Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50+ vuotiaiden facebook osakuvat huvittavat

Vierailija
15.07.2016 |

On aurinkolasit silmillä tai vain osa kasvoista näkyy, vaikka vain yksi silmä kovasti meikattuna:) Onkohan noiden naamat kokonaisuudessaan niin rumat (tiedän että on) että pystyy näyttäytymään vain osaksi. Pelkäävät näyttää rupsahtanutta naamaa, niin kai se vain on. Yksinkertaisesti.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla totta. Kukaan nainen ei kestä rupsahtamista.

Vierailija
2/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa lohtu tässäkin tilanteessa on, et jonakin päivänä sinäkin oot 50+ rupsahtaneen naamasi kanssa. Ehkä elämänviisautta olis kuitenkin siihen mennessä kertynyt. Pidetään peukkuja!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ne ei oo törröhuulia.

Vierailija
4/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan puhelimella ei saa kuin osan kuvasta mukaan. Siksi.

Vierailija
5/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullulla halvat huvit, idiootilla ihan ilmaiset.

Mahdut varmasti hyvin kumpaankin mainittuun kategoriaan.

Vierailija
6/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Ei kait siinä minää pakko ole esitellä koko naamaansa jos ei halua. Jokainen vanhenee, niin sinäkin! Kaikki eivät ole valokuvauksellsia.

Vierailija
7/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teilläkin murheet!

Vierailija
8/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sinun fb-kaverit on rupsahtaneet, ei tarkoita etteikö 70-vuotiaskin voisi olla kaunis. Kyllä voi. Ja tyylikäs. Esim Diane von Furstenberg. Plus monet muut.

Vierailija
9/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä enää mikään kedonkukkanen ole, se on ihan totta. Mutta en laita kuviakaan facebookiin, en ole koko facebookissa. Kai se on sitä, että tasapainottelee niiden välillä  että  haluaa olla esillä ja tosiasian, että nyt ei ole enää nuori ja nätti välillä. Sitäpaitsi viiskymppiset naiset ovat vähän hassussa asemassa somessa. Meidän nuoruudessa ja pitkälle aikuisuudessakaan ei ollut näitä juttuja ollenkaan, nyt ollaan niin innolla mukana (minäkin joissakin someissa, vaikken FB:ssä) mutta välillä nolataan itsemme ja etenkin aikuistuvat lapsemme, kun koitetaan tehdä se mitä nuoretkin tekee. Voi olla, että takaraivolle jäi paplari, kun oli niin kiire Antti Tuiskun konserttiin.

Vierailija
10/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä, että asia on sulle niin iso, että ihan aloituksen teit. Mutta älä huoli, säkin kasvat, ikäännyt ja rupsahdat. Elämän kiertokulku.

Vierailija
11/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että sinun fb-kaverit on rupsahtaneet, ei tarkoita etteikö 70-vuotiaskin voisi olla kaunis. Kyllä voi. Ja tyylikäs. Esim Diane von Furstenberg. Plus monet muut.

Tyhmä. Joku ulkomaalainen voi olla ihan jees, suominainen ei koskaan.

Vierailija
12/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas huvittaa eniten ap:n kaltaisten tyhmät aloitukset. 😂😂😂

No, minkäs teet kun on vaan pikkulusikalla annettu.

Vierailija
13/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 61-vuotias, en ole vielä ehtinyt miettiä rupsahtamista. Toivottavasti saan elää vielä nelisenkymmentä vuotta, ehkäpä jonakin torstai-iltana n. 38 vuoden kuluttua kalenterissani on tilaa tunti-puolitoista, varaan sen vakavalle rupsahtamistuokiolle

Vierailija
14/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuuleppas. Olet vanhentunut jonkinverran jo tuosta aloituksestasi. Me jokainen vanhenemme k o k o a j a n. Hups, ja olit äsken 32, nyt 54.

Mikäli olet keksinyt nuoruuden lähteen, sinulla on oikeus kirjoitukseesi. Mikäli et, deletoi kaikki ikäkirjoituksesi.

Itseäni huvittaa ihmisten kommentit 'kylläpä tuokin oli erinäköinen kun viimeksi näin'. Ja se viimeksi oli vuonna 1998.

Unohdetaan, että i t s e ollaan ajan kulumisen suhteen samassa veneessä. Aika kuluu kaikille. Toisille ei vain kerry viisautta, älykkyydestä puhumattakaan.

Vierailija
15/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitan rasisminvastaisia juttuja ja tuomitsen uhkailun ja väkivallan. Eli siksi ei tunnistettavaa kuvaa.

Vierailija
16/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa lohtu tässäkin tilanteessa on, et jonakin päivänä sinäkin oot 50+ rupsahtaneen naamasi kanssa. Ehkä elämänviisautta olis kuitenkin siihen mennessä kertynyt. Pidetään peukkuja!!

;DD Turha toivo! Nämä lällättelijät ja länkyttäjät jatkavat samaa rataa lastentarhasta vanhainkotiin. Vielä arkustakin ne huutavat, et vttu te ootte rumia ja kauheita. Tosin ei siellä taida paljon olla ihmisiä, joita haukkua. Toisten elämäntehtävä vain on länkyttäminen ja negatiivisuus, huomiohuora on huomiohuora, ei pääse tällainen rotta rottamaisuudestaan. Vanhana nämä tällaiset keskittyvät intohimoisesti parjaamaan nuoria naisia. Että pitääkö niissä selfieissä ihan kaikki näyttää, stana. Miksi niitä ylipäänsä pitää ottaa, kele. Hyvä ettei pllukin näy, ttu. Ja ihan stan rumia ovat, nih. 

Joidenkin lasi on pysyvästi aina tyhjä. Mut voi kai sen elämänsä niinkin kuluttaa. 

Vierailija
17/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 40+ ja toki rupsahtanut varmaan parikymppisten mielestä. Mua ei yhtään hetkauta mitä muut minusta ajattelee. 

Ihmettelen kyllä paljon sitä itsensä esilletuomista facebookissa. Ei ole minullakaan kasvokuvia siellä, voisin laittaa, mutta en ymmärrä miksi pitäisi laittaa?? 

Parinkummenen vuoden päästä (aika kuluu todella nopeasti) minua huvittaa suuresti nämä ap:n kaltaiset  rupsahtaneiden -ilkkujat:D.  Koko ajan aika tekee tehtäväänsä myös ap:n kohdalla. Alamäki on alkanut:D.

Vierailija
18/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 61-vuotias, en ole vielä ehtinyt miettiä rupsahtamista. Toivottavasti saan elää vielä nelisenkymmentä vuotta, ehkäpä jonakin torstai-iltana n. 38 vuoden kuluttua kalenterissani on tilaa tunti-puolitoista, varaan sen vakavalle rupsahtamistuokiolle

Hei, kiitti tosi paljon kun muistutit tästä. Mä laitan 12 vuoden päähän itselle hälärin kännyyn et muistan suunnitella oman rupsahtamistuokioni. Voi kyl unohtua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä