Luottokorttia käytetty
Vuotaako PayPal, korttini tietoja en ole minnekkään muualle antanut.
Pari kuukautta sitten sama juttu, kortti suljettiin ja sain uuden kortin tilalle, muualle en uuden kortin tietoja antanut kuin PayPalin tililleni vaihdoin kuoletetun kortin tilalle tämän uuden kortin tiedot, en ole ostoksia tehnyt ainoat veloitukset on ollu Netflixin kuukausimaksu joka peritään PayPalin välityksellä.
Osa veloituksita on palautettu mutta miinuksella on vielä noin 270€ ostoksista joita en itse ole tehnyt.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä lähti 500, sanoi käyttäneensä Pay Palia.
Huolestuttavaa.
Mitään muutakaan en keksi mistä kortin tiedot on voineet joutua vääriin käsiin.
Ap
Vaatikaa nyt jo verkkokaupalta mahdollisuutta maksaa bitcoinilla niin tällaista ei tapahdu.
No katso verkkopankista mitä veloitusksia kortilla tehty ja ota pankkiisi yhteys jos et tunnista ostoja.
Ei täällä taivastelemalla rahat tule takaisin.
Voiko nettilaitteessasi olla haittaohjelma? Todennäköisempää entä Paypalin vuoto.
Vierailija kirjoitti:
No katso verkkopankista mitä veloitusksia kortilla tehty ja ota pankkiisi yhteys jos et tunnista ostoja.
Ei täällä taivastelemalla rahat tule takaisin.
Huomenna onkin aikomus soittaa pankkiin, tiedän toki mitä tehdä pitää.
Siksi taivastelen uteliaisuuttani onko muilla käynyt samoin.
Ap
Ei mitään uutta, että PayPal vuotaa. Googlesta löytyy kauhutarinoita tuosta puljusta, yhdeltäkin ruotsalaistyöltä oli viety kortilta 2000 euroa. Itse en PayPaliin luota sen vertaa, että antaisin sinne korttini numeron tai tilinumeroni.
Vierailija kirjoitti:
Pari kuukautta sitten sama juttu, kortti suljettiin ja sain uuden kortin tilalle, muualle en uuden kortin tietoja antanut kuin PayPalin tililleni vaihdoin kuoletetun kortin tilalle tämän uuden kortin tiedot, en ole ostoksia tehnyt ainoat veloitukset on ollu Netflixin kuukausimaksu joka peritään PayPalin välityksellä.Osa veloituksita on palautettu mutta miinuksella on vielä noin 270€ ostoksista joita en itse ole tehnyt.
Oletko jo tehnyt ilmoituksen luottoyhtiöösi?
Saanut kuitit noista ostoista jne...
Multa vietiin yli tonni kortilta, jota en ole edes rekisteröinyt Pay Pali -tiliini. Ja siis laskutuksessa näkyi Pay Pal. Sain toki rahat takaisin kun reklamoin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta, että PayPal vuotaa. Googlesta löytyy kauhutarinoita tuosta puljusta, yhdeltäkin ruotsalaistyöltä oli viety kortilta 2000 euroa. Itse en PayPaliin luota sen vertaa, että antaisin sinne korttini numeron tai tilinumeroni.
Olen jo harkinnutkin lopettaa PayPalin tilini itselläkin luotto firmaan alkaa kadota, en mitään muuta keksi mistä kortin tiedot olisi vääriin käsiin joutunut koska en korttia missään muualla käyttänyt en edes suomessa, käytössä on toinen kortti jolla kauppa ja muut ostokset liikkeissä maksan suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kuukautta sitten sama juttu, kortti suljettiin ja sain uuden kortin tilalle, muualle en uuden kortin tietoja antanut kuin PayPalin tililleni vaihdoin kuoletetun kortin tilalle tämän uuden kortin tiedot, en ole ostoksia tehnyt ainoat veloitukset on ollu Netflixin kuukausimaksu joka peritään PayPalin välityksellä.Osa veloituksita on palautettu mutta miinuksella on vielä noin 270€ ostoksista joita en itse ole tehnyt.
Huomenna soitan pankkiin.
Koneeltakaan ei löytynyt mitään skanatessa, uudehko macbook.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo harkinnutkin lopettaa PayPalin tilini itselläkin luotto firmaan alkaa kadota, en mitään muuta keksi mistä kortin tiedot olisi vääriin käsiin joutunut koska en korttia missään muualla käyttänyt en edes suomessa, käytössä on toinen kortti jolla kauppa ja muut ostokset liikkeissä maksan suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna soitan pankkiin.
Koneeltakaan ei löytynyt mitään skanatessa, uudehko macbook.
ap
>macbook
Paypal on turvallisempi kuin pankkisi. Vaihda salasanasi ja vie koneesi tarkistettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Paypal on turvallisempi kuin pankkisi.
Viikon (paskin) vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Multa vietiin yli tonni kortilta, jota en ole edes rekisteröinyt Pay Pali -tiliini. Ja siis laskutuksessa näkyi Pay Pal. Sain toki rahat takaisin kun reklamoin.
Mulle kävi kanssa toukokuussa niin, että kortiltani oli laskutettu PayPalin kautta noin 900 euroa. Eikä ollut mennyt minun PayPal-tilini kautta, vaan ilmeisesti joku muu oli laittanut minun korttini numeron oman tilinsä maksutavaksi. Omalla PayPal-tililläni oli vain vanhentuneen kortin numero, joten tuskin tuo vuoto oli sieltä.
Nyt kaikissa korteissani on päällä Internet-esto. Tylsää vain, kun se pitää muistaa ottaa pois kerran kuussa kun Netflixin maksu menee.
No niin kortti suljettu, PayPal tili suljettu, Netflix tilaus lopetettu.
Ap
Mieheltä lähti 500, sanoi käyttäneensä Pay Palia.