Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin onnellinen siitä mitä mulla on

Vierailija
15.07.2016 |

Mulla on todella upea sporttinen mies. Meillä on kallis hieno asunto Vantaan Ylästössä. Autona meillä on uusi kallis Skoda Octavia, tehokas sport-malli.
Ollaan niin näyttävä sporttinen pari.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea, sporttinen, kallis, hieno, uusi, tehokas, näyttävä.

Miksei: ihana, suloinen, rakastettava, kiltti, lämmin, tunnelmallinen, kaunis, kodikas ym....

Vierailija
2/15 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin onnellinen puolestanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä, ei mitenkään pinnalliselta...

Vierailija
4/15 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tämänpäiväinen terrori-isku sinut tuntemaan erityistä onnellisuutta, että sinulla on asiat hyvin vai miksi moinen egoistinen päivitys juuri tänään? Vai oletko kuulutkaan 84 ihmistä tappaneesta iskusta, seuraatko ollenkaan uutisia?

Vierailija
5/15 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellisempi, koska arvostan aitoa syvällistä tyyneyttä ja rauhaa sisimmässäsi. Minulla on hyvä itsetunto, rakastavia läheisiä joita minä rakastan samalla vilpittömällä aitoudella. Tunnen itseni läpikotaisin ja tiedän mikä tekee minusta onnellisen jos olen levoton. En tarvi muhkeaa pankkitiliä enkä kalliita taloja tai autoja, en kaipaa kunniaa enkä valtaa.

Vierailija
6/15 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on arvot kohillaan :)

Vierailija
7/15 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellisempi, koska arvostan aitoa syvällistä tyyneyttä ja rauhaa sisimmässäsi. Minulla on hyvä itsetunto, rakastavia läheisiä joita minä rakastan samalla vilpittömällä aitoudella. Tunnen itseni läpikotaisin ja tiedän mikä tekee minusta onnellisen jos olen levoton. En tarvi muhkeaa pankkitiliä enkä kalliita taloja tai autoja, en kaipaa kunniaa enkä valtaa.

Kateellinen!

Vierailija
8/15 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea, sporttinen, kallis, hieno, uusi, tehokas, näyttävä.

Miksei: ihana, suloinen, rakastettava, kiltti, lämmin, tunnelmallinen, kaunis, kodikas ym....

Ne ei näytä niin hyvältä instagramissa.

Vierailija
9/15 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen!

Mistä? Rahasta, kiireestä ja ressistä? Vertailusta onko naapurillani enemmän kuin minulla? Onko kateus jonkinlainen nykypäivän onnellisuusmittari? Minun ei tarvi olla kateellinen kellekkään, koska keskityn vain omanelämäni onnen maksimoimiseen ja sisäiseen rauhaan. :) ei minun käärinliinoissa mitään taskuja ole, kun ajasta ikuisuuteen siirryn. Nautin siihen asti rauhallisesta ja tasapainoisesta hyvinvoinnista itseni ja läheisteni kanssa.

Vierailija
10/15 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hienoa siinä on, että omistaa jotain kallista... En oikeasti ymmärrä.! Kaksi kertaa tuossakin mainittu ko. adjektiivi. Tyhmää.

Vierailija
11/15 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että olet onnellinen. Itselle ei riittäisi se, että mies on sporttinen, asunto on kallis, auto on uusi. Minulle onnen tuo ihan erilaiset asiat

Vierailija
12/15 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu on toi rahan tuoma "onni". Entä jos joku tulee ja putsaa teidän kalliin kodin ja pöllii teidän sporttisen skodan, niin vieläkö onni ja tasapaino on sisimmässä? :)

Vierailija
13/15 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kiva, että olet onnellinen. :)

Niin olen minäkin! Olen onnellinen ihanista lapsistani, iloinen kauniista ja kodikkaasta kodistamme, jossa todella viihdymme. Olen tyytyväinen elämääni, vaikka sairauksia minulla on paljon, mutta tämä on tehnyt minusta ihmisen kuka on kiitollinen jokaisesta päivästä.

Olen niin huojentunut sisäisestä rauhasta minkä olen saavuttanut. Saavutin sen oppimalla olemaan arjesta iloinen, pienistä asioista, mm.siitä, että meillä on kaikki mitä tarvitsemme.

Meillä on toisemme. Sellainen perusta mikä on vankka silloinkin jos on huonompi päivä.

Huolehdin myös itsestäni, mutta vain siksi, että teen itselleni hyvää. En siksi, että olisin ulkoisesti jotain. On kiva näyttää huolitellulta rakastaan varten, mutta kaiken ydin on kun viihtyy itsessään myös vikoineen päivineen ja vikoja on meissä kaikissa. Voi jestas siitä tulee hyvä olo kun on itselleen armollinen! :) Löysin sen vasta näin kolmekympin paremmalla puolella enkä aiemmin ole osannut edes kuvitella mitä se voisi olla kun pitää itsestään terveellä tavalla. Sitä pystyy antamaan itsestään niin paljon enemmän eikä aikaa mene turhuuksia miettiessä. Elää voi ilman, että miettii jokaista senttiään. Koen olevani nyt vielä parempi äiti kun ennen tämän asian oppimista, mutta myös parempi puoliso. Onnea on nimittäin sekin kun tietää olevansa toiselle hyvä ja tekee parhaansa. Silloin myös saa hyvää takaisin. Minulle on aina ollut tärkeää läheisteni onni ja se tekee minut onnelliseksi jos hekin ovat.

Toivottavasti teilläkin on kumpikin yhtä onnellisia.

Vierailija
14/15 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Kiva, että olet onnellinen. :)

Niin olen minäkin! Olen onnellinen ihanista lapsistani, iloinen kauniista ja kodikkaasta kodistamme, jossa todella viihdymme. Olen tyytyväinen elämääni, vaikka sairauksia minulla on paljon, mutta tämä on tehnyt minusta ihmisen kuka on kiitollinen jokaisesta päivästä.

Olen niin huojentunut sisäisestä rauhasta minkä olen saavuttanut. Saavutin sen oppimalla olemaan arjesta iloinen, pienistä asioista, mm.siitä, että meillä on kaikki mitä tarvitsemme.

Meillä on toisemme. Sellainen perusta mikä on vankka silloinkin jos on huonompi päivä.

Huolehdin myös itsestäni, mutta vain siksi, että teen itselleni hyvää. En siksi, että olisin ulkoisesti jotain. On kiva näyttää huolitellulta rakastaan varten, mutta kaiken ydin on kun viihtyy itsessään myös vikoineen päivineen ja vikoja on meissä kaikissa. Voi jestas siitä tulee hyvä olo kun on itselleen armollinen! :) Löysin sen vasta näin kolmekympin paremmalla puolella enkä aiemmin ole osannut edes kuvitella mitä se voisi olla kun pitää itsestään terveellä tavalla. Sitä pystyy antamaan itsestään niin paljon enemmän eikä aikaa mene turhuuksia miettiessä. Elää voi ilman, että miettii jokaista senttiään. Koen olevani nyt vielä parempi äiti kun ennen tämän asian oppimista, mutta myös parempi puoliso. Onnea on nimittäin sekin kun tietää olevansa toiselle hyvä ja tekee parhaansa. Silloin myös saa hyvää takaisin. Minulle on aina ollut tärkeää läheisteni onni ja se tekee minut onnelliseksi jos hekin ovat.

Toivottavasti teilläkin on kumpikin yhtä onnellisia.

Niinpä. Kaipa sitä pitää olla onnellinen niistä elämän kolauksista jotka on pysäyttäneet miettimään mikä oikeasti on tärkeää. Ajattelin ketjun olevan sellainen kun aukaisin, taisi olla provon tekemä, mutta nythän viesti muuttui onnellisuudesta kertovaksi. Rauha pään sisällä, sieltä lähtee onni. Ja jotenkin sitä hyvää alkaa kerääntyä ympärille, hyvä parisuhde, hyvät rakkaat välit lapsiin. Ja nyt osaa olla tyytyväinen terveydestä kun sitä taas on.

Vierailija
15/15 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tärkeimmät asiat ovat rakkaus ja lapset. Ei rahalla saa rakkautta