Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kolmosesta haaveilen!

14.07.2016 |

Aivan ihanan kamala vauvakuume! ♡
Ollut varmaan jo 2 vuotta itelläni haaveissa. Mies ei vaan tykkää ajatuksesta ollenkaan... :/ meillä on siis poika kohta 5v. Ja tyttö 6v. Olisi ihanaa olla vauvan kanssa kotona vuoden päästä kun esikoinen lähtee kouluun ja toinen eskariin.. ♡
Taloon mahtuu kyllä kolmas lapsi ja autoakaan ei tartteis vaihtaa.. mutta silti mies ajattelee taloudellisesti vain tätä tilannetta.. no toki onhan se rahaa syövää hommaa... mutta silti ♡
Nään joka viikko uniakin, joissa olen raskaana.

Muita jotka haaveilee kolmannesta, mutta mies ei halua?!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mä kanssa niin haluaisin meille sen kolmannen lapsen josta olen haaveillut ja puhunut miehelle pitkään. Olen myös laillasi alkanut nähdä unia siitä, että olen raskaana, vaan kun tuo mies se ei meilläkään vaan osaa päättä mitä se haluis, vaikka mä miten olen yrittänyt sitä tälle vauva-ajatukselleni lämmittää.

Miten ihana tilanne teillä oliskaan tuon tyttösi koulunaloituksen kannalta. Eikä siinä vielä kaikki, sillä jos jäisit hoitovapaalle kotiin, niin silloi myös poika kerkeäisi aloittaa koulunsa ja näin, jos vain saisit miehesi innostumaan vauvantekoon... Äiti olisi silloin kotona uuden vauvan kanssa odottamassa pientä ekaluokkalaistaan kotiin ja se jos mikä antaisi antaisi hyvän ja turvatun alun lapsen koulutielle ja sitä tosiasiaa tuskin sun mieskään voi kiistää, vaikka harmi. Eihän tuommoiset meidän naisten kannalta ja mielestä tärkeät asiat niiden päätä mihinkään käännä...

Tiedän kokemuksesta mitä on olla silloin äidin kotona, kun lapsi aloittaa koulun. Mä olin itse kotona hoitovapaalla toisen lapsemme jälkeen, kun meidän nyt 10 vuotias esikoinen (poika) aloitti koulun. Meillä lapsilla on viis vuotta ikäeroa ja nuorimmainen (tyttö) on nyt 5 vuotta, eli vähän samanlaisia haaveita mullakin olisi taas tuon tytön parin vuoden päästä tapahtuvan koulunaloituksen kanssa. Oishan se ihan toisenlaista tulla ekaluokkalaisen koulusta kotiin, kun siellä olis äiti uuden pikkusiskon, tai veljen kanssa oottamassa.:D 

Syötkö pillereitä, vai miten teillä ehkäistään? 

Mun pitäis nyt taas syksyllä uusia pillereitten resepti ja olen koettanut miehelle puhua ja kaivella netistä sille nähtäväksi pillereitten sivuvaikutuksista, mutta se vaan pyörittelee päätään, kun sanon että siksi en enää haluaisi tämän reseptin loputtua pillereitä käyttää, koska minusta meille voisi tulla vielä vauva, jos pillereitten lopetaamisen jälkeen olisi vielä tullakseen...  Toisaalta mulla myös pienenä taka-ajatuksena tuossa pillereitten lopettamisessa se, et jos ehkäisy jäisi mieheni kontolle ja kortsuihin, niin dadaa!!! Hänet tuntien niiden alussa huolellisen käytön jälkeen alettaisiin lipsua hyvinkin pian etenkin jos mä en vaatisi ja muistuttelisi laittamaan kumia... Hih! Silloin saattaisin kulkea hyvinkin pian masu pömpöllään odottamassa meidän kolmatta.:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla