Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne kun näkee eksällä uuden :(

Vierailija
16.07.2016 |

Minä olin se jätetty osapuoli ja ero tuli oikeasti täysin yllätyksenä ja nyt on kulunut 2,5kk erosta ja eroprosessi vieläkin käynnissä ja eksällä on jo uusi kierrossa. Ois nyt voinut vielä hetken odottaa, kun uutta ottaa. Olikohan jo siis aikasemmin tiedossa jo kyseinen henkilö? Itsesääli, ahistus, masennus ja vitutus kuvaa mielentilaa tällä hetkellä täysin. Anteeksi avautuminen, piti johonkin saada purkaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse jätin, menin aivan sekaisin, kun exällä oli parin viikon jälkeen uusi kainalossa. 

Asutaan nimittäin lähekkän ja kohtaamisia ei voi välttää lähikaupassa ym. 

Tuntui, että suhde ei merkinnyt hänelle yhtään mitään. Jos olen heti korvattavissa uudella, niin olen ollut samassa asemassa kuin jokin esine. 

Vierailija
2/18 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke tyynyysi. Ulise kunnolla. Muu ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse jätin, menin aivan sekaisin, kun exällä oli parin viikon jälkeen uusi kainalossa. 

Tuntui, että suhde ei merkinnyt hänelle yhtään mitään. Jos olen heti korvattavissa uudella, niin olen ollut samassa asemassa kuin jokin esine. 

Vähän sama fiilis on.

Vierailija
4/18 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten hän vain ajatteli "ok, minut sitten jätettiin. Paska juttu, mutta ei kannata jäädä tuleen makaamaan vaan mennä elämässä eteenpäin."

Vierailija
5/18 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama fiilis on.

Niin. Oma valintanne. Eksänne jatkavat elämäänsä, oliko se yllätys?

Vierailija
6/18 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaltahan se varmasti tuntuu. (Ja niinhän se menee, että sen takia lähdetään suhteesta, kun onkin löydetty parempaa. Sori.) Ei taida olla mitään sanoja, jotka lohduttaisivat tässä tilanteessa sinua ap.

Vierailija
7/18 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tunnu yhtään miltään 😄 Tosin muutama vuosi jo avioerosta. Mutta aika parantaa, tsempatkaa sillä !

Vierailija
8/18 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä jätti mut. Ja kuitenkin vonkui takaisin. En ottanut. Kurjaa kuitenkin oli nähdä eksä onnellisena nuoremman blondin seurassa. En kuitenkaan haluaisi häntä takaisin. Avoliittoa takana 10v.

Vierailija
9/18 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et osaa olla iloinen exäsi uudesta onnesta, et ole häntä aidosti rakastanutkaan.

Vierailija
10/18 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä jätti mut. Ja kuitenkin vonkui takaisin. En ottanut. Kurjaa kuitenkin oli nähdä eksä onnellisena nuoremman blondin seurassa. En kuitenkaan haluaisi häntä takaisin. Avoliittoa takana 10v.

Vierailija
11/18 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nuorempi blondi" ilmeisesti asiasanoina, mammapalstan kun tuntee.

Vierailija
12/18 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se suolaa haavoihin. Mutta ainut mikä on varmaa on se, että tässä asiassa aika parantaa. Todennäköisesti olen jonkun vuoden kuluttua iloinen että eksä on historiaa.

Vierailija
13/18 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin se jätetty osapuoli ja ero tuli oikeasti täysin yllätyksenä ja nyt on kulunut 2,5kk erosta ja eroprosessi vieläkin käynnissä ja eksällä on jo uusi kierrossa. Ois nyt voinut vielä hetken odottaa, kun uutta ottaa. Olikohan jo siis aikasemmin tiedossa jo kyseinen henkilö? Itsesääli, ahistus, masennus ja vitutus kuvaa mielentilaa tällä hetkellä täysin. Anteeksi avautuminen, piti johonkin saada purkaa.

Nuo tunteet kestävät aikansa ja se on kamalaa. Mutta sekin voisi auttaa, että purat niitä tunteita myös eksääsi kohtaan (siis et suoraan hänelle tietenkään, vaan mielikuvissasi!). Anna itsellesi lupa olla myös vihainen. Vihaa ihan rauhassa vaikka lapsellisesti sitä eksän uutta ämmääkin, eihän hän tai kukaan saa siitä koskaan tietää, mutta oma olosi saattaa helpottua. Saman olen läpikäynyt mutta lopulta pyyhin eksäni elämästäni täysin, ensin en osannut olla vihainen yhtään vaan nimenomaan kaikki tunteet keskittyivät itseeni ja siihen että olenpa nyt huono ja paska ja kaikkea, jätetty osapuoli kun olin myös ja aivan yllättäen. Yhteisiä tuttuja on että voi olla että vielä joskus joudun tapaamaan tai kuulemaan hänestä, mutta pitkään on jo mennyt niin ettei pihaustakaan miltään suunnalta ja se on mahtavaa. Hetken ajan tunsin jopa ylemmyyttä, nyt ei enää edes kiinnosta. 

Vierailija
14/18 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties sinua lohduttaa kuulla, miten minulle kävi. Mies jätti itseäni 10 vuotta nuoremman ihastuksen takia. Minulle sanoi syyksi, että on "väsynyt minuun". Uusi nainen muutti 3 kk erosta asumaan exäni kanssa. Puolen vuoden kuluttua menivät kihloihin ja kuuluttivat rakastumistaan kaikille. Joulukortin lähettivät ensimmäisenä jouluna eron jälkeen ja allekirjoituksena oli myös yhteinen tyttäremme tyyliin "Hyvää joulua! Kari, Tuija ja Amanda".

Sattuuhan se mutta koko ajan helpottaa kun aikaa kuluu. Yhtenä päivänä huomaan, ettei tunnu enää missään. Olet päässyt irti ihan kokonaan :)

Vierailija
15/18 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa toi joulukortti juttu todella noloa. Meilläkin exä lähti vaan uuden eukon perään ihan puskista tuli ero. Syy on että "ei kestä" minua. Tytär myös ihan suu auki. Nyt uusikko hermoilee kun lapsi onkin ylläri pylläri kaunis kuin kuva, juu äitinsä kuva. Ehkä tuleva missi tms. Uusikko ruma mutta jotain kiinnostavaa hänessä oli tiedä sitten mitä.

Vierailija
16/18 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulehan...ex-naisellasi on täysi oikeus etsiä uutta onnea omaan tahtiinsa. Ei tarvitse odotella sinun hyväksyntääsi. Ole aikuinen mies ja suo eksällesi uusi onni ja lakkaa nillittämästä täällä AV-palstalla.

Vierailija
17/18 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulehan...ex-naisellasi on täysi oikeus etsiä uutta onnea omaan tahtiinsa. Ei tarvitse odotella sinun hyväksyntääsi. Ole aikuinen mies ja suo eksällesi uusi onni ja lakkaa nillittämästä täällä AV-palstalla.

Luulin että ap on nainen?

Vierailija
18/18 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että ap on nainen?

Todennäköisesti onkin. Mutta voisi olla miehenkin kirjoittama - ja jos olisi, niin vastaukset olisivat varmasti lähellä omaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän