Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytä ja voita!

Vierailija
14.07.2016 |

joko on alkanut? Onko kukaan katsonut tai aikooko katsoa?
Tuo ohjelma saatava Suomeenkin!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut, hyvää viihdettä! Olisin omassa synnytyksessä voinut osallistua :-)

Vierailija
2/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulee Suomeen ja olen siihen mennessä löytänyt miehen jonka kanssa perustaa perhe aivan varmasti hakisin mukaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ohjelman idea on?

Vierailija
4/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden tietovisan näyttämönä toimii synnytyssali! Isät ja äidit saavat mahdollisuuden voittaa lapselleen upeita palkintoja, joista suurimpana rahakas stipendi yliopistoon. Tietovisaa häiritsee kuitenkin yksi asia: käynnissä oleva synnytys

Vierailija
5/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän seuraavaks? Voitto ennen kuolemaa, palkintona arkku ja hautapaikka.

Vierailija
6/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin yhden jakson. Oli ihan hauska, tai sellainen ei mikään yli-äklö-koko-perheen-liibalaaba-lässyn-lää-primetime-paska ohjelma vaan mukava tietovisa, missä ei ollut turhaa nauramista tai perseilyä eikä kilpailijoiden nolaamista. Hyviä ja varmasti tarpeellisia palkintoja siinä voittivat. Vaippoja vuodeksi ja turvaistuimen autoon, kokoperheen loman ym. :)

Vierailija
7/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän seuraavaks? Voitto ennen kuolemaa, palkintona arkku ja hautapaikka.

Täähän vois olla ihan hyväkin!

Vierailija
8/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tulee Suomeen ja olen siihen mennessä löytänyt miehen jonka kanssa perustaa perhe aivan varmasti hakisin mukaan!

Ei siihen voi hakea, vaan se on yllätys synnärillä olevalle äidille, kun kysytään josko osallistuisi siinä synntyksen lomassa. Ollut ihan kiva ja hyväntuulinen ohjelma. Perheet ovat voittaneet lomamatkoja ja kaikenlaista vauvatarviketta ja joku onnekkainkin kai sen kymppitonnin rahaston. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän