Apua mitä teen? Avain jäi kotiin ja alaovi on lukossa!
Unohdin siis kotiavaimet asuntooni ja meidän taloyhtiössä kerrostalojen ulko-ovet menee ilta yhdeksältä lukkoon. Asun aika syrjäisellä seudulla ja olen odottanut ulkona oven vieressä varmaan vartin jo eikä ketään näy missään! Kännykästä loppuu kohta akku enkä halua jäädä koko yöksi ulo! Kertokaa joku miten pääsen sisälle haluan kotiin! Ja tää ei ole provo näin voi ihan oikeasti käydä joten neuvoja kiitos.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mut kyl mä silti sinne baariin viel menisin..
Säädä pattereista lisää lämpöä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä menisin hotelliin ja soittaisin huoltoyhtiölle arkena ja päiväsaikaan. Se oven avaus maksaa helposti sen 300 euroa.
En oo kyllä ikinä kuullu että oven avaus maksaisi 300 euroa. Täällä maksaa päivisin 20e ja öisin ja viikonloppuisin 40e, edellisessä kämpässä päivisin 40e ja öisin 60e.
Täällä oli joku aika sitten keskustelu missä aloittaja oli unohtanut avaimet kotiin. Ja se ovenavaus lasku kun huoltoyhtiö avasi oven oli luokkaa 300 - 600 euroa.
Mitä mä teen ei avaimia ei mikääm ovi auki ja 15 astetta pakkasta sekä puhelimesta loppuu akku
Kannattaa ehkä säästää puhelimen akkua. Eli et kirjoittele tänne hetkeen.
Huoltomies (tai miksi sitä nyt kutsutaan) tuli avaamaan oven ja pääsin kotiin. Otin numeronkin talteen puhelimeen niin tiedän miten toimia ensikerralla. Kiitos vielä kaikille ketkä vaivautuivat auttamaan tällaista hölmöä :)