Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko ensin pitäneet jostakusta, mutta ette enää sittemmin?

Vierailija
14.07.2016 |

Tarkoitan tässä nyt siis sellaista, että olette häneen tutustuttuanne pitäneet hänestä, mutta kuitenkin ainakin suhteellisen lyhyen ajan kuluttua ette enää olekaan pitäneet. En siis sellaista, että olisitte olleet hyviäkin ystäviä vuosien ajan, mutta sitten tämä toinen olisi jollain tavalla pilannut välinne. Eikä hänen myöskään ole tämän suhteellisen lyhyen ajan kuluessakaan tarvinnut varsinaisesti pilata välejänne, vaan esimerkiksi jokin hänen ominaisuutensa on voinut ruveta ärsyttämään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
2/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Ja rupesiko hänessä jokin ärsyttämään? Jos, niin mikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua rupesi ärsyttämään eräs tyyppi, joka ei ollut koskaan ollut humalassa ennen kuin täytti 18 vuotta ja väitti, että kenenkään ei pidäkään aikaisemmin olla, koska se on laitonta.

Vierailija
4/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua rupesi ärsyttämään eräs tyyppi, joka ei ollut koskaan ollut humalassa ennen kuin täytti 18 vuotta ja väitti, että kenenkään ei pidäkään aikaisemmin olla, koska se on laitonta.

Minulla eräs alkoholista kieltäytyvä tyyppi paljastui uskovaiseksi. Ei hän sitä myöntänyt, mutta ihan selvää se oli kun ei myöskään elokuviakaan muka jaksanut katsoa eikä musiikkia kuunnella.

Vierailija
5/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kerropa sitten, miksi jokaisen pitäisi olla humalassa jo paljon aiemmin? Eikös se ole tutkittu juttu, että jos alaikäisenä juo itsensä useasti humalaan, niin se voi vaikuttaa mielenterveyteen?

Vierailija
6/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siitä voi seurata vaikeuksia sille, joka sitä välittää alaikäiselle.

Vierailija
7/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on todella yleistä ihastusten kanssa, oon huomannut omien ihastusten ja kavereiden kertomuksista ihastumisiensa kanssa. Toinen on alussa todella ihana ja sen kanssa haluaa olla, mutta kun käykin huonosti, eli toinen torjuukin lähestymiset tai onkin varattu, nini aika pian toisesta löytääkin koko ajan ärsyttäviä piirteitä. Voi tulla melkein vihareaktiokin entistä ihastusta kohtaan. Jonkinlainen suojareaktio tuo todennäköisesti on. Todella ikävää tosin, kun ei se ole sen ihastuksen syy, että häneen ihastui.

Vierailija
8/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutuistuin naiseen joka alkuun vaikutti tosi kivalta, mutta hänen ympärillään olevat ihmiset aiheuttivat jatkuvasti ongelmaa ja pahaa mieltä. Elämä oli yhtä draamaa ja tuntui että miten yhden ihmisen kohdalle voikon osua niin monta inhottavaa ihmistä, jättäisivät hänet rauhaan ja antaisivat elää omaa elämää. Minulla meni aika paljon aikaa ja rahaa kun yritin naista auttaa, kuunnella, neuvoja ja olla tukena. Kunnes jossain vaiheessa tajusin, että avun sijasta nainen halusikin sääliä ja huomiota. Hän ajoi itse itsensä niihin kurjiin tilanteisiin ja väkisin piti yhteyttä näihin ihmisiin, joita aluksi luulin pahoiksi.

Kun oma elämäntilanne muuttui enkä ollutkaan 24/7 hänen käytettävissä ja tavoitettavissa ja rahaa en enää antanut, alkoi ystävyys rakoille. Näin vuosia myöhemmin olen onnellinen ettei hän enää ole elämässäni, koska se oli itselleni henkisesti raskasta aikaa olla vain toisen tukena.

Myöhemmin olen huomannut, että hänen parhaat ystävänsä vaihtuvat tasaiseen tahtiin, kun vanha ystävä kyllästyy, hankitaan uusi jolle esittää uhria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi