Onko inhottavia ihmisiä olemassa?
Aina sanotaan, että pitäisi poistaa myrkylliset ihmiset elämästään. Onko se kuitenkin suhteellista? Jos pidät jotain ihmistä myrkyllisenä, pitääköhän hänkin jotain toista myrkkynä elämälleen ja ajattelee itsensä olevan mukava ja "tavallinen"?
Mietityttää. Jotkut ihmiset on jotenkin töykeitä mulle ihan yleisesti, olenkohan heidän mielestään inhottava? Kun itse taas pidän heitä inhottavina.
Kommentit (7)
Tytöntyllerö kirjoitti:
Onhan heitä valitettavasti, esimerkiksi narsistit.
Älä unohda myöskään sosiopaatteja ja psykopaatteja.
kahdesta irti päässeenä suosittelen! Hurjasti vähemmän stressiä!
Vierailija kirjoitti:
Tytöntyllerö kirjoitti:
Älä unohda myöskään sosiopaatteja ja psykopaatteja.
Sekä ei-hyvännäköiset miehet. Toisesta ketjusta opin.
Suurin osa ihmisistä on inhottavia, näkeehän sen nyt tältä palstaltakin. Ollaan ilkeitä, piikikkäitä ja haukutaan ja riidellään ja kehutaan itseä.
elä kysyjä problematisoi liikaa. jos joku on sinusta inhottava niin se riittää että poistat hänet elämästäsi. kyse on sun elämästäsi.
elämäni laatu parani noin 70% kun lakkasin olemasta tekemisissä loukkaavien ja halveksivien sukulaisten kanssa. yksi heistä pahasti luonnehäiriöinen. hän elää ilkeydestä muille ihmisille. se on hänen polttovoimansa.
Minä olen heivannut vuoden sisään ilkeitä ihmisiä elämästäni. Ja kyllä, vaikka olen enemmän yksin, se on laatuaikaa.
Enää ei tarvitse kuulla jonniin joutavaa länkyttämistä tutuista ja tuntemattomista ja spekuloida turhanpäiväisyyksiä.
Kaveripiiriini on tullut pari miestä tällä välin, ai että mä nautin kun kukaan ei jauha juoruja ja pahaa toisista. Sorry vaan kaverit mutta se ei tee teistä yhtään fiksumpia kun haukutte ja arvostelette muita.