Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksoset horoskooppi

Vierailija
14.07.2016 |

Millaisia ovat luonteeltaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisia, hyviä puhumaan, vaihtelunhaluisia. Huonoja puolia pinnallisuus, kaksinaamaisuus. Näin muistelen kaksosista sanotun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levottomia, ailahtelevia, uteliaita, flirttejä, tiedonjanoisia ja tietoaan jakavia. Tarvitsevat vapautta ja tilaa. Ihastuvat helposti ihmisiin, rakastavat vain kerran pari elämässään. Jos haluat haastetta elämään yritä saada kaksonen kesytettyä.

Vierailija
4/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan naurettavaa taikauskoa. Ja nyt kun tämän sanoo, niin kohta joku tulee taas vauhdilla selittelemään, että "hehheh leikkiä heheh huumoria". :D

Vierailija
5/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko yltiöpäisen ystävällisiä tai täysiä kusipäitä

koettu on sillä joka helkkarin koulussa,työpaikkassa olen joutunut törmäämään kaksoseen

Vierailija
6/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosia sanotaan aina eläinradan pinnallisemmaksi merkiksi. Myönnän olevani sitäkin useimpien ihmisten seurassa. Minussa on myös haudanvakava, syvällinen puoleni, jonka näytän hyvin harvoille. Kaksosnainen

Vierailija
7/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaksonen oli petturi ja aina monta rautaa tulessa. Sössi kaikki asiansa, eikä voinut luottaa. Salaperäinen ja omituinen, ei viihtynyt sosiaalisissa tilanteissa selvinpäin. Alkoholistikin.

Vierailija
8/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksosia sanotaan aina eläinradan pinnallisemmaksi merkiksi. Myönnän olevani sitäkin useimpien ihmisten seurassa. Minussa on myös haudanvakava, syvällinen puoleni, jonka näytän hyvin harvoille. Kaksosnainen

Minä taas olen aivan vastakohta tuolle. 

Pinnallisuutta minussa ei ole tippaakaan, olen syvällinen, pohtiva, ajatteleva, oikeudenmukaisuutta liiallisuuksiinkin korostava ja kaikkien etua valvova ihminen.

Olen hiljainen, vakava ja melko epäsosiaalinen ryhmässä. 

Olen kaikkea muuta mitä horoskoopeissa lukee, ainoa piirre jonka tunnistan on se "kaksijakoisuus", minussa on vahvasti eri puolet ja riippuu vastaanottajasta kumman hän saa.

--Kaksosnainen myös

Vierailija
9/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näihin oikeasti uskoo.

Vierailija
10/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up