Kävitkö ysärillä Tervasaaren Aitassa?
Katsoin juurii Vintiöt ja tuli nostalginen olo, sillä olin duunissa tarjoilijana 90-luvun alussa Tervasaaren Aitassa. Siellä kävi silloin mm. Jörn Donner, Harri Holkeri, Samuli Edelman, Santeri Kinnunen, Anneli Saaristo, Mikko Reitala jne.
Kävitkö sinä?
Kommentit (3)
Kävin! Ollaan takuulla kohdattu asiakastilanteessa. Olen myös "esittävän taiteen alalla", mutta siellä taustalla, en siis mikään nimi ja naama.
Mietin juuri eilen, miksei Tervis, vai mikä lie Kitku se nykyään onkaan, satsaa yhtään kahvilatoimintaan. Sitä sinne kaipaisin.
matonpesijä kirjoitti:
Kävin! Ollaan takuulla kohdattu asiakastilanteessa. Olen myös "esittävän taiteen alalla", mutta siellä taustalla, en siis mikään nimi ja naama.
Mietin juuri eilen, miksei Tervis, vai mikä lie Kitku se nykyään onkaan, satsaa yhtään kahvilatoimintaan. Sitä sinne kaipaisin.
Voi olla, mulla oli silloin sellainen Kata Kärkkäis -look kuten ysärillä monilla. Se tarjoilija homma tuolla oli yllättävän rankkaa kun piti tarjoilla yksin yhtäaikaa sisälle, ulos ja ne portaat pitkin sinne yläparvellekin sekä samaan aikaan blokata pöytiä yms. perusjuttuja.
Terviksellä oli silloin myös aika persoonalliset omistajat, nykyisestä menosta en tiedä.
Kukaan?