Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua mitä teen? Avain jäi kotiin ja alaovi on lukossa!

Vierailija
14.07.2016 |

Unohdin siis kotiavaimet asuntooni ja meidän taloyhtiössä kerrostalojen ulko-ovet menee ilta yhdeksältä lukkoon. Asun aika syrjäisellä seudulla ja olen odottanut ulkona oven vieressä varmaan vartin jo eikä ketään näy missään! Kännykästä loppuu kohta akku enkä halua jäädä koko yöksi ulo! Kertokaa joku miten pääsen sisälle haluan kotiin! Ja tää ei ole provo näin voi ihan oikeasti käydä joten neuvoja kiitos.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltomies (tai miksi sitä nyt kutsutaan) tuli avaamaan oven ja pääsin kotiin. Otin numeronkin talteen puhelimeen niin tiedän miten toimia ensikerralla. Kiitos vielä kaikille ketkä vaivautuivat auttamaan tällaista hölmöä :)

Vierailija
22/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon maksoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut kyl mä silti sinne baariin viel menisin..

Säädä pattereista lisää lämpöä.

Sinkkumies

Vierailija
24/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä menisin hotelliin ja soittaisin huoltoyhtiölle arkena ja päiväsaikaan. Se oven avaus maksaa helposti sen 300 euroa.

En oo kyllä ikinä kuullu että oven avaus maksaisi 300 euroa. Täällä maksaa päivisin 20e ja öisin ja viikonloppuisin 40e, edellisessä kämpässä päivisin 40e ja öisin 60e.

Täällä oli joku aika sitten keskustelu missä aloittaja oli unohtanut avaimet kotiin. Ja se ovenavaus lasku kun huoltoyhtiö avasi oven oli luokkaa 300 - 600 euroa.

Vierailija
25/26 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä teen ei avaimia ei mikääm ovi auki ja 15 astetta pakkasta sekä puhelimesta loppuu akku

Vierailija
26/26 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä säästää puhelimen akkua. Eli et kirjoittele tänne hetkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän