Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitas mielta tallaisesta: 5v tyttoni isa ja mina erosimme kun tytto oli ihan vauva. Isa tapasi n. lasta n. pari kertaa vuodessa vaikka

Vierailija
28.02.2006 |

asuukin lähellä. Aina yhtäkkiä ilmoittaa milloin haluaa tavata, mitää sopimusta tai säännöllisyyttä ei ole. Minä joudun olemaan aina paikalla, ei itse esim- hakea lasta luokseen. Lapsen takia hyväksyn sen että tulee kotiimme, mutta helppoa se ei ole minulle, koska kohteli aikoinaan törkeästi eikä vieläkään esim. maksa elatusmaksuja. Miten minun pitäisi toimia tai ehdottaa? Kivahan olisi jos saisin joskus omaa aikaa jos mies esim. kävisi lapsen kanssa jossain. Mitä ehdottaisitte tilanteessani? Suorastaan ahdistaa ja ärsyttää kun mies tulee kotiini, mutta tietysi isä-lapsi suhteen vuoksi peitän tunteeni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdoillaankin.ap.

Vierailija
2/3 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ex-miehesi äiti. Lopeta hyysääminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä piti sanoa että ehkä teidän kannattais tehdä tapaamisista jotain sopimuksia. Meillä kun olin lapsi oli joka kuun eka ja kolmas viikon loppu ja joka toinen joulu. Ja kesälomia tietty. Näin oikein oikeuden päätöksellä. Nyky käytäntö taitaa olla joka toinen viikonloppu. Oikeuden päätös oli välttämätön meillä koska vanhempani eivät mahtuneet samaan huoneeseen.

Oikeuden päätös oli toisaalta aika orjauttava koska isälläni ei ollut mitään aikomustakaan neuvotella mistään joustosta. Aina jos olis pitänyt siirtää jotain tapaamisia syystä tai toisesta isä näytti mustaa valkosella ja sano että tällainen ei käy.