En tykkää kun muut miehet käyttää fb:ssa, mieheni keksimää lempi- / hellittelynimeä. Oletko outo? OV
Kysyin jo ennemmin, mut en löydä kysymystä. Tuntuu jotenkin liian läheiseltä ja intiimiltä, kun mieheni käyttää ko. lempi- / hellittelynimeä myös seksin aikana. Kyse ei oo mistään tavallisesta kulta rakas ym. tyylisestä nimityksestä. Onko outoa, että en tykkää? Ko. lempi- / hellittelynimi tuli useamman tietoon lempinimi kyselyssä.
Kommentit (5)
Voisko joku kommentoida asiallisesti. Kuvitelkaa jos oisitte itse minun tilalla. Asiaa tarkemmin ajattelematta paljastin sen.
Eiköhän sen oo tarkoitus olla ivaa sua kohtaan.
Ei oo ivaa, kun vieraat muhun ihastuneet miehet käyttää ko. nimitystä. Ap
Voi vittu mikä rinsessa. Avaan tarkemmin miksi karkea ilmaisu: olet typerä ja turhamainen. En ikinä kehtaisi olla noin läpinäkyvä "iiik ihan gauheeta, että kun kaikki lukemattomat kymmenet sadat miehet hui gauheeta (ihanaa) käyttää minusta raakalaismaisesti lempinimeä kisuliini, joka kuuluu vain mieheni ja minun intiimiin kanssakäymiseen [ok, liian vaikeita sanoja sulle] seksiin (olen siis seksikäs kisuliini jos ei kaikki tajunnut) niin on se niin väärin että vaikka minä sen itse julkisesti kerroin niin ei saisi näin kohdella herkkää naista kun olen vain mieheni seksilelukisuliini ja niin vain heikko nainen oh raakalaismaiset miehet, jotka lempinimeäni viekkaudella ja vääryydellä käyttävät *pyörtyy*
Että vitun tampio, onko tullut luettua liikaa Angelica-sarjaa tms.
Joo, olet. Turhanpäiväinen asia kirjoittaa tänne. Olet myös idiootti. Jos haluat lempinimen jäävän vain miehesi ja sinun väliseksi asiaksi niin aika idioottimaista tuoda se itse julkiseen kyselyyn eli oma vika. Mikä se on, anna kun arvaan vaahtokarkkianaalikisuli.