Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette alaikäisen naisen vahinkoraskaudesta ja synnytyksestä alle 18 vuotiaana?

Vierailija
13.07.2016 |

Hölmöytenä nykyaikana!
Ei-toivottu lapsi on ei haluttu!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen yksinkertaisuutena.

Oma vapaa, elämätön nuoruus edessä, ja siitä katkeroituminen myöhemmin.

Korjaan 2. lauseeni eli piti kirjottaa, että naisen oma nuoruus pilaantuu vahinkoraskautensa myötä, ja villin vapaa nuoruusaika ilman lasta jää elämättä ajallaan!

Seurauksena ei ole mitään hyvää muuta kuin vahinkolapsen kärsimys äitinsä menetettyä tuon edellä mainitsemani norminuoruuteen kuuluvan elämän vaiheen omalla ajallaan.

Vierailija
2/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei ole vahinko kerta sen on päättänyt pitää. Jokainen lisääntyköön silloin kun itse haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on surullista että sen ikäiset eivät osaa pitää saksia kiinni. Kuvottava ajatus että "on vähän seksiä kokeiltu", en omille lapsilleni moista toivo.

4/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä tuntemallani(ei kuulu kaveripiiriin) ihmisellä on tulossa kuudes lapsi, ja hän on vasta 22v...kamalaa

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
5/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itsekästä pitää lapsi vain siksi, että MINÄ niin haluan. Sillä lapsella kun ei ole mahdollisuutta valita, millaisiin oloihin syntyy. Jokaisen velvollisuus on tarjota lapselle tasapainoinen kasvuympäristö ja mikäli sellaista ei ole, säästää se lisääntyminen myöhemmäksi.

Vierailija
6/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäinen ei ole nainen vaan tyttö. Toivottavasti saa tarvitsemansa tuen, jotta osaa tehdä parhaan ratkaisun.

Vierailija
7/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vahinkoraskaus tarkoita automaattisesti ei-haluttua lasta. 

Vaikka vauva tuleekin yllätyksenä aluksi, niin asioita on aikaa järjestellä yhdeksän kalenterikuukautta. 

Eli en ajattele lähtökohtaisesti mitään negatiivista nuorestakaan henkilöstä, joka päättää pitää lapsen. 

Vierailija
8/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ristiriitaa...

Alaikäinen nainen - teini

Ei toivottu haluttu lapsi... Mitä se tarkoittaa?

Ei muuten mutta nuo jotenkin riitelee keskenään.

Vierailija
9/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää puhua lapsen pitämisestä. Jos tulee raskaaksi niin synnyttää lapsen. Joko hoitaa itse tai antaa muualle. Kaikki muut vaihtoehdot ovat parempia kuin abortti. Jo olemassa oleva on jo oma itse. Ehkäisy kuntoon tai jalat ristiin.

Vierailija
10/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveää puhua lapsen pitämisestä. Jos tulee raskaaksi niin synnyttää lapsen. Joko hoitaa itse tai antaa muualle. Kaikki muut vaihtoehdot ovat parempia kuin abortti. Jo olemassa oleva on jo oma itse. Ehkäisy kuntoon tai jalat ristiin.

Mikä siinä abortissa on niin kamalan pahaa? Se, että solumöykky poistetaan ennen kun se kehittyy pidemmälle? En vaan ymmärrä, se ei ole vielä lapsi.

Vierailija
11/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ihmettelen, mikä sen pari viikkoa vanhan solumöykyn poistamisessa on niin kamalaa? Se ei ole lapsi eikä oikeastaan vielä mikään muukaan. Vain kasa soluja, limaa ja verta, pieni syöpäläinen imemässä ravinteita.

Vierailija
12/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä abortissa on niin kamalan pahaa? Se, että solumöykky poistetaan ennen kun se kehittyy pidemmälle? En vaan ymmärrä, se ei ole vielä lapsi.

Ei se ole solumöykky. Sellaisesta voisi puhua muutaman ensimmäisen päivän aikana. Kyllä alkio on ihan muuta. Eihän se vielä ole lapsi, mutta siitä tulee sellainen. Sikiö ei ole vauva, vauva ei ole taapero, taapero ei ole isompi lapsi jne. Ihminen se alkio kuitenkin on. Kaikki koodattuna. Ulkonäkö, temperamentti,sukupuoli.

Vierailija
13/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ihmettelen, mikä sen pari viikkoa vanhan solumöykyn poistamisessa on niin kamalaa? Se ei ole lapsi eikä oikeastaan vielä mikään muukaan. Vain kasa soluja, limaa ja verta, pieni syöpäläinen imemässä ravinteita.

Aika etevää, jos tietää raskauden ja on jo ehtinyt aborttiin alkion ollessa pariviikkoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme