Nainen mites haluaisit, että sinua kositaan?
Kyllä kertokaat. 4 vuotta oltu yhdessä.
M23, HKI
Kommentit (22)
Auttakaa minua nyt poika parkaa! En ole romanttinen, mutta haluan tehdä siitä sellaisen, hänelle. Se on rakkautta.
Ap
Komppaan edellistä. Ei missään tapauksessa yleisöä eikä spektaakkelia ympärille.
Kerro ny jotain siitä tytöstäsi, eihän me tiedetä koko tyypistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kerro ny jotain siitä tytöstäsi, eihän me tiedetä koko tyypistä mitään.
Kiltti, normaan kauniin näköinen, blondi, yo, päivittäiskaupassa, haluaa normaalin elämän perheineen lapsineen taloineen matkoineen jne.
Itsekin haluaisin aivan ehdottomasti kahden kesken. Oma haaveeni olisi, että kotiin saapuessani mies olisi järjestänyt yllätyksen ja kattanut pöydän nätisti, laittanut illallista. Sitten illallisen päätteeksi tai lomassa kosisi. :)
Riippuu niin naisesta.
Itse saisin hysteerisen naurukohtauksen, jos mies polvistuisi edessäni. Varsinkin, jos se tapahtuisi julkisella paikalla.
Minut vietellään hyvällä aterialla. Joku toinen vaikka yhteisen harrastuksen parissa.
Luonnonhelmassa, esim. Nuuksiossa jossain kauniilla spotilla kallioilla järven rannassa.
Siinä henkeviä juteltais, vähän kyhnyteltäis, mies kosisi ja mentäis telttaan nussiin.
Kynttiläillallinen toimisi minulla, mutta ei ehkä ois toiminut nuorena, vaan ollut liian tavallinen. Nyt olen 43, enkä ole koskaan kokenut kosintaa. Naimisiinmenosta kun on juteltu, olen sanonut miehelle, etten halua. (Mutta jos tapaisin miehen, jota rakastaisin eri lailla ja joka minua.)
Sisä-Hattu
Lauttasaaren eteläkärki
”Saarelle kannasta pitkin kahlaaminen on aina yhtä jännittävää ja romanttista. Pienellä saarella on sileitä kallioita, joilla loikoilla, ja mysteeriset runokaiverrukset ovat kiehtovaa luettavaa.
Täytyy miettiä vähän mistä kumppanisi pitää ja onko teillä "yhteisiä" paikkoja..
Itse voisin haaveilla esim. ulkomailla rannalla aivan kaksin iltakävelyllä; siinä aaltojen kohinassa mies polvistuisi.. Toinen vaihtoehto mikä on käynyt mielessä, niin hänen vanhempien luonaan (eli miehen lapsuudenkoti) on pihapiirissä vesistö ja rantasauna. Siellä olemme monesti olleet viettämässä aikaa. Tähän liittyen joku syksyn pimenevä ilta, tähtitaivas, viltti ja ulkotuli voisi olla tuon äärellä huippu aines romanttiseen kosintaan. Älä ota liikaa stressiä! ystäväni mies kosaisi tätä suihkussa ja sekin kävin mainiosti :D
Jossain luonnossa, kaksin. Ikimuistoista oli Lofooteilla vuoren huipulla auringon laskiessa yllätyksenä. Vaikutuksen teki myös se, että sormus oli valmiina mukana päiviä odottamassa oikeaa hetkeä.
Ei mitään tylsää "vain me kaksi" -meininkiä. Tottakai haluat, että koko maailma saa tietää, miten julmetusti rakastat naistasi. Kiinteistönvälittäjä Ryan Serhant tyhjensi New Yorkissa koko Times Squaren kosintansa takia. Kai sinä samaan tai parempaan pystyt?
Tehkää yhdessä jotain mistä molemmat pidätte, joku retki tms ja kahden kesken auringonlaskussa esim. viinilasillisen äärellä polvistut ja kerrot rakkautesi ja halusi viettää koko loppuelämäsi hänen kanssaan :) kosimisesta voi tehdä niin oman näköisen, miljoona hyvää vaihtoehtoa! Kunhan ei tosiaan mitään yleisöä tai suurta spektaakkelia, pieni, intiimi tapahtuma kahden kesken on paras <3 onnea!
Mukava paikka, rauhallinen hetki, kahden kesken. Kaunis luonto, kauniit sanat (ja oikea ihminen) toimivat varmaan monella. Ei tosiaan mikään överispektaakkeli, mutta kuitenkin jotain muuta kuin puolihuolimaton "menäänkö naimisiin" -kysymys illalla hampaita pestessä tai jonkun baari-illan jälkeen.
Olen samanikäinen ja kuvailusi perusteella ainakin aika samanlaista elämää viettävä kuin tyttösi. Mulle romanttisuus tulisi ennen kaikkea siitä, mitä puhut kosinnan aikana, sillä paikalla ja tekemisellä ei oo oikeesti suurta merkitystä. Sano jotain mistä hänelle tulee erityinen ja rakastettu olo - muistele vaikka teidän parhaita hetkiä yhdessä tai niitä tilanteita, joissa oot tajunnut että rakastat ja haluat naimisiin. Aloitat vaan reippaasti että muistatko tän... Jne. ja lopuksi toteat että näistä syistä haluat viettää loppuelämän yhdessä. Tsemppiä! Tosi hienoa että haluut tehdä hetkestä romanttisen kun tiedät että se ois toiselle tärkeää.
Kunhan ei mitään loukkaavaa eikä noloa.
siis naimisissa jo olen, mutta ei mua ole koskaan kosittu. Jotenkin ajattelen että noi kuviot ei edes kuulu mulle, olen liian erilainen. Toi kaikki on muiden juttu, ei mun.
Kahden kesken ehdottomasti.