Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsesi skeittari?

Vierailija
14.07.2016 |

Sellainen laiha ruipelo, joka hokee vittua ja kolistelee laudanpätkällä samanlaisten, samoin pukeutuvien luusereitten kanssa. Tee jotain, ennen kuin on liian myöhäistä. Skeittareista ei tule aikuisena mitään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan jääkiekkoilija.

Lapseni paras kaveri on tosin skeittari, mutta vissiin ihan amatööri, kun ei ole vittua hokeva ruipelo. Ainakin tuo skeittari lähtee kolmen viikon kuluttua opiskelemaan... en tosin muista mihin, mutta jotain tulevaisuuden suunnitelmia hänellä ainakin on. Täytyy sanoa, että unohtaa koulun, kun ei hänestä harrastuksensa vuoksi kuitenkaan tule mitään :D

Vierailija
2/18 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun punkkari joka skeittaa.. Mitäs mun pitäisi sille tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapiaan ja heti!

Vierailija
4/18 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on :D tosin se on 189/85 lihaksikas töissäkäyvä perheenisä. Skeitannut yli 13 vuotta.

Vierailija
5/18 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen skeittareita, sillä moni heistä on töissä graafisella ja mainosalalla. Aika monelta on jäänyt ihan perusasiat oppimatta koulussa. Ihan sellaiset että kuka on Tapio Wirkkala, kuka oli Esa Pakarinen jne. Normaaleja yleistiedon asioita. Montaa näistä entisistä skeittareista ei kiinnosta kuin kaljoittelu ja pelaaminen. 

Vierailija
6/18 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Laihakin on, niinkuin nyt monet paljon liikkuvat 8-vuotiaat pojat. Vittua ei kyllä hoe.

On muuten ihan mukavaa käyttää poikaa skeittirampilla kesäisin. Siellä on usein joukko noin 25v miehiä skeittaamassa ilman paitaa. Eikä oo mitään ruipeloita vaan timmissä lihaksikkaassa kunnossa.

Eikä nekään vittua hoe. Ovat oikein ystävällisiä ja hymyssä suin opastavat välillä mun lasta.

Vierailija
7/18 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Laihakin on, niinkuin nyt monet paljon liikkuvat 8-vuotiaat pojat. Vittua ei kyllä hoe.

On muuten ihan mukavaa käyttää poikaa skeittirampilla kesäisin. Siellä on usein joukko noin 25v miehiä skeittaamassa ilman paitaa. Eikä oo mitään ruipeloita vaan timmissä lihaksikkaassa kunnossa.

Eikä nekään vittua hoe. Ovat oikein ystävällisiä ja hymyssä suin opastavat välillä mun lasta.[/quote

]

Hei eipäs vilkuilla mun miestä! :D

t. 4

Vierailija
8/18 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapiaan ja heti!

Se kävikin jo pari vuotta. Sen seurauksena löysi itsestään punkkarin ja skeittarin ja on päässyt harrastustensa avulla päässyt yli masennuksesta.

Vierailija
9/18 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapiaan ja heti!

Se kävikin jo pari vuotta. Sen seurauksena löysi itsestään punkkarin ja skeittarin ja on päässyt harrastustensa avulla päässyt yli masennuksesta.

Hienoa kuulla :)

Vierailija
10/18 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On skeittari. On myös paljon muutakin. On aina surullista että toisen määrittelevät nuoret harrastuksen mukaan, ei kiinnostus tiettyyn urheilulajiin kerro juurikaan persoonasta.

Vierailija
11/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeittarien maailmankuvassa (jos sellaista on) ei ole mitään ihailtavaa. Kuten moni median ja markkinoinnin edustaja yrittää meille väittää (entisiä skeittareita kun saattavat olla, varsinkin jälkimmäiset). Huono koulutus. Epä-älyllinen asenne. Lorvailun ja "rentouden" ylistäminen. Aikuiseksi ei haluta kasvaa, ei edes siinä hyvässä mielessä, vaan laudanpätkällä temppuilu on vaan se elämän sisältö. Jonkinlaista tylsämielisyyttä siihen vaaditaan.

Vierailija
12/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan koulutettu ihminen skedettäjiä ihailemaan?

Vierailija
13/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ammattiskeittari tienaa maailmalla yhdestä skabasta samanverran kun te vuodessa siinä pa*kaduunissa klo8-16.

Vierailija
14/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/18 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen skeittareita, sillä moni heistä on töissä graafisella ja mainosalalla. Aika monelta on jäänyt ihan perusasiat oppimatta koulussa. Ihan sellaiset että kuka on Tapio Wirkkala, kuka oli Esa Pakarinen jne. Normaaleja yleistiedon asioita. Montaa näistä entisistä skeittareista ei kiinnosta kuin kaljoittelu ja pelaaminen. 

Jep. Himputin skeittarit, kun ihan peruasiat jäänyt oppimatta. Herttinen mikä häväistys... kauhea juttu ja mielensäpahoitus. En kestä enää, aina vaan ne on kaljaa juomassa ja pelaamassa, ei vaan voi ymmärtää. Ei tunne edes yliarvostettuja taiteilijoilta vuosilta, kun peruna oli suomen ainoa ruoka, saatikka vastaavia ulukomaalaisia merkkihenkilöitä, kuten Gustav Fröhlich taikka David Hicks jne. (kuten näköjään tiedätkin, vain yhdenlainen tieto on oikeaa tietoa ja se on tietoa, joka itselläni sattuu ahtaista aivoistani sillä hetkellä löytyvän). Hyhhyh iljettävää ja kiellettävä olisi semmoinen kolistelu. Aina tämä amerikkalainen kulttuuri on mädättämässä nuorisoa. Huumeitakin käyttää VARMASTI aika moni. Kyllä minä olen niin taitava tietävä.

Vierailija
16/18 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole skeittari. Heitteri sen sijaan on.

Vierailija
17/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua nyt oikeesti siis niiku parhaat skeittaajat tekee enemmän rahaa ku sinä ja sun sukus saatana

Vierailija
18/18 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdasmielinen sivistynyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Himputin skeittarit, kun ihan peruasiat jäänyt oppimatta. Herttinen mikä häväistys... kauhea juttu ja mielensäpahoitus. En kestä enää, aina vaan ne on kaljaa juomassa ja pelaamassa, ei vaan voi ymmärtää. Ei tunne edes yliarvostettuja taiteilijoilta vuosilta, kun peruna oli suomen ainoa ruoka, saatikka vastaavia ulukomaalaisia merkkihenkilöitä, kuten Gustav Fröhlich taikka David Hicks jne. (kuten näköjään tiedätkin, vain yhdenlainen tieto on oikeaa tietoa ja se on tietoa, joka itselläni sattuu ahtaista aivoistani sillä hetkellä löytyvän). Hyhhyh iljettävää ja kiellettävä olisi semmoinen kolistelu. Aina tämä amerikkalainen kulttuuri on mädättämässä nuorisoa. Huumeitakin käyttää VARMASTI aika moni. Kyllä minä olen niin taitava tietävä.

Toivon, että tämä oli vitsi. Jos ei, niin pahoitan itse mieleni, olen samaa mieltä, että perusasiat on tiedettävä, mutta jos omassa työelämässä ei sillä tiedolla mitään tee. Miksi se pitäisi omata. Minusta on surullista, että eletään stereotypioiden mukaan ja oletetaan, että skeittaajista jokaikinen on huumeita ja kaljaa vetävä koditon, tosin niinhän ne jenkkileffat antaa ymmärtää. Toivon, että ensi keralla et ala määrittelemään ihmisten persoonaa harrastuksen mukaan, voinhan minäkin tuon kommenttisi perusteella ajatella, että olet omahyväinen ja stereotyyppinen kaikesta valittava

-"kun minä olin nuori" vanhus, vaikka olisitkin kohtelias ja viisas ihminen. olen puhunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme