Kuinka pitkälle olisit valmis kuljettamaan eläimesi hoitoon lomasi ajaksi?
Kuinka pitkälle max olisit valmis lemmikkisi viemään hoitoon?
Kommentit (8)
Meillä tulee mukaan tai kotiin tulee hoitaja, kätevää.
Asun etela-Euroopassa ja kun lahden lomalle esim Thaimaaseen tai Jenkkeihin olen tuonut koiran hoitoon Suomeen sisarelle - useampi tuhat kilometri siis lisamatkaa & muutama sataa euroa lisaa hintaa lomalle...en tieda onko jarkea maksaa koiran lipusta & omasta lomamatkasta enemman, lisalomapaivista puhumattakaan mutta onhan koira sitten tutussa ymparistossa. Ja samalla tapaan perhetta ja kavereita.
Meillä on matkaa hoitoon 150 km. Kaksi koiraa menee mun äidille, ja yksi, jonka kanssa muori ei oikein pärjää, siihen lähistölle koirahotelliin.
Vierailija kirjoitti:
Asun etela-Euroopassa ja kun lahden lomalle esim Thaimaaseen tai Jenkkeihin olen tuonut koiran hoitoon Suomeen sisarelle - useampi tuhat kilometri siis lisamatkaa & muutama sataa euroa lisaa hintaa lomalle...en tieda onko jarkea maksaa koiran lipusta & omasta lomamatkasta enemman, lisalomapaivista puhumattakaan mutta onhan koira sitten tutussa ymparistossa. Ja samalla tapaan perhetta ja kavereita.
En pistäisi koiraa lentämään omien "Thaimaaseen"-matkojeni vuoksi, vaan palkkaisin kotiin hoitajan.
Meillä hoitolamatka on 200km suuntaansa, menee sukulaisille hoitoon.
Mun (ja vanhemman koiran) lapsuuden kotiin äitini luo, matkaa tulee melkein 400km.
En veisi tuntemattomille tai hoitolaan varsinkaan, kun toinen koira jo 14 v.
100 km