Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko kuvitella koskaan ottavasi lemmikkiä löytöeläintoimistosta?

Vierailija
16.07.2016 |

Mä voisin. Mua säälittää sellaiset kissat ja koirat, jotka katselevat anovin silmin häkeistään ja odottavat vaan, että milloin joku hakee hänet kotiin. 😩😢

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis löytöeläinkodista...

Vierailija
2/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytöeläintalo, ei toimisto.

Meillä on kissa sellaisesta ja on kyllä maailman sydämellisin ja rakastavin kissa <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on kaksi kissaa Hesyltä eli eläinsuojeluyhdistykseltä.

Vierailija
4/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanutkin :)

Vierailija
5/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ja maailman ihanin koira onkin! Suosittelen toki harkitsemaan tarkkaan eläimen hankkimista ylipäätänsä, pystyykö sitoutumaan huolehtimaan siitä sen 10-20 vuotta, ettei se päätyisi sinne löytöeläinkotiin. Ja kandee laittaa mikrosiru ja rekisteröidä eläin Turvasiru.fihin, niin omistaja löytyy, jos lemmikki katoaa ja päätyy löytöeläinkotiin.

Vierailija
6/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin.

Vierailija
7/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja olen ottanutkin. Koiramme on löytökoiratarhalta.

Vierailija
8/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhtä lukuun ottamatta kaikki kissat tuleet löytöeläinkodista tai sijaiskodista. Yksi on kasvattajalta ostettu. Kaksi kania on myös tullut eläinsuojelun kautta.

Koiraa en ottaisi, sillä minulla on koiran suhteen tietyt kriteerit ja ne eivät täyty löytöeläinten osalta koskaan.

Vierailija
9/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella, mutta todellisuudessa en ottaisi, koska en tiedä, millaisissa oloissa se on kasvanut. Samasta syystä en adoptoisi ihmislasta.

Vierailija
10/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja ainoastaan sieltä ottaisinkin. Tai mahdollisesti ottaisin koiran Romanian katukoirista. 

Vierailija
11/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut, ihana vanhempi mustavalkoinen maatiaisiskissa.

Vierailija
12/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella, mutta todellisuudessa en ottaisi, koska en tiedä, millaisissa oloissa se on kasvanut. Samasta syystä en adoptoisi ihmislasta.

Ei se,että synnytät lapsen itse takaa sitä, että se ei sitten olisi vaikka spykopaatti.  Kadulta voit saada ihanan koiran tai kissan tai lapsen. Oma lapsesi voi olla hirviö.  Et koskaan voi tietää....

Vierailija
13/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voisin, mutta en tämän nykyisen koirani jälkeen aio enää hankkia lemmikkiä.

14/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta Suomessa olevissa löytöeläintaloissa on tietääkseni lähinnä isoja koiria? Itse olen pienen koirien ihminen. Nykyinen koiranikin on pelastustapaus, ei löytöeläintalosta tosin.

Vierailija
15/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna en kissaa. Meillä on yksi rotukissa ja se jää tän talon viimeseksi kissaksi (nyt kissa on 17v). Lapsenlapsella kissa allergia. Koiran voisin Espanjasta hakea.

Vierailija
16/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaapa kaikki sitten ettei säälistä oteta yhtään eläintä.