Uskallanko mennä hampaidenvalkaisuun? Tuhoaako se hampaat?
Minulla on terveet, hyvinhoidetut hampaat jotka ovat kuitenkin hieman kellertävät ja etuhampaissa on valkoisia täpliä johtuen lapsuuden fluorauksista. Kävin tehopuhdistuksessa, joka auttoi hieman mutta olen aina haaveillut valkoisista hampaista. Mietityttää kuitenkin, onko hoitolassa tehtävät laservalkaisut turvallisia? Ajattelin mennä ensin johonkin kevytvalkaisuun mutta onko siitä enemmän hyötyä kuin haittaa? Harmittaa, että vaikka suu on terve se ei silti ulospäin näytä siltä.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa nyt vielä vaalennuskokemuksia te, joilla niitä on!
No mä olen tuo sama joka tänään kävi valkaisemassa hampaat, mutta vielä on todella vaikea sanoa mitään, lopullinen tulos näkyy kuulemma vasta vähän ajan päästä. Nyt jo tosin huomaa, että on ne vaalentunut, mutta käyn vielä hakemassa tällä viikolla muotit ja kotivalkaisuaineet niin voin ylläpitää tätä tulosta itse.
Mulla tietysti vaikuttaa tuo eroosia sillä tavalla, että siitä kärsineet hampaat ei vaalene samalla lailla kuin muut, samoin mulla on ap:n tapaan fluoroosia ja siitä kärsineet kohdat on taas sitten paljon valkoisempia kuin muu hammas, mutta sekin pitäis tasaantua parin viikon sisällä. Että tämän enempää ei vielä tässä vaiheessa ole tietoa :D
Kertokaapa nyt vielä vaalennuskokemuksia te, joilla niitä on!