Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihava nainen kertoo

Vierailija
15.07.2016 |

Hei kaikki huolestuneet! Annan teille nyt rauhan. Suurin osa lihavista tietää, miten syödään terveellisesti ja sen, että liikunta on hyvästä. He tietävät myös, että ylenpalttinen keksien ja sipsien syönti ei ole ok ja että on peruskohteliaisuutta käydä suihkussa säännöllisesti. Tiedämme myös diabeteksesta ja siitä, että painonpudotus on ylipainoiselle suositeltavaa ihan jo terveyssyistäkin. Ja senkin, että joillekin tulee paha mieli siitä, että he joutuvat näkemään ylipainoisia ihmisiä.

Teidän ei tarvitse enää käyttää kesäänne täällä kertomassa meille näistä asioista kerta toisensa jälkeen! Olkaa vapaita! Nauttikaa elämästä! Me tiedetään!

Kommentit (153)

Vierailija
41/153 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää lähinnä se, että ylipainoisilla on mahdollisuus pienellä vaivalla parantaa elämänlaatuaan aivan huikeasti, mutta he eivät tartu tilaisuuteen.

Vierailija
42/153 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa myös näin ylipainoisena kuunnella terveydenhuollossa näitä "syötkö varmasti oikein?" kyselyitä. No viffu, jos mulla on 20kg ylipainoa, niin mitäpä luulet Sherlock?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/153 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aiheuttaa tyhmillä, rumilla ja loukkaavilla sanoilla toiselle paska fiilis kun voisi mennä kysymään toiselta seuraa vaikkapa lenkille? Vai pelkäättekö että sen läskin alla onkin kiva ja mukava ihminen?

Ei ne sitä pelkää vaan jotkut pelkäävät tulla nähdyksi läskin kanssa.

Vierailija
44/153 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää lähinnä se, että ylipainoisilla on mahdollisuus pienellä vaivalla parantaa elämänlaatuaan aivan huikeasti, mutta he eivät tartu tilaisuuteen.

En ymmärrä, miten elämänlaatuni tästä enää paranisi. Olen terve, onnellinen, jaksan liikkua. Kaikkiaan voin hyvin. Mutta siitä huolimatta, on syytä huomauttaa, että kyllä lähes jokainen voisi parantaa elämänlaatuaan. Läheskään kaikki eivät niin tee. Älä siis hukkaa aikaasi voivotellen tai pohdiskellen toisten valintoja.

Vierailija
45/153 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on mielisairaus tai ainakin iso häiriö mielenterveydessä. Ei laihduttamaan kehottaminen auta. Se on kuin sanoisi narkkarille, että lopeta tai juopolle, että ala juo. 

Lihavuuden taustalla on aina vakava syömishäiriö ja ennen laihduttamista pitäisi hoitaa pää kuntoon ja tai ainakin laihdutuksen aikana pitää huoli, että terapiaa on saatavilla. Pelkkä ravitsemusterapeutti ja  personal traineri auttaa vain harvoin.

46/153 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko mulle, mikä on tämä mahdollisuus, johon lihavat eivät tartu?

Vierailija
47/153 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus on mielisairaus tai ainakin iso häiriö mielenterveydessä. Ei laihduttamaan kehottaminen auta. Se on kuin sanoisi narkkarille, että lopeta tai juopolle, että ala juo. 

Lihavuuden taustalla on aina vakava syömishäiriö ja ennen laihduttamista pitäisi hoitaa pää kuntoon ja tai ainakin laihdutuksen aikana pitää huoli, että terapiaa on saatavilla. Pelkkä ravitsemusterapeutti ja  personal traineri auttaa vain harvoin.

:D

Vierailija
48/153 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten elämänlaatuni tästä enää paranisi. Olen terve, onnellinen, jaksan liikkua. Kaikkiaan voin hyvin. Mutta siitä huolimatta, on syytä huomauttaa, että kyllä lähes jokainen voisi parantaa elämänlaatuaan. Läheskään kaikki eivät niin tee. Älä siis hukkaa aikaasi voivotellen tai pohdiskellen toisten valintoja.

Toki voisi, mutta usein se vaatii isoja ponnisteluja suhteessa hyötyyn. Jos olet fiksusti syövä, järkevästi nukkuva, muutaman kerran viikossa liikkuva tyyppi, jolla kaikki muutkin helpot kikat on hallussa, niin mitä vaivatonta voisit tehdä enää elämänlaatusi parantamiseksi? Toki voisin treenata joka päivä kaksi tuntia ja saada siten vähän näyttävämmät lihakset tai paremman hapenottokyvyn, mutta suhteessa vaadittavaan panostukseen hyöty on varsin pieni.

Sinusta en voi tietää, mutta aika monella ylipainoisella on terveysongelmia, ei jaksa liikkua edes portaita ylös, itsetunto on heikko, vaatteita ei löydy, kumppania ei saa, katsotaan kieroon ja naureskellaan työpaikalla ja niin edelleen. Ikävä juttu ja osin toisten ihmisten pikkusieluisuuden perua, mutta todellisuutta yhtä kaikki. Pienellä vaivalla ja itsekurilla kaikesta tästä voisi päästä eroon!

Vierailija
49/153 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksaa paremmin arjessa, itsetunto kohoaa, löytää vaatteita helpommin, saa paremmin kumppanin, ei enää halveksintaa ja haukkuja muilta, työelämässä otetaan vakavammin, näyttää paremmalta useimpien mielestä, terveydentila kohoaa... Kaikkeen tuohon on mahdollisuus pienellä vaivalla ja itsekurilla!

Vierailija
50/153 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksaa paremmin arjessa, itsetunto kohoaa, löytää vaatteita helpommin, saa paremmin kumppanin, ei enää halveksintaa ja haukkuja muilta, työelämässä otetaan vakavammin, näyttää paremmalta useimpien mielestä, terveydentila kohoaa... Kaikkeen tuohon on mahdollisuus pienellä vaivalla ja itsekurilla!

Mä jaksan jo tosi hyvin arkeani, mun itsetunto on erittäin hyvä, kumppani on erinomainen, osaan ostaa sopivia vaatteita, kukaan ei päin naamaa ole halveksinut, menestyn työssäni, en ole kiinnostunut siitä, mitä muut ajattelevat ulkonäöstäni ja kuten aiemmin totesin, olen terve. En ilmeisesti lle laihdutuksen tarpeessakaan. Tämähän hienoa!

Vierailija
51/153 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu?

Aloittajan pointti oli varmaankin tämä: Get a life bit**!

52/153 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro nyt ihmeessä mikä tämä pieni vaiva on, jolla kaikki tämä saavutetaan! Ai, niin, jos laihduttamista tarkoitat, niin sitä en varsinaisesti pieneksi vaivaksi kutsuisi. Helkkarinmoinen, vuosikausia kestävä urakka, joka edellyttää lähes kokonaan uuden elämän- ja ajattelutavan omaksumista. Toki se silti kannattaa, mutta useiden kymmenien laihdutettujen ja lihottujen kilojen kokemuksella en pitäisi pysyvää laihtumista pienenä vaivana, kaukana siitä.

Vierailija
53/153 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa jo lihavuusvero.

Vierailija
54/153 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitten laihduteta? Ei jaksa? Ongelmasyöminen sen verta pahaa, ettei osaa lopettaa?

Jos henkilö painaa 100 kiloa mistä tiedät ettei hän ole laihduttanut? On voinut painaa 150 kiloa aikaisemmin. Toisaalta tulokset näkyvät hitaasti, välillä paino junnaa paikallaan. Ja jos ei laihduta niin mitä se sinulle kuuluu? Jotkut syövät liikaa, jotkut juovat, jotkut polttavat, kaikilla on joku pahe. Miten esim. suomalaisteinien moraaliton käytös; juodaan,poltetaan, poltellaan kannabista ja levitellään sukupuolitauteja, moralisoitko sitäkin?

Vierailija
55/153 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitten laihduteta? Ei jaksa? Ongelmasyöminen sen verta pahaa, ettei osaa lopettaa?

Oletko kuullut syömishäiriöstä? Aloitin laihduttamisen lapsena kun ylipainoa ei ollut edes kovin paljon ja opin huonon syömiskäyttäytymisen, välillä anorektista eli yritin olla syömättä, vesipaastoa ym. joka johti ahmimiseen. Laihdutin itseni 120 kiloiseksi. Ahmimiskierteestä oli vaikea päästä pois koska halusin aina päästä ylipainosta eroon nopeasti ja tein sen VLCD:llä ja painoa lähti nopeasti 30 kg ja kuurin jälkeen se tuli takaisin. Miksi lihaville mainostetaan aina että herkut pois ja lenkille, 1200 kcal päivässä ja vain salaattia. Kun ajattelee normaalipainoisia ihmisiä he herkuttelevat usein ja eivät välttämättä puputa pelkästään salaattia. Kun tämän ymmärsin ja aloin syömään normaalisti enkä edes yrittänyt laihtua vaan lähinnä päästä eroon ahmimiskohtausten tuomasta huonosta olosta, painoni alkoi pudota. Lihaville iskostetaan että laihtuakseen pitää kärsiä ja olla nälässä mikä on väärin. Toisaalta ihmisten ilkeys saa aikaan sen että ei halua mennä ulos vaan mieluuten olisi herkkujen kanssa turvallisesti kotona. Tuollaisista painonatseista ei ole mitään hyötyä.

Vierailija
56/153 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäähän tämä ap myös, sen, että moni mies pitää bbw tytöistä? Bbwt olette niin hot! <3 M30

Vierailija
57/153 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäähän tämä ap myös, sen, että moni mies pitää bbw tytöistä? Bbwt olette niin hot! <3 M30

http://www.vauva.fi/keskustelu/2563633/miehen_fantasia_unelma_lihavasta… Jottei totuus unohtuisi:

Vierailija
58/153 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin pikkuisen bläski kuin tötteröhuuli laiheliini.

Vierailija
59/153 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään merkitystä mulle, sori. Hieno juttu, jos olet löytänyt sen, mistä sytyt, mutta naisen ei pidä lähtökohtaisesti miellyttää ulkonäöllään muita kuin itseään. Ap

Vierailija
60/153 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuudessa on se huono puoli, että se näkyy. Ihminen voi hyvin pitkään polttaa tupakkaa tai mietoja huumeita, juoda alkoholia, hyppiä vieraissa, olla ilkeä toisille, harrastaa uhkapelejä, varastella kaupoista, olla velkakierteessä ennen kuin muut sitä huomaa. Nekin annetaan anteeksi, jos ihminen ei ole lihava.