hän käy.

Katso ohjeet netistä.

Ja tiedoksi, ainahan ne miehet kieltää pettävänsä, omani kehtasi valehdella 11 vuotta.

Vierailija
10/36 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun raskausaikana kävin normaaleissa sukupuolitautitesteissä ja sain kuulla olevani HIV-positiivinen, oli se aika varma merkki että mies on hypännyt vieraissa. Tunnusti, erosimme. Lapsi on terve, kiitos siitä!

Vierailija
11/36 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy siltä?

Vierailija
12/36 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yhteinen lapsi kertoi. Mies oli niin tyhmä, että luuli ettei 4v tajua kun isi hakee vieraan naisen kyytiin ja naisen lähtiessä antaa vielä suukon. Joo, eihän se lapsi tiennyt, että isillä on suhde, mutta onhan tuo nyt aika julmaa laittaa pieni lapsi tuollaiseen tilanteeseen, kun älykääpiönkin pitäis ymmärtää, että lapsi kertoo tuon äidilleen.

Vierailija
13/36 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kannattaisi laihduttaa ja lopettaa nalkutus?

Vierailija
14/36 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun raskausaikana kävin normaaleissa sukupuolitautitesteissä ja sain kuulla olevani HIV-positiivinen, oli se aika varma merkki että mies on hypännyt vieraissa. Tunnusti, erosimme. Lapsi on terve, kiitos siitä!

Kai teit miehestä rikosilmoituksen? Sillä jos oli itse jo tietoinen omasta tartunnastaan niin kyseessä on rikosasia.

Vierailija
15/36 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hyökätään kännykän ja facebookin ratsaajien kimppuun. Ollaan murhaajiakin pahempia rikollisia, mutta kun itselle epäilyt heräsi niin nämä oli ne väylät, joista sain varmuuden. Eikä mies ikinä syyllistänyt kännykän tai koneen penkomisesta vaikka kerroin, että olin ne katsonut ja lukenut.

Vierailija
16/36 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut ennenkin mutta sain valokuvan kirjekuoressa työpaikalleni.

Vierailija
17/36 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mun ex LUULI että olin ratsannut hänen puhelimensa ja tunnusti :D

Vierailija
18/36 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä "satunnainen" pettäminen ja varsinainen suhde ovat varmaan kaksi eri asiaa kuitenkin.

Vierailija
19/36 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että seksielämä pysyy ihan ennallaan, vaikka miehellä ois toinen. Joten ei oo merkki.

Lenkillä käynnit voi olla !

Yksi vaihtoehto asian selvittämiseksi on palkata yksityisetsivä, niitä lienee ainakin isommilla paikkakunnilla.

Vierailija
20/36 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kertonut ennenkin mutta sain valokuvan kirjekuoressa työpaikalleni.

Kerro. Mitä kuvassa oli ja kuka sen lähetti ja miten kerroit miehelle ja mitä hän sanoi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan