Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menen treffeille miehen kanssa, jonka naama ei miellytä, mutta luonne kyllä. Kuinka tsemppaan itseni?

Vierailija
13.07.2016 |

Päätin sitten madaltaa rimaa.

Ottaa vaan aika koville. Miten tsemppaan itseni tähän? Luonne kiinnostaa, on mukava ym, mutta se naama..... ei vastaa sitä minun haavekuvaani. Hiusrajakin on vetäytynyt jo jonnekkin kaaaaauas.... huoooh.

apuja?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä miksi ihmeessä pidät naamaa ja hiuksia niin tärkeinä

Vierailija
2/69 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama rapistuu ajan kanssa väistämättä. Joka ikisen. Luonne sen sijaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina pillittävät kuinka miehet ovat niin pinnallisia olentoja ja keskittyvät vain naisten ulkonäköön sen sisimmän sijasta :D Näkyy tämä asia menevän myös toisinpäinkin, kyllä naisetkim katsovat ulkonäköä ihan samalla tavalla vaikka toki muuta väittävätkin. Ai saatana jos mies tekisi samanlaisen aloituksen jostakin naisesta, voi sitä itkun ja valituksen määrää mikä siitä seuraisi. Mies haukuttaisiin maanrakoon ja häntä kutsuttaisiin seksistiseksi ja pinnalliseksi siaksi.

Vierailija
4/69 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipide ulkonäöstä voi muuttua paremmin tutustumisen myötä, hyvään tai huonoon suuntaan.

Vierailija
5/69 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tätä asennetta. Totta kai naama on tärkeä. Jos jonkun kanssa meinaa olla suhteessa, niin sitä naamaa joutuu aika paljon katselemaan ja jos ei siitä pidä, niin varmasti alkaa tympimään jossain vaiheessa. Toki luonteellakin on paljon väliä, mutta eihän sitä nyt minkä tahansa näköisen kanssa ole pakko seurustella pelkästään sen takia, että toinen on kiva.

Vierailija
6/69 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset aina pillittävät kuinka miehet ovat niin pinnallisia olentoja ja keskittyvät vain naisten ulkonäköön sen sisimmän sijasta :D Näkyy tämä asia menevän myös toisinpäinkin, kyllä naisetkim katsovat ulkonäköä ihan samalla tavalla vaikka toki muuta väittävätkin. Ai saatana jos mies tekisi samanlaisen aloituksen jostakin naisesta, voi sitä itkun ja valituksen määrää mikä siitä seuraisi. Mies haukuttaisiin maanrakoon ja häntä kutsuttaisiin seksistiseksi ja pinnalliseksi siaksi.

Miksi AINA tätä iänikuista "naiset aina!1!!1!11!"-paskaa, KUULTU JO TUHANTEEN KERTAAN.

Ps. Kuka helvetti lähtee treffeille, jos toisen naama ei miellytä, ja miksi? Ei mitään järkeä.

Vierailija
7/69 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko miehen naama luokkaa ehdottomasti ei vai todennäköisesti ei?

Vierailija
8/69 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamalleen ei kukaan ihmeitä voi, joten keskittyisin siihen luonteeseen. Paremmin tutustuttuanne saatat hyvinkin löytää viehättävyyttä myös kasvojen piirteissä. Ymmärtäisin ongelmaasi paremmin, jos kyse oli esim. ylipainosta ja huonoista ruoka- ja liikuntatottumuksista, mikäli itse olet hoikka, liikunnallinen ja terveesti syövä. Tällöin kyse olisi myös elämänarvoista.

Vierailija
9/69 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

todennäköisesti ei.

t.ap

Vierailija
10/69 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen tottuu, myös toisen ulkonäössä seikkaan, joka alussa ei miellyttänyt. Ulkonäkö muutenkin muuttuu vuosien myötä, toisilla jopa parempaan suuntaan.

Vierailija
11/69 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mä olen nyt tapaillut itseäni lyhyempää, kaljuuntuvaa miestä, jolla pallovatsa! Koulutustaso paaaljon alle omani. Aluksi olin nihkeä ja nikottelin itsekseni; mutta -puhelimessa jutellessa mies kuulosti aina tosi kivalta ja onkin mukava, hyväsydäminen tyyppi. Olemme kerran hädin tuskin pikaisesti halanneet, eikä minulla edelleenkään ole seks kiinnostusta. Mutta uskon, että tunteet voivat kehittyä. Katson tämän nyt rauhassa, etten vain heitä helmeä hukkaan. :)

Vierailija
12/69 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

todennäköisesti ei.

t.ap

No sitten ilmeet, katse, hymy, vartalo ym voi vielä pelastaa tilanteen.

Vierailija
13/69 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä liikaa hirttäytyä siihen yhteen kuvaan, joka on kuitenkin vain miehen naama yhdellä hetkellä ja yhdestä suunnasta katsottuna. Mies voi näyttää mukavammalta livenä, kaikki eivät onnistu kuvissa. Ja jos luonne on mukava ja mies tuntuu mukavalta, niin kummasti se naamakin alkaa miellyttää.

Minä tapasin ensimmäisen poikaystäväni ensimmäistä kertaa tietämättä etukäteen, miltä hän näytti. Mutta olin etukäteen jo sähköpostikirjeenvaihdon ja chatin kautta tykästynyt niin, etten juossut karkuun vaikka naama näytti ensinäkemältä todella pahalta. Hänellä oli kuitenkin hyvä itsetunto ja hauskat jutut ja fiksukin hän oli. Päivän päätteeksi hykertelin jo onnellisena hänen kainalossaan.

Vierailija
14/69 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen huomenna treffeille miehen kanssa, joka ei oikeastaan kiinnosta ollenkaan, mutta mies on minuun jo rakastunut. Meen, koska ei ole muutakaan sovittua ja ihan sama. Ei ole kyllä yhtään pahan näköinen ja varmaan ihan mukavakin, mutta ei vaan kiinnosta...

Vierailija
15/69 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on vähän niin, että ilmeisesti et itsekään ole kummoinen kaunotar, jos kovasti joudut rimaa madaltamaan. Meinaatko että mies pitää sinua unelmien täyttymyksenä? Että mies on koko ikänsä fantasioinut seksistä sinun näköisesi naisen kanssa?

Vierailija
16/69 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap varma, että kysymys on nimenomaan piirteistä, eikä esimerkiksi tyylistä? Tyylin valinnalla on todella paljon vaikutusta siihen, miltä ihminen näyttää. Esim. jos vetäytynyt hiusraja ei pue juuri tätä miestä (mielestäni osalle se voi jopa sopia ihan kivasti, itse olen juuri tällaiseen mieheen ihastunut), niin miten olisi hiusten ajaminen kokonaan pois tai ihan pienelle sängelle?

Vierailija
17/69 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tätä asennetta. Totta kai naama on tärkeä. Jos jonkun kanssa meinaa olla suhteessa, niin sitä naamaa joutuu aika paljon katselemaan ja jos ei siitä pidä, niin varmasti alkaa tympimään jossain vaiheessa. Toki luonteellakin on paljon väliä, mutta eihän sitä nyt minkä tahansa näköisen kanssa ole pakko seurustella pelkästään sen takia, että toinen on kiva.

Mikä naamasta tekee pidettävän/ei-pidettävän? Luuta, nahkaa ja vähän muuta, jotka ovat muotoutuneet eri ihmisillä hieman eri tavoilla. Miksi olla menemättä treffeille luuston takia, kun se ei vaikuta mihinkään. Kukin tietysti tyylillään, mutta en itse ymmärrä tätä

Vierailija
18/69 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmisen naamaan tottuu ajan kanssa niin ettei siihen enää samalla tavalla edes kiinnitä huomiota. Jos tyyppi on mmuten luonteeltaan loistava ja huumorintajuinen, saatat viihtyä niinkin hyvin ettei naama häiritse enää illan lopulla.

Vierailija
19/69 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on vähän niin, että ilmeisesti et itsekään ole kummoinen kaunotar, jos kovasti joudut rimaa madaltamaan. Meinaatko että mies pitää sinua unelmien täyttymyksenä? Että mies on koko ikänsä fantasioinut seksistä sinun näköisesi naisen kanssa?

Seksistä? Miksei vuosikymmeniä kestävästä parisuhteesta? Sinä heti oletat, että mies etsii vain panoseuraa.

Vierailija
20/69 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole väittänyt olevanikaan:) ja tiedostan sen myös, mutta olen ennenkin saanut komeita miehiä, eli en nyt ihan rumiluksiinkaan "joudu tyytymään".....  ja kyllä, olen miehen mieleen, hän on sen sanonut.

Nyt vaan olen hakemassa jotain kauemmas kantavaa, kuin hetken seikkailuja, ja siksi tämä luonne on kiinnostava.

ap