Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää, en saanut työtä

Vierailija
15.07.2016 |

Eipä muuta. En ymmärrä, kukaan ei uskoisi että olen työtön edelleen:( ulkoisesti näytän ja kuulostan hyvältä. Missä mättää?? En tajua enää. Lopulta tulee soitto ettei tällä kertaa valittu:( pakko kohta mennä mihin vain työhön koska pää hajoaa jos näin jatkuu pitkäänkin vielä. Nyt ei ole kyse edes rahasta.. Ansiosidonnaisella pärjään hyvin. Silti en kestä tätä !!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töihin niin vain mennä. Parempi totutella ajatukseen piiiiiiiiitkästä työttömyydestä, sorry. Tätä on Suomi vuonna 2016.

Vierailija
2/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei pahalla, mutta vaikutat jotenkin vajaalta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei töihin niin vain mennä. Parempi totutella ajatukseen piiiiiiiiitkästä työttömyydestä, sorry. Tätä on Suomi vuonna 2016.

En aio suostua. Seuraavaksi etsin osa-aikaista työtä.. Ihan sama rahallisesti voittaako siinä mitään. Kunhan saa tehdä töitä. AP

Vierailija
4/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä ei tehdä ulkonäöllä tai vaikutelmilla.

Vierailija
5/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sure nyt ja jatka huomenna pää pystyssä työnhakua

Vierailija
6/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töitä ei tehdä ulkonäöllä tai vaikutelmilla.[/quote

Jollain aloilla ulkonäkö tärkeä osa työtä!! AP

Vierailija
7/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koulutus sinulla on?

Vierailija
8/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupallinen AP

Vierailija
9/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, mä en ole saanut edes osa-aikaista työtä. Olen liian koulutettu ja liian epäilyttävä (35-vuotias nainen eli potentiaalinen äitiyslomalalainen) joten nuoret opiskelijat saa paikan. Koko työttömyyteni olen opiskellut kahta kieltä lisää, jotta olisi jotain kehittävää tekemistä. Olen mitätön.

Vierailija
10/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä parempaa. Oikeasti ei lopultakaan soiteta, että EI valittu. Tai poikkeus vahvistaa säännön. Yhden kerran kahdessa vuosikymmenessä on mulle soitettu, kun on oli kahdesta viimeisestä haastateltavasta se , jota ei valittu ja soitettiin molemmille. Eikä nykyään aina edes kirjoiteta. Julkisissa paikoissa pitäisi tehdä valituskelpoinen päätös, myös lyhyistä sijaisuuksista, mutta niistäkään ei aina ilmoiteta.

Mutta kiitos kun osallistut työttömyyskeskusteluun tästä näkökulmasta etkä siitä toisesta.

11/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtään lohduttaa, mä en ole saanut edes osa-aikaista työtä. Olen liian koulutettu ja liian epäilyttävä (35-vuotias nainen eli potentiaalinen äitiyslomalalainen) joten nuoret opiskelijat saa paikan. Koko työttömyyteni olen opiskellut kahta kieltä lisää, jotta olisi jotain kehittävää tekemistä. Olen mitätön.

Eikö yleensä nuoremmat ole suurempi riski äitiyslomalle jäämiselle? Yli 35-vuotiaana on todella vaikea päästä töihin kun pitää olla nuori ja vastavalmistunut mutta kuitenkin olla työkokemusta omalta alalta.

12/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupallinen AP

Eli olet tradenomi.

Vierailija
13/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnhaussa pitää olla kova nahka, iskuja pitää vain ottaa vastaan. Jos jotain paikkaa ei saa, niin ei muuta kuin seuraavaa kohti. Ei todellakaan kannata itkeä jonkin yksittäisen paikan perään. Itse en  ole juuri koskaan saanut mitään sellaista työpaikkaa, jota olen erityisesti halunnut, aina olen saanut jonkin muun paikan kyllä sitten kuitenkin. Nykyisin olen melko tyytyväinen kuitenkin työpaikkaani.

En ole koskaan osannut myöskään ilmeisesti itse arvioida kuinka hyvin jokin haastattelu meni. Kerran olin varma että koko haastattelu meni täysin  pieleen ja sitten sain kuitenkin paikan ja kyseessä oli kuitenkin melko vaativa työpaikka, ihan asiantuntijan paikka. Joskus on saattanut mennä toisin päin. Ja sitä paitsi, ihmisiähän ne valitsijatkin on, työtähän nekin vain tekee.

Vierailija
14/14 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei pahalla, mutta vaikutat jotenkin vajaalta...

Kopioitko tietoisesti suklista? XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän