Mies on pettänyt ja haluaisin muutaman päivän etäisyyden, mihin voisi mennä? (Pirkanmaa tai lähiseutu)
Pettämisestä on jo aikaa, mutta en pääse vain asiasta yli. Haluaisin vain lähteä jonnekin yksin ja jättää arjen pyörityksen miehelle. Mihin voisin mennä? Ajattelin olla kaksi yötä ja budjetti on n. 200 euroa. En halua mihinkään kaupungin keskustan hotelliin vaan rauhallisempaan paikkaan..
Kommentit (25)
No en laita. Mies saa nyt luvan huolehtia lapsista ja kodista. Minä olen ollut tähän asti se kodinhoitaja.
Googlaa Ystävyyden majatalo. Sinne rauhoittumaan ja jäsentämään ajatuksia. Tsemppiä!
Tule meille. Meillä on tuossa pihassa sellainen vierasmökki, jossa voit asustella. Grillaillaan ja juodaan viiniä ja pistetään sun elämä uuteen uskoon! :)
Kangasalla on kai joku seurakunnan paikka.
Ota mökki jostain Itä-Suomesta tai Pohjois-Suomesta... Jostain kaukaa metsän keskeltä, järven rannalta.
Siellä ajattelet ja saunot ja tissuttelet ja reagoit.
Tsemppiä! :)
Petä takaisin. Majoitus järjestyy jonkun random-baaripanon luota niin budjettisi riittää hyvin. Nyt vaan sheivaat kaikki paikat ja päälle stayupit ja kesämekko ja ensin terdelle ja sitten baarikierrokselle. Kyllä siltä joku kesäjorma löytyy sullekin.
en petä takaisin. ei ole tällä hetkellä hyväksi. Jonkun miehen voisin ottaa keskusteluseuraksi kylläkin.
Lempäälän luontaiskylpylä. Siellä voit selvitellä ajatuksiasi rauhassa ja nauttia ns. vanhan kansan kylpylähoidoista.
Vierailija kirjoitti:
en petä takaisin. ei ole tällä hetkellä hyväksi. Jonkun miehen voisin ottaa keskusteluseuraksi kylläkin.
Aika harva mies haluaa tuossa tilanteessa olla keskusteluseurana. Tai voo halutakin, mutta **llu niilläkin on silloin mielessä. Usko pois, mä tiedän.
T. Mies
Henkireikä Juupajoella. Uskomattoman kauniit maisemat ja mökkimajoitusta. http://www.henkireika.fi/
Seurakunnilla on mökkejä eripuolilla Suomea. Vuokraavat.
Tai mene retriittiin luostariin.
Luostari voisi olla kiva, siellä saisit myös keskustella, jos haluat. Pohjoisen luonto on todella rauhoittavaa ja rentouttavaa, junalla Kolariin ja sieltä jostain pikkuinen saunallinen mökki.
Risteilylle! Sieltä löytyy juttuseuraa... ja muutakin seuraa halutessa.
Ikaalisten lomakylän asunnot?
Tai mitä jos otat äkkilähdön kääntäminen ulkopuolelle?
Minä ehdotan kanssa risteilyä. Tukholmaan vaikkapa. Hytinhän saa halvalla, ja eväät mukaan. Tai yksi yö laivassa, yksi Tallinnassa.
Ei siitä välttämättä pääse yli edes ajan kanssa. Minä en päässyt. Vasta ero helpotti. Yhdessä jatkaminen tuntui silti kuin olisin nöyrtynyt kiukkuni ja vihani kanssa. Nyt on ihanaa, kun ei tarvitse katsella samaa naamaa ja miettiä koko ajan, kuinka paskasti teki.
Googleta lähialueen leirintäalueen mökistä halvimmat. N.50-70 e/vrk halvimmat. Pääset luontoon ja uimaan ja matkoihin ei mene turhaan rahaa.
Luottamus on mennyt lopullisesti ja suhteenne ei koskaan palaa ennalleen, sen varmasti käsität. Mutta voit parin päivän huilin aikana selvittää itsellesi, miten asennoidut mieheesi parisuhteessasi jatkossa, jotta selviät selväjärkisenä ellet ole tarpeeksi itsenäinen ja omavarainen, että voisit tehdä omat ratkaisusi.
Mikset laita miestä lähölle?