Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on erittäin nolo ja ongemallinen vaiva! Auttakaa!!

Vierailija
13.07.2016 |

Taidan olla masentunnu, stressaantunnu ja tarumatisoitunut.
Minun elämäni on ollut stressaavaa työn ja sairauksien pelkojen takia.
Olen 23v ja olen asunut omillaan 5 vuotta. Jouduin koko lapsuuteni ja nuoruuteni pelkäämään vanhempien väkivaltaisten riitojen ja itsemurha uhkailujen takia. Kerran äitini jopa yritti tappaa itsensä humalassa.

Nyt heillä on asiat tasapainoisemmin ja ovat kovasti muuttuneet ja muuttaneet omia tapojaan. Yhä yhdessä ovat. Enää ei ole väkivaltaa ainakaan mitään oikeasti vakavaa.

Tuo on varmaankin jättänyt minuun jonkilaiset jäljet. En koe, että olen traumatisoitunut, mutta todellisuudessa varmaankin olen. Anteeksi tämä huonoteksti. En nyt jaksaisi oikein kirjottaa, mutta tämä helpottaa oloa.

Minulla on nyt viime aikoina ollut taas aikamoisesti stressiä.

Olen yksinäinen, ehkä masentunut, kun pelkään olevani sairas. Pelot aiheuttavat stressiä, mutta toisaaltaan stressi voi aiheuttaa nämä pelot eli tämä on kamala kierre. Pelkään syöpiä hirveesti oon pelänny mm. Keuhkosyöpää, koska oon stressin takia polttanut vuoden verran no näin nettilääkärin vastauksen, että jos lopettaa tupakoinnin tähän niin riski sairastua keuhkosyöpään on sama, kuin tupakoimattomalla. No se pelko helpotti, mutta pelkään myös leukemiaa, munuaisvikaa ja aivokasvainta. En epäile, että mulla kaikki on vaan jokin noista tai sitten syöpä on levinnyt noinhin paikkoihin.

Nuo pelot aiheuttavat mulle ahdistusta ja ne aina vaihtuvat, tulee uusi tilalle.

Nyt olen todella yksinäinen eikä mulla ole mitään tekemistä. Olen ahdistunut, stressaantunut ja masentunut.

En meinaa jaksaa siivota enkä tehdä perusasioita töiden lisäksi enää. (Nyt 2 vkon loma)

Minua jotenkin surettaakkin ja ahdistaa se, että ex mies löytää toisen vaimon. Se tuntuu ihan kamalta en tiedä miksi. En ole mikään hullu mustasukkainen enkä vihainen, mutta minua ahdistaa se.

Nyt mulle on tullut uusi ongelma, joka on vaivannut jo yli vuoden. Minulla o tainut tulla jonkinlainen masturbointi riippuvuus. Masturboin montakertaa päivässä. Mulla on erikoinen fetissi: tupakka. Katselen youtubesta tupakoninti videoita sekä poltan itse välillä. Koen, että asiasta on tullut liian pakkomielteinen. En kunnolla hallitse enää asiaa. Kiihottuneena minusta tuntuu, että haluan polttaa, mutta masturboinnin jälkeen minua kaduttaa.

Minulla taitaa olla seksiriippuvuus ja se näkyy tässä tupakka hommassa koska se kiihottaa minua.

Nyt minua ahdistaa kaiken päälle tämäkin ja pelkään, että tuo outo pakko itsetyydytys ja tupakointi johtuu aivokasvaimesta. Kun oon kuullu, että ne voi aiheuttaa pakonomaista ja outoa käytöstä.

Todellisuudessa tiedä järjellä, että johtuu varmaankin stressistä.

Mitä mun pitäisi tehdä????????

Tuntuu kokoajan epätodelliselta ja hämärältä. Enkä muista mitään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut pitää saada psyykkisesti kuntoon. Fyysisesti olet luultavimmin terve tai sama riskihän meillä kaikilla on, mutta sille nyt ei vaan voi minkään. Tarvit psyykkistä apua siis.

Vierailija
2/7 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset jotain terapiaa tms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset psykiatria. Googlaa "yleistynyt ahdistuneisuushäiriö".

Googlaa myös luulosairaus.

Vierailija
4/7 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se masturbointi, jos se tuntuu pahalta. Voi olla vaikeeta aluksi, mutta eiköhän se siitä helpota.

Vierailija
5/7 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla perhetaustalla olisi erikoista, jos se ei mitenkään vaikuttaisi elämääsi. Olisi varmasti hyvä käydä sitä ja tässä mainitsemiasi asioita läpi hyvän terapeutin kanssa. Pääsisitkö työterveyshuollon kautta, tai sitten terveyskeskuksen kautta? Minusta ongelmasi ei ole noloja, ja ammattitaitoinen lääkäri/psykologi tms. olisi tarpeen ohjaamaan sinut oikeaan paikkaan saamaan apua. Voimia sinulle!

Vierailija
6/7 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen terapiaa, psykiatria tms. Mutta uskon; että saat jo varmasti apua siitä, että otat itseäsi niskasta kiinni ja aloitat säänölliset elämän tavat. Käyt ajoissa nukkumaan, heräät ajoissa, syöt säänöllisesti. Alat kehitellä jokapäivällä mielenkiintoista tekemistä, yrität unohtaa masturboinnin tai vähennät jos se ja tupakointi aiheuttaa stressiä. Toisaaltaan panetus vähenee kun vähennät masturbointia.

Yrität saada elämäsi raiteilleen.

Vierailija
7/7 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsi tekee sinulle tepposet juu, muttei kasvaimen takia, vaan koska väistelet ahdistusta ja pelkoa. Kun ahdistaa, voit miettiä järjellä, mikä sen on sillä kertaa laukaissut. Sitten maistelet asiaa ja toteat, että olosuhteet ja taustan huomioiden tuollaista sieluntuskaa voi odottaakin. Ja sitten kerrot itsellesi, ettet ole yhtään huonompi ihminen henkisen kivun takia. Jos teet huonoja ratkaisuja, tee pikkuisen parempia. Sitten opettelet vähitellen säätelemään kipua aina vain rakentavammilla keinoilla. Jos se ei onnistu itse, tarvitset siihen tukea.