Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisaudenhampaiden poisto ennaltaehkäisevästi ennen leikkausta/lääkityksen aloittamista?

Vierailija
15.07.2016 |

Onko jollakin kokemusta tällaisesta? Ei erityistä vaivaa, mutta poistoa ehdotettu tulehdusten minimoimiseksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehdotettu, en suostunut. Minulta ei poisteta mitään ruumiinosia ennaltaehkäisevästi. Mitään tulehdusta ei koskaan tullut.

Vierailija
2/6 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on poistettu yksi tulehduksen takia ja kaikki muut ennakoivasti. Eka tulehtunut kunnolla ja se riitti. Olin tyytyväinen kun pääsin muista eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheen vierestä mutta poistatin kaikki neljä yths:lla vaikkei niistä varsinaista ongelmaa ollut. Tiesin että ennenpitkää ne reikiintyisivät/aiheuttaisivat muita ongelmia ja ahtaat hampaat oli jo valmiiksi. Ei kaduta.

Vierailija
4/6 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin viisaudenhammas pois kuin sydämessä tulehdus. Tehtiin sydänoperaatio, jolloin ei haluttu ottaa pienintäkään riskiä että suun tulehdus (jota ei sillon ollut, mutta viisurit tulehtuu helposti) leviää sydämeen niinkin rankan leikkauksen tai siitä toipumisen aikana.

Vierailija
5/6 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta poistettiin kaikki neljä ennen mitään tulehdusta tai muuta ongelmaa. Poisto tehtiin vielä YTHS:llä eli se tuli myös edulliseksi. Kaksi vedettiin ja kakdi leikattiin, hyvin paranivat.

Vierailija
6/6 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki neljä leikattu pois ennen raskautta. Olen tyytyväinen. Yksi leikkauksen jälkeen tulehtui, mutta muut helppoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme